sobota, 26 lipca 2014

''Ciotodrama''

Nie-moralny towarzyszu, naucz się w końcu, że ocenianie ludzi, z którymi do tej pory zadawałeś się bez zarzutów i kłótni, skreślanie ich, tylko na podstawie tego, że znają i lubią nielubiane przez ciebie osoby, jest dziecinną wersją umysłowej ciasnoty. Na pomarańczowo zaznaczę ile razy mi odmówiłeś podania swoich argumentów. Na zielono - ile razy prosiłem
o więcej informacji w temacie. Na niebiesko podkreślę ile razy tłumaczyłem ci, że cię nie obrażam. Na fioletowo pokażę ci kawałki, w których dowcip przechodzi w kłamliwy zarzut. Na czerwono zobaczysz swoje wersje tego jak cię niby obrażam, które mi podawałeś.

Kłamanie o kimś, kto cię rzekomo nie obchodzi, kogo ignorujesz i na kogo temat kończysz cztery razy rozmowę - bez skutku - też nie jest mile widziane. Nie tylko przeze mnie.

Moje stanowisko jest takie, że nie potrzebuję w swoim otoczeniu kłamcy i cwaniaka, który odwala ciotodramy kiedy jest proszony uprzejmie o banalne rzeczy. Oraz, że nie wierzę w wymysły, którymi jest pośrednio raczony mój drugi znajomy.
Nie obchodzi mnie kto kogo zna, co kto o kim mówi. ZWŁASZCZA NA CZACIE. Bo cała afera pomawiania, kłótni, rzekomych wyzwisk jest jak najbardziej wirtualna. Nikt tu nie zna prawdy. Nikt tu nie może oceniać bez poznania całości czyjejś osoby. Po prostu ktoś tu nie dorósł do zaakceptowania tego faktu.

Współczuję każdemu, kto przeczyta całość, ze zrozumieniem.
Ale ja też mam prawo się bronić, przedstawiając zapis.

*** Akt I - Zarzut

wibrująca_mrówka: ja jak dziś skończę gadać to pogram. bo mam ochotę w coś postrzelać a w ludzi jest nielegalne
Moralne_Zwierzę: a ja pójdę wreszcie może spać o ludzkiej porze
wibrująca_mrówka: co ty
Moralne_Zwierzę: *do ludzi
Moralne_Zwierzę: przerażasz mnie
wibrująca_mrówka: ?
Moralne_Zwierzę: strzelać do a nie w
wibrująca_mrówka: do jeśli nie trafiasz. w jeśli trafiasz
Moralne_Zwierzę: ha ha w obu przypadkach strzelasz do celu to, że nie trafiasz oznacza żeś slapy
wibrująca_mrówka: w tarczę
Moralne_Zwierzę: w dupę
wibrująca_mrówka: zapytam Ottona!
Moralne_Zwierzę: no comment. zapytaj go czy nadal chodzi w mundurze dziadka z wermachtu. jak mozna w ogóle takie coś jak otton o cokolwiek pytać?
wibrująca_mrówka: masz coś do niego?
Moralne_Zwierzę: mam i to niejedno
wibrująca_mrówka: co?
Moralne_Zwierzę: koleżankę żydówkę chciał palić w piecu i paraduje w mundurze ss i jest z tego dumny. coś jeszcze?
wibrująca_mrówka: nie wiem czy coś jeszcze. coś jeszcze mu zarzucasz?
Moralne_Zwierzę: reszta mnie nie interesi. to wystarczające powody by nie tolerować tego czegoś. mógłbym tak cąła noc ale po co
wibrująca_mrówka: cóż, ja bym sie chętnie dowiedział co masz przeciw człowiekowi z którym ja się zadaję
Moralne_Zwierzę: w plecy nóz : )
wibrująca_mrówka: zawsze to jedna opinia więcej
Moralne_Zwierzę: napisałem. nie mam zamiaru brnąć dalej
wibrująca_mrówka: ok.
Moralne_Zwierzę: skoro tolerujesz to co powyżej, to nie no comment
wibrująca_mrówka: nie wiedziałem o tym. dlatego dopytuję.
Moralne_Zwierzę: widze że nie siedzisz na religiach
wibrująca_mrówka: niezbyt często
Moralne_Zwierzę: szkoda

