poniedziałek, 21 grudnia 2015

Kilka słów o pomaganiu. Pozek gratis.

czika: **** POMAGAM
czika: wysłałam
wibrująca_mrówka: no to teraz jesteś z siebie dumna czika . jeszcze tylko vat i twoje 3 zł zostaną przekazane na biedne chore dzieci.
czika: nie jakos bardziej niz zazwyczaj
wibrująca_mrówka: a w ogóle to jaki jest regulamin tej promocji? płacisz na pieluchy czy na sprzęt biurowy dla sekretarek
w fundacji?
czika: to nie promocja
czika: nie wazne na co... dupy nie ma 1,23zl
Mam_Tę_Moc: prawda jest taka, ze najpierwsz utrzymujesz instytucje i prezesow. w drugiej kolejnosci idzie to faktycznie na szczytne cele
czika: i dobrze
wibrująca_mrówka: jak nieważne na co, to po co dajesz? a jak na dzieci, to czemu tylko 1.23 ?
czika: WOSP pomogli mojej córce
Mam_Tę_Moc: hahha nooo imponujacy gest za jedyne 1,23
czika: ile biora to nie wazne... wazne ile dawaja
czika: ile sprzętu
wibrująca_mrówka:
czika: przelewam czasem na dom dziecka u mnie w miescie
wibrująca_mrówka: ważne ile biorą! bo jak masz dać z 3 zł 2,50 operatorowi a 50 gr na długopis to chyba jednak nie jest drugorzędna sprawa
czika: wazne ze cos robia... pomagaja a nie tak jak ty
czika: siedzisz na czacie i zrzędzisz i nic ci sie nie podoba
wibrująca_mrówka: a ty siedzisz na czacie i pijesz. i dałaś 1,23 zł na ....? sama nie wiesz na co?
czika: podobno na wozku siedzisz... to te pieniadze tez na ciebie ida
czika: pasozycie
wibrująca_mrówka: jestem też karłem, gejem, kobietą i weteranem wojennym.
czika: wyluzuj o zlotowke tyle halasu robisz... i to nie swoja
wibrująca_mrówka: jak nie swoją? dopiero powiedziałaś że to na mnie idzie
1,5min: i jeszcze żyd
Szare_Komórki: w ibrująca_mrówka czika - dokladnie. wiekszosc idzie do operatora. jedynie rydzyk mądry, podawal wprost konto bankowe
1,5min:
pro_MO-CIA: czika ale ja to popieram, wspieraj zaufane fundacje albo lepiej kup paczke pampersow i zanies do domu dziecka byle nie jakies szemrane smsy i puszki w skleppach
Szare_Komórki: no ale nie tak latwo naklonic ludzi na przelew, ale smsa, chocby byl drozszy, owszem
wibrująca_mrówka: pro_MO-CIA ale co jej gadasz? przecież ona wie dobrze co my robimy! wszyscy inni! ja jestem pasożyt na wózku co złotówkę dzieciom żałuje!
zemmaa1: a myslicie ze ktos ich rozlicza z wydanego 1% dokaldnie? wpisuja ze np. zrobili 2 jakies akcje, projekty w ciagu roku, a reszta na wlasne potrzeby fundacji zalosne
pro_MO-CIA: wiekszosc fundacji wiecej zarabia na zwrocie podatkow niz ludzie dają
wibrująca_mrówka: a cały marketing też kosztuje..
Szare_Komórki: czy w 90 czy w 100% pomagamy innym po to zeby samemu sie lepiej poczuc, dowartosciowac
pro_MO-CIA: jak widze reklame na ratowanie osiolka wartą milion za strone w gazecie to nie wiem co jest grane
zemmaa1: poczytalam ich sprawozdania, nie tych najwiekszych ale widze co sie dzieje, korzystaja ile moga
wibrująca_mrówka: czika, wiesz co ty robisz? wysyłasz pieniążki. a wiesz co robi ten pasożyt na wózku?
czika: marnuje czas
wibrująca_mrówka: oddaje książki, ubrania, zabawki i daje do ręki miskę zupy. ludziom których widzi. a nie komuś na konto.
i nie wpisuje na czacie adresów i numerów, żeby słać tam kasiorkę, ''bo to takie fajne pomagać''.
zemmaa1: przyklad idzie od gory, rzad olewal panstwo, ludzi to inni tez
zemmaa1: chociaz wiadomo komu sie pomaga
czika: rewelacja... tak jak by inni tego nie robili... u-zal...
wibrująca_mrówka: i nie odpiernicza akcji w stylu ''ja pomagam a ty pasożytujesz''
czika: afera za zlotowke
wibrująca_mrówka: a to ty się zachowujesz teraz tak, jakby inni nie pomagali, bo mówisz sama że wiesz lepiej czy pomagam czy nie.
czika: jakis ty uierdliwy
wibrująca_mrówka: i będę upierdliwy dalej.
czika: nic takiego nie mowilam
wibrująca_mrówka: to sobie przewiń i nie wkurzaj ludzi.
Szare_Komórki: spokojnie, przeciez nie macie zlych intencji
