niedziela, 13 lipca 2014

mateusz__smerfus: czlowiek cale zucie sie uczu i tak glupi umiera koniec plenta byla

Odsyłam do poprzedniej notki: Ottonie, ku Tobie wznoszę me wołania! Wypleń ignorantów!

***

Sloneczna/ona:
ja sie wylaczam nie przymije nutki od tego co nie szanuje drugiego. pauza
wibrująca_mrówka: kogo masz na myśli?
Sloneczna/ona: a jak sadzisz kogo ?
wibrująca_mrówka: Kopciuszka, bo wyzwała mnie od głupich za to że umiem pisać w ojczystym języku?
Sloneczna/ona: widocznie ten kopciuszek mial racje
wibrująca_mrówka: więc... podsumujmy, ktoś nie umie pisać we własnym języku, ktoś mnie zwie od głupich, zarzuca mi się brak szacunku a potem znów nazywa mnie głupim, a wszystko to dlatego że ''próbować'' piszemy przez ó?
Sloneczna/ona: ale czemu ty sie tlumaczyc z O czu U dobrze ze umiemy pisac
driver.><..: w ibrująca_mrówka nie stresuj sie Napij sie
wibrująca_mrówka: S loneczna/ona no właśnie brak znajomości pisowni pokazuje że nie umiecie.
Sloneczna/ona: tu nie jest pokoj pisowni tylko radio romans my tu romasujemy wisz
wibrująca_mrówka: a co ma nazwa pokoju do poprawnego wyrażania się w swoim języku?
Sloneczna/ona: jaki ty upierdliwy jesters to szukaj sobie takiego rozmowce jak ty
wibrująca_mrówka: zwyczajnie wytykam ci błędy w rozumowaniu. W każdej sytuacji w której używasz języka, czy piszesz czy mówisz, wypada przez szacunek do swojego kraju i historii wypowiadać się poprawnie. i nie pisać o tym że to ''mało ważne i trzeba to zmienić''
driver.><..: a czy ten kraj ,ma szacunek dla ciebie? bo chyba zapomnial o zwyklym kowalskim ?
Sloneczna/ona: wibrująca_mrówka nie wszyscy maja ukonczona taka szkole jak ty wiec szanuj drugiego jak siebie samego
driver.><..: Sloneczna/ona nie przejmuj sie uje sie nie kreskuje
aćko: d river.}{.. tu sami magistrowie wchodza co my tu robimy
Sloneczna/ona: driver.}{.. ale sa wyjatki takie jak my
wibrująca_mrówka: Sloneczna/ona pisowni uczą w 1 czy 2 klasie podstawówki?
Sloneczna/ona: sam nie wiesz w ktorej
Sail-ka: w ibrująca_mrówka S loneczna/ona co Wy z ta ortografia dzisiaj?ze tak zapytam?
mateusz__smerfus: sloneczna nie daj sie jestem tusz za toba
Sloneczna/ona: Sail-ka a to on w ibrująca_mrówka zaczol
wibrująca_mrówka: Sloneczna/ona zwyczajnie zasugerowałaś, że jest tu wiele osób które nie ukończyły klas 1-3.
driver.><..: Sloneczna/ona to prawda cieszmy sie ze nie musimy stac przed baranami i sie tlumaczyc dlaczego nie napisalem uj przez ó