*** Akt II - Jak zrobić pośmiewisko z czyjegoś wylogowania i jak wmawiać komuś nieprawdę

wibrująca_mrówka: Moralne_Zwierzę w nawiązaniu do wcześniejszej rozmowy i mojego pytania, chciałbym ci powiedzieć że bardzo cenie sobie osobę, której nie znosisz.
Moralne_Zwierzę: aha cool
wibrująca_mrówka: ale nie chciałbym żeby to jakoś źle wpłynęło na naszą wzajemną ocenę i znajomość bo przyjaciół można mieć różnych.
Moralne_Zwierzę: za późno. skoro coeniszs kogoś kto paraduje w kamerce w mundurze dziadka z wermachtu i jest dumny z tego że jego przodkowie mordowali żydów
wibrująca_mrówka: rozmówiłem się z nim na ten temat.
Moralne_Zwierzę: i przekabacił cię? roll nie spodziewałem się, że jesteś tak łątwowierny
wibrująca_mrówka: nie przekabacił.
Moralne_Zwierzę: a co miał ci napisać prawdę?
wibrująca_mrówka: zwyczajnie, nawet jeśli miałby takie poglądy, a nie ma, to nie mnie go o to posądzać. i nie mnie oceniać.
Moralne_Zwierzę: 15 osób może potwierdzić moją wersję
Nocny_Łowca_Dusz: ktos jest dumny ,ze jego przodkowie mordowali zydów ? se jaja pewnie robił
Moralne_Zwierzę: kolega mrówka
wibrująca_mrówka: kolego, 500 osób tutaj powie ci że ja jestem pedofil. też uznasz takie świadectwo za wiążące?
Nocny_Łowca_Dusz: nie wierzę
Moralne_Zwierzę: wibrująca_mrówka kolego ale ja to słyszałem bo sam tak mówił!!!! nie wierzę i wiem co pisał i jak się odnosi do ludzi
wibrująca_mrówka: jeśli ja zobaczę to o czym piszesz, jeśli ja zobaczę jak coś takiego zrobi, napisze to wyrobię sobie zdanie, inne niż teraz.
Moralne_Zwierzę: miałem tnija ale stracił wążnośc
wibrująca_mrówka: póki co nie mam nic poza jego słowo kontra twoje.
Moralne_Zwierzę: jasne
wibrująca_mrówka: obu was dobrze nie znam, ale z nim rozmawiałem więcej niż tobą. i też mam głosy poparcia za jego osobę, którym ufam.
Moralne_Zwierzę: ale nie wierzę że napisałeś "jeśli nawet ma takie poglądy, to nie mnie go oceniać"
wibrująca_mrówka: jeśli takie ma, to ma jakieś powody. jakąś historię. jak każdy.
Moralne_Zwierzę: ja nie o tym bo myślałem, że masz na mysli nie mnie go osądzać
wibrująca_mrówka: ale ja nie będę skreślać dwóch ludzi, tylko za to że mają coś do siebie
Moralne_Zwierzę: ja do niego nic nie mam, on dla mnie nie istnieje, ale jak ktoś mi przypomni o jego istnieniu to sobie przypominam kim jest