czika: nie dziwie sie ze nikt z toba nie moze wytrzymac
wibrująca_mrówka: o, jedziemy dalej?
czika: pan czepialski...
wibrująca_mrówka: mów dalej o moim życiu.
1,5min: wydaje mi się że czasami warto poświęcić 3 zł na poprawienie sobie humoru
wibrująca_mrówka: 1,5min masz racje. bo pojechanie do ludzi którzy żyją w nędznym mieszkaniu, do dzieciaków które cieszą się że mają jakiekolwiek zabawki jest zbyt bolesne i czasochłonne. lepiej wysyłać smsy.
czika: ciesze sie ze cie zdenerwowalam
wibrująca_mrówka: i opowiadać ludziom na czacie, którzy tego nie robią, że są złymi ludźmi i nie mają nic z życia.
czika: ja mam wy...ne
wibrująca_mrówka: a ja nie. dlatego lubię wiedzieć na co idą moje pieniądze i w co wkładam swój wysiłek.
czika: komornicy... na ttv
Szare_Komórki: wibrująca_mrówka szacun jak tak pomagasz
wibrująca_mrówka: i ile razy słyszę że ktoś organizuje coś, jak ostatnio te paczki szlachetne były.. to mówię ludziom, żeby sprawdzali czy serio ktoś będzie miał pożytek z tego co robią. a nie zostanie to sprzedane, wyrzucone itd.
czika: no szacun szacun !
Szare_Komórki: mnie też uderza ogrom niesprawiedliwosci i hipokryzji ale pracuje nad tym by będąc swiadomym, sie nie przejmowac jesli nie mam wiekszego wplywu
Szare_Komórki: mysle ze to ciekawy temat na psychologiczna rozkminkę
Szare_Komórki: wibrująca_mrówka to komu pomagasz?
wibrująca_mrówka: ludziom których widzę. i o których wiem że mają gorzej. w mojej okolicy są takie rodziny, o których wiadomo że potrzebują tego i owego.
Szare_Komórki: ubogie, wiejskie wielodzietne?
wibrująca_mrówka: tak, ludzie z okolicy.
Szare_Komórki: to wiem, bo juz pisales
Szare_Komórki: natomiast, tutaj chcialbym zapytac czy ktos ma ochote na psychologiczne rozwazania na temat pomagania, altruizmu i przyczyn naszego zachowania oraz tego jak to u roznych osob wyglada
zemmaa1: Komorka to teraz takie niepopularne, pomagac, a altruizm dla wielu to juz abstrakcja lub naiwnosc
wibrująca_mrówka: jak nie? przecież smsy może wysyłać każdy i wszędzie
Szare_Komórki: no wlasnie
zemmaa1: egoizm kroluje, konsumpcjonizm i przyjemnosc. reklamy tym krzycza a dzieciaki chlona jak gabka
Szare_Komórki: moze sie tak wydaje, ale ludzi mocno podbudowywuje pomaganie i nie wazne czy rzeczywiste czy pozorne, byle pomagajacemu sie wydawalo ze robi dobry uczynek
czika: mrowa nie denerwuj się... jest ok
wibrująca_mrówka: ja się nie denerwuję, tylko irytuję. takimi zadowolonymi z siebie ludźmi jak ty. którzy nawet nie sprawdzą co robią i dla kogo. bo łykają reklamy, o których mówi zemmaa1
czika: mozesz spokojnie zmienic temat
Szare_Komórki: czika to co teraz napisal o sms nie musi sie odnosic do Ciebie, bo nie ma bardziej rozpowszechnionego i otaczajacego nas sposobu pomagania
czika: no racja chyba przestal sie denerwowac
Szare_Komórki: mniejsza
Pozytron: Szare_Komórki poznaj mnie z nimi
Szare_Komórki: z tymi co pomagaja? przejdz sie do supermarketu gdzie maasz jakas "szlachetna paczke " czy coś i zagaduj sobie do tych, którzy tam coś wrzucą
Pozytron: Bredxisz kolego. Od rzeczy.
Pozytron: Poznałem ostatnio taką laskę, że... Całowaliśmy się przez 3 minuty. Jak wysiadałaz mojego auta, to się o drzwi obijała jak pijana.
Szare_Komórki: !
Pozytron: Miałem wrażenie,że się przewróci zaraz.



***

PS. 23.12.15

czika: mrówek przelałam dzisiaj 100zł na dom dziecka u mnie
wibrująca_mrówka: i co? mam ci postawić pomnik za 200?
czika: nie, tez przelej
wibrująca_mrówka: nie zamierzam.



1,5min: nie powiem
wibrująca_mrówka: jak nie powiesz to nie będę wiedział
czika: kupiłam misia z fundacji tvn
czika: jutro córce gwiazdorek przyniesie
wibrująca_mrówka: to może order chcesz?
czika: nie chce
czika: nie zbieram zbieraczy kurzu
wibrująca_mrówka: to po co mi ta informacja?
czika: a wy nie w kuchn i tylko na czacie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.