wibrująca_mrówka: driver.}{.. w słowie ''prubowalem'' nie było uj.
Sail-ka:
Sloneczna/ona po razie sobie dajcie
aćko: river.}{.. oc na gomnazium tam sie ucza dopiero
Sloneczna/ona: w ibrująca_mrówka a co to takie dziwne za komuny nie kazdego bylo stac
chmiel0: w ibrująca_mrówka ja na Twoim miejscu jednak przestalbym analizować pisownie innych słuchaczy, natomiast głęboko zastanowił się nad własnym poziomem intelektualnym. Brakuje Ci wiele. Ale zacznij od poznania zasad dobrego wychowania.Tego uczą nie tylko w szkole ale przede wszystkim w najbliższym otoczeniu.
Ania_byd: chyba teraz wakacje sa szkoła zamknieta
driver.><..: w ibrująca_mrówka a widzisz jednak czegos sie mozna nauczyc na All
wibrująca_mrówka: chmiel0 wybacz ale ze stron dyskusji to wobec mnie użyto słowa ''głupi''. ja tylko zwracam uwagę na fakt lekceważenia istotnej rzeczy - polskiej mowy.
mateusz__smerfus: chmielo dobry jestes
Sloneczna/ona: wibrująca_mrówka to ty napisales ze d river.}{.. jest glupi a ja ci udowodnilam ze ty jestes glupi
mateusz__smerfus: ja pisac i muwic jak umiec
driver.><..: najwazniejsze ze dobrze sie rozumiemy
Sloneczna/ona: zawsze bede bronic atakujacego
wibrująca_mrówka: c hmiel0 jeśli sądzisz że brakuje mi wiele bo zwracam uwagę na poprawność pisowni, owszem, wiele mi brakuje. zasadą dobrego wychowania jest nie wyzywać kogoś kto słusznie zwraca uwagę od głupich. więc może nie dorzucaj swoich 3 groszy tam, gdzie to niepotrzebne. i niezmiernie mnie teraz bawi fakt, że poprawianie pisowni uznajecie za ''atak na czyjąś osobę''.
Sloneczna/ona:
wibrująca_mrówka gdybys zrobil to kuluralnie
Sloneczna/ona: a ja czytalam i wiem ze zrobiles to po chamsku
jola_a_ty??:
wibrująca_mrówka ...ej...panie polonisto......spokoj
driver.><..: w ibrująca_mrówka wyluzuj i baw sie dobrze nikt nie chce abys sie czuł zaszczuty , nich bedzie Twoja racja odpuść
wibrująca_mrówka: S loneczna/ona a zrobiłem niekulturalnie? zwróciłem uwagę, odniosłem się do wartości i zamilkłem.

Sloneczna/ona: wibrująca_mrówka to ty tak saadzisz
mateusz__smerfus:
mam nerwy nie wyczymam i pojade ta mruwke jak sie nie uspokoi

Sloneczna/ona: mateusz__smerfus a morowki sa tak pracowite
Aness,,:
wibrująca_mrówka widocznie zrobiles to w sposob ponizajacy osobe
wibrująca_mrówka: Aness,, to akurat łatwo sprawdzić przewijając rozmowę.
Aness,,: wibrująca_mrówka zanotuje
Sloneczna/ona: wibrująca_mrówka pracuj dalej
Sail-ka: w ibrująca_mrówka a mowiłam- dajcie sobie po razie..?to nie:
Sloneczna/ona: Sail-ka tu nie ma razu tu potrzebny jest szacunek do drugiej osoby
Sloneczna/ona: niektorzy celowo tu robia bledy. wszyscy wiemy ze niektorzy celowo tak pisza i sie nie obrazamy
wibrująca_mrówka: teraz sugerujesz że poprawiam źle piszących dla ''zrobienia zadymy''?
Sloneczna/ona: nie tylko mi sie wydaje ale wiekszosc tak mysli. moze jestes inny a ja uwielbiam innosc
Sloneczna/ona: dlatego z nim pisze bo szanuje kazdego czlowieka
wibrująca_mrówka: naskakiwanie na kogoś z powodu że ma rację, nie jest szacunkiem.
Sloneczna/ona: masz madra pisownie ale tesc zdan do kitu nie rozumiesz prostych slow
wibrująca_mrówka: śmiem twierdzić że więcej zanotowałem tu prostackich niż prostych.

Sloneczna/ona: koniec tematu ortograficznego
Aness,,: wibrująca_mrówka wszystko sie wyjasni emocje opadna i wszystko bedzie jasnejsze
wibrująca_mrówka:
ależ oczywiście się wyjaśni, klarownie, na temat. ręczę za to swoim honorem.
Aness,,: więc prosto ujmując bedzie dobrze
wibrująca_mrówka: będzie jedynie wstyd.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.