wibrująca_mrówka: okazujesz coś innego. dla mnie to jednak tylko czat. nie poznam całkowitej jedynej prawdy.
Moralne_Zwierzę: a jak patrzę że ze 30 osób na religiach szanuja osoboy z takimi poglądami jak on to ręce mi opadają
wibrująca_mrówka: dlatego przedstawiam ci swoje zdanie, bo nie chcę też między nami takiej sytuacji
Moralne_Zwierzę: i zastanawiam się gdzie ja żyję kilka razy dziennie życzą ci śmierci wyzywają, opluwają i szkalują
wibrująca_mrówka: widzę że wiele mnie omija
Moralne_Zwierzę: a ty każesz mi takie osoby szanować roll
wibrująca_mrówka: nie każę ci. informuję cię o swoim zdaniu
Moralne_Zwierzę: dobra nie znasz sytuacji otoo ci powiedział to co wszystkim czyli swoją wersję. nie znasz prawdy, więc nie możesz osądzać
wibrująca_mrówka: dlatego nie osądzam. dlatego pytałem cie o więcej szczegółów. zechcesz mi opowiedzieć twoją wersję?
Moralne_Zwierzę: nie mam screenów jeśli o to pytasz. chociaż... nie, konto na iv mi skasowali a miałem 3 tnije na otta
wibrująca_mrówka: wiec jeśli będziesz miał ochotę, napisz mi twoją wersję.
Moralne_Zwierzę: nie napiszę bo nie czytam tego psychopaty dla własnego zdrowia psychicznego. poza tym i tak mi nie uwierzysz bo to tylko słowo przeciwko słowu
wibrująca_mrówka: dlaczego? ale lubię wiedzieć jakie są te słowa. a teraz mam zarzut bez historii i odpowiedź, z historią i uzasadnieniem.
Moralne_Zwierzę: poczytaj go trochę dłużej to się dowiesz. moze jeszcze roszice mają poświadczyć?
wibrująca_mrówka: słuchaj.
Moralne_Zwierzę: dobra nie było tematu
wibrująca_mrówka: oskarżasz mojego znajomego o coś, co jest mi całkiem nieznane. to normalne ze dopytam o obie wersje.
Moralne_Zwierzę: i jak rozsądzisz? skoro to słowo przeciwko słowu?
wibrująca_mrówka: ale nie mówiąc mi swojej skazujesz mnie na ufność w słowa znajomego.
Moralne_Zwierzę: szkoda mojego czasu. a jakie to słowa? możeszs przytoczyć?
wibrująca_mrówka: rozsądzę to dla siebie. dopiero po poznaniu twojej wersji. nie chcę żebyś opierał się na tym co on mi napisał. wolę poznać czy twoje słowa pokryją się z jego.
Moralne_Zwierzę: ja wiem co on ci napsał, bo mi pisał to samo gdy go o to pytałem
wibrująca_mrówka: więc bardzo cię proszę, daj mi inny punkt widzenia. kiedy tylko się zdecydujesz.
Moralne_Zwierzę: nie było tematu, dla mnie jest neonazistą i nie mam zamiaru ciągnąć tematu.
