wtorek, 22 grudnia 2015

Gratulujemy udanego pożycia

czika: ja wlasnie pi seksie z mężem... zrelaksowana...
wibrująca_mrówka: skoro wolisz, to możemy i o tym
wibrująca_mrówka: brał cie od tyłu czy zwyczajnie?
czika: zbok
wiedzma___: a to od tyłu nie jest "zwyzajnie"?
wiedzma___: całe zycie w błedzie...
czika:
wibrująca_mrówka: ah te ślady wydzielin na pościeli tuż po ..
wibrująca_mrówka: no opowiadaj
wibrująca_mrówka: mam już rosołek, to będę sobie czytał i jadł
wibrująca_mrówka: długo wam zeszło?
wibrująca_mrówka: głośno jęczałaś?
wibrująca_mrówka: dziecko nie słyszało?
wibrująca_mrówka: ile mu dajesz w skali od 1 do 10?
wibrująca_mrówka: używacie jakichś zabawek?
czika: szczęśliwi czasu nie liczą
wibrująca_mrówka: ale widać opowiadają, więc czekam na szczegóły
czika: zamiwilam mu na gwiazdkę zabawkę nie wiem czy się ucieszy
wibrująca_mrówka: gumową piłeczkę?
czika: nieeee



Edytowane o 1:45:

KN: trzeba było się jej zapytać, czy zdążył wyjść z niej zanim sięgnęła po fona i weszła na czat
M: chciałem dać inny obrazek ale uznałem go za przesadę:



KN: hahahahaha ;d
M: były jeszcze z predatorem, ale wiesz..
KN: wtedy nie będzie musiała w ogóle telefonu odkładać!

1 komentarz:

  1. Finezja
    Wysłany 23.12.2015 o 00:29

    trzeba było zdjęcia dorzucić… propozycje i inspiracje do podpisów:
    „ja po orgazmie”
    „takie tam ze spermą na twarzy”
    „nasze soki na pościeli”
    „plemniki mojego męża”
    „nasze maleńkie owoce miłości…. <3 loffciam"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.