sobota, 12 lipca 2014

Baki, to dla ciebie

Baki0: widzisz Mrówek jak bezczelnie nas wlozyla do tej samej szuflady co innych ale ja nie moge być w szafie z napisem taki sam jak inni, bo to klamstwo poza tym sie dusze
wibrująca_mrówka: ja jestem w tej szafie na trupy
onawśródgwiazd: Baki0 ej mam drugą szuflade bo mam przyjaciela geja pasuje?
wibrująca_mrówka: damska proza, damska szafa umoczyłeś
Baki0: Ja musze miec osobną szuflade tylko dla Siebie bo kurde chce tego czy nie ale nie ma drugiego Mnie i w ogole nie bylo i nie bedzie zbyt świrdolniety jestem, przykra prawda
onawśródgwiazd: na świecie 7 tys ludzi jest podobnych do ciebie
Baki0: podobnych ale nie takich Jak Ja ;d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.