wibrująca_mrówka: w każdym razie poczekam.
Moralne_Zwierzę: nie doczekasz się. nie przypomnę sobie co pisał otto 18 miesięcy temu
wibrująca_mrówka: ale pamiętasz podstawy swoich oskarżeń. całą historię tej waszej wojny.
Moralne_Zwierzę: ale pamiętam. jasne że pamioętam podstawy oskarżeń. mam je przed oczami
wibrująca_mrówka: sprawisz żebym i ja je zobaczył?
Moralne_Zwierzę: a znasz jakieś urządzenie które odtwarza obraz z mojej głowy?
wibrująca_mrówka: wystarczy mi twoj opis.
Moralne_Zwierzę: moja wizja to otton w czapce dziadka który służył w wermachcie i zachwalający jego dokonania na polu walki i słowa, że "gdy noszę ten mundur napawam się dumą"
Nocny_Łowca_Dusz: otton tenz pokoju religie ? Moralne_Zwierzę Masz na mysli tego osobnika z pokoju Religie ?
Moralne_Zwierzę: tak tego samego
Nocny_Łowca_Dusz: oł fack PRZECIEZ TO IDIOTA
Moralne_Zwierzę: no nie wiem
wibrująca_mrówka: Nocny_Łowca_Dusz a tobie co zrobił?
Nocny_Łowca_Dusz: mi nic nie zrobił ale wnioskuję to po jego zachowaniu
Moralne_Zwierzę: jak widzisz inni czytając go wysnuwają odmienne wnioski
wibrująca_mrówka: Nocny_Łowca_Dusz po jakim zachowaniu? podaj przykład.
Nocny_Łowca_Dusz: oj juz zapomniałem gdyz było to w ubiegłym roku ... bynajmniej jakos wszysto odbierał doslownie .. obrazał się o byle co i wychodził z pokoju. taka po prostu dziecinada
Moralne_Zwierzę: a jak zrobisz jakiś błąd ortograficzny to ci pierdzielnie wykłąd na 20 zdać a na końcu nazwie idiotą.
Nocny_Łowca_Dusz: gorzej jak dziecko w przedszkolu ,któremu pani zakazała picia kompotu przed obiadem
wibrująca_mrówka: ja robię odwrotnie
Moralne_Zwierzę: no co, nie było tak?
Nocny_Łowca_Dusz: ja nie daję wykladów po prostu tylko zwracam uwagę raz 1
*** Odtąd mamy screena:
Moralne_Zwierzę: albo napisze ci że nie jesteś godzien nościć miano człowieka. to jego ulubiony tekst
Nocny_Łowca_Dusz: hahahhahahahha dokładnie
wibrująca_mrówka: ciekawe.
Moralne_Zwierzę: nawet bardzo
wibrująca_mrówka: bo ja uważam że debilizm, zło i przemoc to kwintesencja człowieczeństwa
Moralne_Zwierzę: ale ty mrówek znasz tylko jego punkt widzenia
wibrująca_mrówka: bo nie chcesz mi przedstawić spójnie twojego. więc polegam na tym co sądzę ja, co mówi on, co słyszę o nim i co mówią o nim osoby którym ufam.

