czwartek, 3 grudnia 2015

Zaczęło się!

Suzi: Cześć, widzę, ze nic się nie dzieje.
Suzi: Zmienie może trochę temat, macie może pomysł na prezenty? Co roku mam z tym problem. :/
motylanoga: znalazłem na to rozwiązanie, nic nie kupuje
Suzi: Kurcze, zazdroszczę - ja nie mogę. Nawet nie wypada.
motylanoga: maluchom coś kupujesz ?
Suzi: Hmn, oby tylko.
motylanoga: to komu jeszcze
Suzi: 4 latka, 13 lat, 16 , 17
Suzi: teściowie, babcia, rodzice,
Suzi: facet
Suzi: przyjaciele
Suzi: ka ta stro fa..
motylanoga: i połowie osiedla / gminy
Suzi: Czasami tak się czuje
Suzi: Nazbierało się tych ludzi..
Suzi: Największy problem mam z teściem i teściowa.
wibrująca_mrówka: kup im butelkę wina w cenie: droższe niż 1 prezent ale tańsze niż 2
motylanoga: kup im szpadelki
Suzi: Chciałam taśmę klejącą, ale facet się nie zgodził.
motylanoga: to będziesz miała z min ciężko
motylanoga: a gotujesz równie dobrze jak jego mamusia ?
Suzi: Jak dla mnie, to tak. ^^
Suzi: Jedyny plus z ich posiadania to to, że mieszkaja 500 km ode mne
motylanoga: konkretny argument
Suzi: Tez tak myślę, a ( ten kto kupuje prezenty) Wy co kupujecie swoim bliskim pod choinkę? Zwykłam kupowac jakiąś biżuterie, ale co roku to samo? :/
wibrująca_mrówka: biżuterię? nie przesadzasz?
wibrująca_mrówka: święta - czas rodzinnych więzi, odpoczynku, poczucia wspólnoty..
wibrująca_mrówka: i biżuterii dla każdego
wibrująca_mrówka: ja nie kupuję niczego rodzinie na święta.
wibrująca_mrówka: wszystkie moje prezenty zostały zniszczone lub niedocenione
Suzi: Kurczę, tez bym chciała. Ale każdy komus cos kupuje. i zawsze o dziwo sa trafne te prezenty
wibrująca_mrówka: każdy każdy! masz rację, nie liczy się gest i pamięć! kupmy prezenty dla całej gminy.. 10 kilo breloczków np.
Suzi: Kupuje tylko przezenty dla tych którzy są na kolacji wigilijnej. Zawsze jest tam pełno ludzi.
wibrująca_mrówka: no tak, i każdemu trzeba coś dać..
wibrująca_mrówka: nam wystarcza w rodzinie po czekoladzie.
wibrująca_mrówka: to upraszcza sprawę.
Suzi: To fakt.
wibrująca_mrówka: a ty myśl
wibrująca_mrówka: o porównywaniu prezentów przez gości
Suzi: Dzięki -.-
wibrująca_mrówka: o tym żeby wartość była podobna
wibrująca_mrówka: o tym co dałaś komu w zeszłym roku
wibrująca_mrówka: a co dasz w przyszłym
wibrująca_mrówka: nie pomyl karteczek
wibrująca_mrówka: i pamiętaj że każdy papier do pakowania musi być inny.
~odchodzi: Suzi



***

Nadchodzi cudowny okres przedświąteczny.. Zakupy pełną parą. Wątpliwości i prześciganie się w pomysłach czas zacząć. Najważniejsze w tym czasie to nie pytać co chcieliby dostać nasi bliscy, a sugerować się ''przeceną'' w markecie! Wymyślać coraz droższe i lepsze prezenty - bo wypada. I narzekać, że to już nie ta atmosfera co kiedyś, gdy wystarczały nam cukierki
i wspólny czas.

Chyba jestem złośliwy..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.