niedziela, 13 lipca 2014

Ottonie, ku Tobie wznoszę me wołania! Wypleń ignorantów!

driver.><..: prubowalem odpalic ale niestety kamerka kaput
wibrująca_mrówka: driver.}{.. ó <kup sobie słownik i pisz poprawnie>
driver.><..: a moze mi tak wygodniej ?
wibrująca_mrówka: wiem że wygodnie być głupim bo wariaci i głupki maja w życiu łatwiej, ale skoro już posługujesz się mową, to posługuj sie poprawnie.
driver.><..: a poza tym Panie czy tez Pani ? nie zwracajmy uwagi na tak malostkowe duperele jakim jest pisownia Pl Pani czy tez pan wybaczy
Kop:ciuszek:: wibrująca_mrówka lepiej byc glupim niz madrym
wibrująca_mrówka: Kop:ciuszek: tak, wyżej dokładnie to napisałem.
driver.><..: wibrująca_mrówka czyzbys sie nudzil i szukasz moze zaczepki?
wibrująca_mrówka: nie. zwyczajnie poprawiam cie tak co tydzień, a ty co tydzień walisz jakiegoś byka.
Kop:ciuszek:: driver.}{.. chce z toba popolemizowac chyba
driver.><..: Kop:ciuszek: mam go w glebokim powazaniou
Kop:ciuszek:: wibrująca_mrówka napisales i jaki wniosek z tego
wibrująca_mrówka: Kop:ciuszek: taki, że ja napisałem dokładnie to co ty po mnie, czyli że przepisałaś dokładnie moje słowa? i tyle? nic poza tym/
Kop:ciuszek:: no i co bo lubie ludzi madrych ucze sie od ciebie
wibrująca_mrówka: wyżej napisałaś że lepiej być głupim. nie pojmuję twojego toku rozumowania.

Kop:ciuszek:: wibrująca_mrówka bos glupi
driver.><..:
wibrująca_mrówka Pozdrawiam zycząc milej zabawy

Kop:ciuszek:: driver.}{.. a co tu tyktando pisza
driver.><..: a taki dobry byłem z ortografi skończyłem nawet z wyróżnieniem
driver.><..: zaraz ktos wetknie ze to nie takie ó u



Jestem załamany (nie)świadomością ludzi, co do ich własnego języka.

10 minut później:

mateusz__smerfus: ja poprosze audsajder dzemu ktos moze zamuwic prosze
wibrująca_mrówka: ó <facepalm>

Coś czuję, że to ''zamuwienie'' na słowniki to w hurtowni złożę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.