***

A tutaj podkreślone i wycięte obrazki Nie-moralnego:



Brak kontekstu udowadniam w części IV.

***

Nocny_Łowca_Dusz: <user>
Moralne_Zwierzę: czyli nazywasz mnie debilemi złym cżłowiekem. nie mgłeś tego napisać pierwszego dnia? zaoszczędziłbyś mi czasu
wibrująca_mrówka: nie, nie nazywam cię tak. przedstawiam swój pogląd.
Moralne_Zwierzę: ty tak na serio?
wibrująca_mrówka: tak.
Moralne_Zwierzę: widzę że przedstawiasz swój pogląd iż jestem debilem i złym człowiekiem
*** W tym momencie mnie wylogowało, trafiłem na:
Moralne_Zwierzę: no tak, właśnie przed chwila pokazał wyżyny swojej elokwencji
!_sniezynka_!: tylko mu go brakuje
LILAK0205: _sniezynka_! i potrafi byc uroczy jesli chce
!_sniezynka_!: dlatego tak bredzi bez sensu
Moralne_Zwierzę: LILAK0205 w snesie mam się tłumaczyć, że nie jestem debilem, bo mnie jakiś cham pomówił?
~przychodzi: wibrująca_mrówka
wibrująca_mrówka: uh rozłączyło mnie
LILAK0205: Moralne_Zwierzę opryskliwej elokwencji.. nie widzialam calej rozmowy ale wg mnie to jemu braklo argumentow
wibrująca_mrówka: co przegapiłem?
Moralne_Zwierzę: nic
!_sniezynka_!: L ILAK0205 oj zchowuje sie jak dziewica chcaca sprzedac wlasna blone
Moralne_Zwierzę: uciekłeś w dobrym momencie
!_sniezynka_!: buahahahahah
LILAK0205: plotki o tobie
wibrująca_mrówka: rozłączyło mnie
Moralne_Zwierzę: nie musiałeś brnąć
wibrująca_mrówka: jak pisałem ze wedle tego co Moralne_Zwierzę pisał, to przedstawił pogląd że ludzie są dobrzy a jego wrogowie zachowują się źle dlatego nie można ich uznać za ludzkich
Moralne_Zwierzę: nie wierzę ci daj mi dowody, niech ktoś z telekomunikacji potwierdzi
LILAK0205: _sniezynka_! to czesc jego osobowosci
Moralne_Zwierzę: wibrująca_mrówka czy ty rozumiesz co ja napisałem
wibrująca_mrówka: ? masz na myśli to że mi net codziennie dwa razy dziennie zanika na pare minut?
Moralne_Zwierzę: mam na mysli to że otton odbiera mi prawo do bycia cżłowiekiem bo popełniłem literówkę
wibrująca_mrówka: a ja wyraziłem swoje przekonanie że ludzie są źli z natury. więc zachowanie wrogów jest przejawem ludzkości.
Moralne_Zwierzę: nie
Moralne_Zwierzę: napisałeś że jestem debilem i prostakiem
słodka_sarna.: ludzie nie są z natury źli
Moralne_Zwierzę: bo mam czelność pisać prawdę o ottonie
wibrująca_mrówka: napisałem swój pogląd. a nie napisałeś mi jeszcze całej twojej wersj iwięc nie mogę ocenić tego wedle siebie.
Moralne_Zwierzę: wiem czytałem i jej nie usłyszysz bo nie zasługujesz na to by ją poznać
wibrująca_mrówka: więc nie mów mi że nie popieram tego czego mi odmawiasz poznać. bo to absurdalne wręcz.
Moralne_Zwierzę: bo co piszesz takie bon moty, których nikt poza toba nie pojmuje, zamiast napisać wprost. i nie udawać że masz na mysli coś innego.
wibrująca_mrówka: zaciekawił mnie ten tekst o człowieczeństwie. obrazował przekonanie że ''ludzie są z natury dobrzy''
Moralne_Zwierzę: to trzeba go było przeczytać ZE ZROZUMIENIEM
wibrująca_mrówka: że są wyjątkowi.
Moralne_Zwierzę: zamiast wyciągać absurdalne wnioski
wibrująca_mrówka: a ja wyraziłem w tym kontekście swoje zdanie że ja uważam przeciwnie.
Moralne_Zwierzę: pisz po ludzku nie mędrkuj
wibrująca_mrówka: a ty teraz się wściekasz, emocjonalnie szalejesz, jakbym ci zrobił krzywdę
Moralne_Zwierzę: bo zrobiłeś, zwyzywałeś mnie to może sobie teraz napisz posta o tym
wibrująca_mrówka: zrozum, nie mogę cię poprzeć w twoim myśleniu, bez poznania twoich argumentów. nie mogę też pozwalać by ktoś obrażał mojego znajomego, bo to dla mnie nie fair. nie obrażam cię, nie wyzywam.
Moralne_Zwierzę: mam zacytować?
wibrująca_mrówka: pragnę tylko poznać obie strony tej wojny. bo z punktu widzenia tego konfliktu albo daję się zmanipulować i popieram złego człowieka, albo obrażacie mojego znajomego bezpodstawnie. w obu przypadkach to dla mnie niezręczne, a zarzuty są według mnie poważne.

