O nas

Kim jesteśmy?

Na pewno nie tradycjonalistami. Pitoland to międzynarodowa firma, która nie istnieje nieustannie od 2014 roku.
Wybraliśmy siedzibę w Pradze, ponieważ Londyn jest zbyt mainstreamowy.

Nasi korespondenci działają w krajach takich jak:
Niemcy, Holandia, Irlandia, Rosja, Kanada, Liban, Kenia i Japonia.
To dzięki nim możemy wspólnie cieszyć się najnowszymi doniesieniami o życiu codziennym randomowych ludzi.

Zatrudniamy także członków Mensy i osoby niepełnosprawne. W tej kolejności.


Dlaczego Pitoland?


Nazwa naszej firmy pochodzi zarówno od potocznego wyrażenia: ''pitolić'' oznaczającego: mówić głupoty
, kłamać, zmyślać,
jak i od słowa: ''pitol'' - penis, które, podobnie jak Różowy Jednorożec, jest jednym z towarów eksportowych pokoju Gry.

Istnieją także inne, nie do końca
przez nas akceptowane, interpretacje.
Więcej o tym w zakładce: Nazwa


Komu pomagamy?

Nasza młoda, acz wykwalifikowana kadra specjalistów czuwa 24/h
, aby na jak najwyższym poziomie świadczyć internetowe usługi traktowania internautów tak poważnie, jak sami siebie widzą.


Do tej pory sporządziliśmy ponad 1900 wpisów i zyskaliśmy zaufanie setek użytkowników publicznego czatu.


gość_69665175:
internetowym krwawym sportem nie pogardzi żaden użytkownik


gość_25229861:
Ocenianie ludzi po tym co piszą to pyszna rozrywka


lepsze_jutro:
to pokój psychologia, więc ocenia się na nim wzorzec danych zachowań
                      ocena danego wzorca nie ma celu prześmiewczego


Z powodu ciągłej rotacji nicków oraz braku feedbacku nie możemy z całą pewnością określić ilu użytkowników zawiedliśmy.


Ile zmieniliśmy?


Naszym największy osiągnięciem było zorganizowanie pomocy humanitarnej dla wioski Kau w Afryce obok Gdyni.
Więcej o tym w zakładce: 20 PLN


Wspieramy także inne, nie do końca sprecyzowane, inicjatywy. Dołącz do nas! Pomaganie nic nie kosztuje!
Więcej o tym w zakładce: 1,23 PLN


Nasze motto




Ludzie są dla nas najważniejsi. Piszemy
przez nich, o nich, dla nich.
Staramy się sprawić by każdy dzień był niezapomnianym przeżyciem zarówno dla naszych czytelników i klientów,
jak i dla statystycznych obywateli, których postawy i
zachowania recenzujemy.