niedziela, 6 lipca 2014

Wpuszczony w mrowisko

~przychodzi: Old_Boy-45
Old_Boy-45: Dlaczego one kochaja tylko portfel? znowu mnie kopneła w dupe ;(
spacer_myśli/: a co zmajstrowales?

Solange*: co się stało?
wibrująca_mrówka:
pytanie 1. czemu to twoja wina.
Old_Boy-45: zabrałem ją na wczasy za granice pobawiła sie i znikneła co robie źle? idę się uchlać jak świnia !

ŁagodnościOaza: a to smacznego.
Old_Boy-45: sam się uchleje do lusterka mam robione specjalnie na czarna godzine
wibrująca_mrówka
: a skąd mamy wiedzieć? przecież nikt cie tu nie zna i nie śpi z tobą i twoimi kobietami, żeby wiedzieć co z nimi robisz.

Solange*: moze on tez z nimi nie spi
Old_Boy-45: w ibrująca_mrówka zabiorę Ciebie to się przekonasz zobaczysz że kobiety dostaja ode mnie wszystko
wibrująca_mrówka: O ld_Boy-45 mam na imię Michał i mam wolny cały sierpień, najchętniej pojechałbym w jakieś góry. jeśli bardzo potrzebujesz czułości i zrozumienia to mogę cię przy tym też za rękę potrzymać.
Old_Boy-45: a to zmienia wszystko z facetami nie sypiam ale mozesz ze mna wódki sie napić i na ładnę kobiety pojechac
wibrująca_mrówka: powiedz mi tylko że ty stawiasz i z którego lotniska wyjazd.

Solange*: Old_Boy-45 zostawila Cie po wczasach? Wez mnie. Ja nie zniknę. Pojawię się w kolejnym sezonie turystycznym Old_Boy-45: d ajcie spokój co za ludzie z was. ide
wibrująca_mrówka: szczerzy.
Old_Boy-45: taką szczerosć to ja mam gdzies
wibrująca_mrówka: my mówimy że wydymamy cię zanim dasz nam kasę a twoje kobiety dymaja cię po tym jak im ją dasz. jesteśmy bardziej fair.

ŁagodnościOaza: ale nie tacy śliczni jak te cud-kobiety.
Solange*:
Old_Boy-45 wyolbrzymiasz problem
wibrująca_mrówka: więc skoro nie chcesz szczerości, to co ci przeszkadza w tym że cię laski dymają za wakacje?
Old_Boy-45: wibrująca_mrówka chyba nie wiesz do kogo mówisz! bawcie sie
wibrująca_mrówka: owszem, nie mam zielonego pojęcia kim jesteś, ani ty bladego kim ja jestem
Old_Boy-45: i mało mnie to obchodzi
~odchodzi: Old_Boy-45
Solange*: focha strzelił
wibrująca_mrówka: oj przestań bo mi sie przez to jeszcze smutno zrobi
ŁagodnościOaza: 45 lat na karku, a zachowanie gimnazjalisty...
Solange*: dlatego laski go wystawiają
ŁagodnościOaza: te śliczne po wódeczce.
Solange*: A może chciał się pochwalić, ze stać go na 2u osobowe wczasy za granicą hmmm
ŁagodnościOaza: Zobaczycie, wzniesie kilka toastów z tym gościem z lusterka i wejdzie jak nowy.
Solange*: w sumie zamiast nam jęczeć, niech się napije
Denep: kogo ciśniecie tym razem?
wibrująca_mrówka: już wyszedł. pocisnąłem za mocno..
Denep: hahaha nie ma to jak napinka na czacie
Solange*: wibrująca_mrówka w mrowisko zes go wpuscil jak Telimene

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.