*** Akt III - Dowalanie się z żartobliwymi kłamstewkami

Moralne_Zwierzę: s łodka_sarna. cześć sarna
Moralne_Zwierzę: sarnba już mnie nie wita, bo jej mrówek naopowiadał gupot
Statek_Blue_Plus: Moralne_Zwierzę To nie głupoTY a "czysta" prawda chodz mawiają, że prawda jest jak dupa kazdy ma swoją
Moralne_Zwierzę: S tatek_Blue_Plus trolololo jedyne co mógł naopowiadać to brudne kłamstwa.
Statek_Blue_Plus: sadzisz, ze się tym ktoś przejmuje ?
Moralne_Zwierzę: sądzę że ja się tym przejmowałem przez 15 minut.
wibrująca_mrówka: mógłbyś się ode mnie odpier.. i przestać mnie szykanować?
Moralne_Zwierzę: a więc to prawda, że sarna dlatego isę nie odzywa?
wibrująca_mrówka: bo w tym momencie przechodzisz samego siebie w swojej umysłowej ciasnocie i ''poczuciu braku humoru''.
Moralne_Zwierzę: słabo coś dzisiaj to już nie debil i prostak? nuda
wibrująca_mrówka: chcesz sobie coś wmawiać - nie zabronię ci
Moralne_Zwierzę: nie muszę sobie wmawiac
słodka_sarna.: ja się nie odzywam?
wibrująca_mrówka: ale nie waż się o mnie kłamać i wciskać mi w usta słów których nie wypowiadałem bo to już daleko poniżej mojej i twojej godności.
Moralne_Zwierzę: przeciez 20 osób widziało jak mnie zwyzywałeś.
słodka_sarna.: o czym wy piszecie
Moralne_Zwierzę: ja nie wiem o czym on
słodka_sarna.: mrówa jest wporzo Moralne_Zwierzę zapisz to i zapamietaj
wibrująca_mrówka: dodaj żeby przestał kłamać. bo mnie nie słucha.
Moralne_Zwierzę: nie przestanę pisać niewygodnej prawdy póki nie przeprosisz. ale dzisiaj ci odpuszczę. w sumie jutro i pojutrze też.
Pozytron: Moralne_Zwierzę , a może to 1 osoba widziała jak szykanowało cię 20 osób?
Moralne_Zwierzę: a może wszyscy chcą zobaczyć? bo mam tnija.
słodka_sarna.: Moralne_Zwierzę zapominasz chyba, że to czat. chowasz jakieś urazy a prawda jest taka, że to Wy zaczęliście na niego najeżdżać
Moralne_Zwierzę: twierdzisz że mrówek nie jest człowiekiem tylk botem?
słodka_sarna.: no trochę chore
Moralne_Zwierzę: s łodka_sarna. teraz to ty mnie szykanujesz :d ale nie dziwię się
słodka_sarna.: Twierdze, że jest człowiekiem i to całkiem fajnym, ciekawym i niebanalnym
wibrująca_mrówka: nie potrzebuję twoich tnijów, poczytasz sobie siebie z boku, włącznie z dzisiejszym żalem. może coś ci trafi do tej głowy.
Moralne_Zwierzę: s łodka_sarna. więc to nie bot mnie debilem i złym człowiekeim więc mam prawo czuć się obrażony czy jednak nie?
wibrująca_mrówka: nie masz, bo cie nie obraziłem a ty najeżdżasz na mnie już drugi raz, po całej rozmowie.
słodka_sarna.: Moralne_Zwierzę dla mnie Ty jestes debilem sory
Moralne_Zwierzę: słodka_sarna. miło mi. od razu widać z kim się ma do czynienia.
wibrująca_mrówka: Sarna, a poszło tylko o to że ja zadaję się z kimś kogo on nie lubi widzisz, nie mogę wybrać sobie znajomych bo on mnie skreśla, ty nie możesz sobie wybrać znajomych bo ciebie skreśla..
słodka_sarna.: Moralne_Zwierzę weź ogarnij
Moralne_Zwierzę: ja cię skreślam bo mnie zwyzywałeś dlatego, że nie lubię otta. co mnie twoi znajomi
wibrująca_mrówka: nie zwyzywałem cię to 1.
Moralne_Zwierzę: to 0 od poczatku
słodka_sarna.: swoja drogą ładnie otta obsmarowałes byłam widziałam
wibrująca_mrówka: nie zwyzywałem cie za to że masz inne zdanie, tylko pytałem cie 30 razy o twoją wersję i poglądy.
Moralne_Zwierzę: napisałem prawde a nie obsmarowałem. wszyscy wiedza jaki jest
wibrująca_mrówka: nie odpowiedziałeś mi, więc nie masz teraz się o co rzucać.
słodka_sarna.: Moralne_Zwierzę prawda to rzecz wzgledna
wibrująca_mrówka: tak, ja też wiem jaki jest bo z nim rozmawiałem nie raz.
Statek_Blue_Plus: wszyscy wiedzą ,.ze otto to gej i pracował dla wermachtu bo całe niemcy to geje
Moralne_Zwierzę: nie o to poszło nic do gejów nie ma. może sobie byc nawet transwestytą. co do wermachtu to masz rację

*** Akt IV - Podsumowanie, w którym każdy kto się nie zgodzi trafia do kosza

~przychodzi: Moralne_Zwierzę
Moralne_Zwierzę: wibrująca_mrówka tnij org/mrowek2
wibrująca_mrówka: wrzuciłeś całość czy wyciąłeś sobie najlepszy kawałek?
Moralne_Zwierzę: ni brnij...
wibrująca_mrówka: poczekaj 24 h to zrobisz sobie z tego tnija do mojego bloga
Moralne_Zwierzę: nie czytam twojego bloga
wibrująca_mrówka: teraz mi się nie chce z tym bawić bez sprawnej myszki
Moralne_Zwierzę: nie to nie. nie mamy o czym dyskutować. wystarczyło napisać jedno słowo.
wibrująca_mrówka: więc nie pisz o mnie głupot.
Moralne_Zwierzę: pisze prawdę. każdy może sprawdzić
wibrująca_mrówka: kłamiesz mój drogi i każdy to może sprawdzić
słodka_sarna.: wez czlowieku przestan bo to już jest niesmaczne lol
wibrująca_mrówka: ciesze się że to pokazujesz. zrób tnija z dziś z tego jak sie dowalasz do mnie że ''rozgaduję znajomym żeby cie nie lubili''
Moralne_Zwierzę: potrafisz udowodnić że kłamię? bo ja własnie udowodniłem. to była ironia
wibrująca_mrówka: ty udowadniasz sam że kłamiesz mój drogi. ja nie potrzebuje nic więcej. tylko nie życzę sobie takich parszywych kłamstw o mnie
słodka_sarna.: ja ogolnie nie lubie awanturnikow i chyba nikt ich nie lubi,
Moralne_Zwierzę: to nie koncert życzeń, jak można odebrać żart jako kłamstwo?
wibrująca_mrówka: w kontekście twojego awanturnictwa - bardzo prosto.
Moralne_Zwierzę: więc napiszę słowo winogrono. mozesz potraktować je jako atak na swoją osobe albo obelge jak wolisz
wibrująca_mrówka: tak jak - jak można odebrać wypowiedz na temat poglądów danej osoby jako obelgę i robić z tego cyrk na 3 dni.
Moralne_Zwierzę:
wibrująca_mrówka: ale o tym masz tnija
Moralne_Zwierzę: pokazałem gdzie i kiedy mnie obraziłeś
wibrująca_mrówka: więc go sobie poczytaj
Moralne_Zwierzę: nie chcesz się odnieść i idziesz w zaparte
wibrująca_mrówka: z czerwonymi strzałkami? bo ja potem ci wyjaśniałem nie raz że cie nie obraziłem
Moralne_Zwierzę: zielonymi żebys wiedział gdzie
Moralne_Zwierzę: ale mnie obraziłeś
wibrująca_mrówka: to ja ci może zaznaczę gdzie pisałem że cie NIE obrażam. czerwonymi. (przypis autora: niebieskimi) bo chyba to przegapiłeś.
Moralne_Zwierzę: cwane nazwać debilem i powiedzieć że się tego nie napisało
wibrująca_mrówka: uroiłeś sobie że każdy kto mówi coś co do ciebie nie dociera, cie obraża
Moralne_Zwierzę: więc debil i zły człowiek do nie obelga cool
wibrująca_mrówka: inna sprawa że pewnie pominął fragment z moim 10 razy pisanym: nikt cie tu nie obraża i przestań smędzić. jak teraz. to samo w kółko. (przypis autora: jak widać w jego screenie - POMINĄŁ)
Moralne_Zwierzę: screeny mają to do siebie że zawierają tylko jeden ekran?
wibrująca_mrówka: dokładnie, a ty posiadasz tylko swoje urojenia, bo cie nie obrażałem. więc tkwij sobie w swojej jednej klatce.
Moralne_Zwierzę: kończę dyskusję, bo szkoda strżepić klawiaturę z obrońcą ottona
wibrująca_mrówka: a ja w tym czasie spędzę tu miło czas - bo mnie nudzi takie szczeniackie ocenianie kogoś po tym jakich ma znajomych, jak wyżej.
słodka_sarna.: i słusznie
wibrująca_mrówka: Sarno, nie krzyw się, teraz jesteś ta podła - obrończyni mrówka
Moralne_Zwierzę: s łodka_sarna. pogadaj sobie z mrówkiem, bo jesteś tak samo uczciwa.
wibrująca_mrówka: o widzisz.
Pozytron: Moralne_Zwierzę , którego Ottona?
Moralne_Zwierzę: tego z religii. a jest inny?
Pozytron: Moralne_Zwierzę , podejżewałem, że o tego chodzi. Chciałem się tylko upewnić. Przyznam jednak, że Otton to byatry gość z dużą wiedzą.
Moralne_Zwierzę: a co to zmienia iż ktoś ma dużą wiedzę?
Pozytron: bystry
Moralne_Zwierzę: hitler też był
Pozytron: Cenisz bardziej tych z małą wiedzą?
Moralne_Zwierzę: putin też niegłupi. nie cenię ludzi za to że są mądrzy tylko za to jak swoją wiedzę wykorzystują.
słodka_sarna.: o rety skończycie w koncu?
Moralne_Zwierzę: niby czemu mam kończyc? dopiero się rozgrzewam. zawsze możesz poleciec po admina i powidzieć że duzo pisze czy cuś. albo że mam krzywy nos i proszę się o bana.
Statek_Blue_Plus: s łodka_sarna. Nudne się to powoli robi -prawda?
słodka_sarna.: Statek_Blue_Plus dokładnie i monotematyczne
Pozytron: Moralne_Zwierzę , ciekawa myśl.
Moralne_Zwierzę: która?
Moralne_Zwierzę: słodka_sarna. za to ty wiele wnosisz do dyskusji poza narzekaniem nic ciekawego nie napisałaś. jesteś monotematyczna.
Pozytron: Moralne_Zwierzę , dziewczyna z dużą wiedzą, nie musi wykorzystywać wiedzy. Samo to, że ją ma powoduje, że jest atrakcyjna.
słodka_sarna.: powiem Ci, że nie mam potrzeby wbijania się w dyskusje, ktora mnie nie interesuje w ktorej niewiele mam do powiedzenia, z jednej prostej przyczyny nie znam tego kolesia
Moralne_Zwierzę: P ozytron jeśli zbuduje bombę pozytronową i zabije miliard ludzi to też bedzie atrakcyjna?
Moralne_Zwierzę: słodka_sarna. to nie narzekaj, ze ci się nie podoba.
Pozytron: słodka_sarna. , ty chyba nie masz żadnej wiedzy.
Moralne_Zwierzę: nie znam kolesia, ale bedę bronić mrówka a on zawsze pisze prawde, nawet gdy kłąmie. ok twoja wola.
słodka_sarna.: bo mrowka znam
Moralne_Zwierzę: w iem że znasz, widocznie niezbyt dobrze. skończyłem
Pozytron: Moralne_Zwierzę , też.
słodka_sarna.: a kazda proba obrony konczy się następnym atakiem na niego wiec wole sobie darowac te dyskusje
Moralne_Zwierzę: ja go nie atakuję, poleciał do wrogów
słodka_sarna.: bo to cos na zasadzie, gadał dziad do obrazu a baba mu się z listonoszem puścila
wibrująca_mrówka: w końcu
Moralne_Zwierzę: skoro nie potrafi się przyznać do błędu...
wibrująca_mrówka: Sarno, spokojnie. teraz robisz taką akcje jak z Ottonem - ktoś pomawia twojego znajomego, piszesz ze w to nie wierzysz bo go znasz, i ktoś ma ci za złe że się z nim zadajesz '' i do wrogów''
słodka_sarna.: ja się nie denerwuję
wibrująca_mrówka: wiem, ale nie gadaj do obrazu bo cie za schizofreniczkę wezmą
słodka_sarna.: jakoś niespecjalnie mnie to obchodzi, za kogo mnie wezmą
wibrująca_mrówka: nie o to mi chodziło
***
Moralne_Zwierzę: nie ma z kim gadać, nikt mnie nie lubi, bo piszę niewygodną prawdę
wibrująca_mrówka: 4 raz dzisiaj
Pozytron: Moralne_Zwierzę , tak to odbierasz?
wibrująca_mrówka: Pozytron, gorzej - wszyscy źli ludzie popierają tego wstrętnego mrówka
Moralne_Zwierzę: P ozytron tak włąśnie to odbieram bo skoro nikt nie pisze to każdy powód wydaje się racjonalny.
~odchodzi: Moralne_Zwierzę
Pozytron: Moralne_Zwierzę , zostaje xi tylko napisać :"dlaczefo tacy kuurrwwa jesteście?!!!". A oni odpiszą:"w imię zasad, skuurwyyssyynnuu!!!"

1 komentarz:

  1. Niecha
    Wysłany 02.10.2015 o 15:17

    Uderz w stół a nożyce się odezwą …. Tyle tekstu przeczytałam…a gdzie to obrażanie? Nie, jeszcze raz czytać nie będę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.