sobota, 12 lipca 2014

Kobiety o poranku, takie urocze...

~przychodzi: chinka
ZdradzieckaLocha: Własnie wczoraj wypozyczyłam sobie kilka ksiązek odnośnie pracy nad samym soba
wibrująca_mrówka: i żadna nie pomogła?
chinka: ZdradzieckaLocha "jak przestac byc paszczurem "
ZdradzieckaLocha: a skupieniu się głównie na tym jak zbudowac większą pewność siebie
chinka: przyda ci sie a no tak ty nie masz pewnosci w neciku sie ciskasz w realu zakompleksiona niesmiala wydalo sie
wibrująca_mrówka: c hinka to zupełnie taka sytuacja jak u ciebie.
ZdradzieckaLocha: Chinka wybacz ale znudziło mi się wykłócanie z Tobą
chinka: to schudnij
ZdradzieckaLocha: I kto to mówi
chinka: osoba ktora wazy 45 kilo
ZdradzieckaLocha: Zdecyduj się ostatnio pisałas 44
chinka: nigdy nie przytylas 1 kg ? a no tak dla ciebie pewnie 1 kilo to jak 1 gram na taka wielka dupe
wibrująca_mrówka: a ile ważyłabyś z mózgiem?
ZdradzieckaLocha: Co to 1 kg
chinka: roznicy ci nie robi
ZdradzieckaLocha: Znowu robi się zazdrosna
chinka: 1 w te czy wewte i tak spasiona maciora
ZdradzieckaLocha: Skończ tą swoją błazenadę
chinka: wiec wyjdz z tego pokoju pokemoniarnio to skoncze
ZdradzieckaLocha: Dopiero będe czytac więc kto wie może coś się zmieni
wibrująca_mrówka: chinka przepraszam ale to ty tu weszłaś, doczepiłaś się i teraz chcesz kogoś wyganiać?
chinka: ja weszlam? zalosne ja tu siedze 13 lat a ty ile ? 2 tygodnie ? wiec sie nie rzadz
ZdradzieckaLocha: I teraz widac kto żyje netem
onawśródgwiazd: od kiedy waga jest istotna? ona dobrze się z nią czuje
chinka: od zawsze
wibrująca_mrówka: chinka w połowie rozmowy? tak, weszłaś dziś w pół rozmowy.
chinka: wmawia ze dorbze sie czuje a widac ze ma komplkeksy jakies ksiazki o pedwnosci siebie widac ze w neciku ciskanie w realu sie boi i ksiazkami sie karmi
ZdradzieckaLocha: onawśródgwiazd Najpierw trzeba być grubym
onawśródgwiazd: więc ci chyba zazdrosci że masz cycki i tyłek
ZdradzieckaLocha: To się nazywa rozwój osobisty Ale tego nie wiesz jak widac
chinka: gruba zalana tluszczem dupe i obwisle cycki do kolan grubaski nie dzieki. no jestes niedorozwinieta to sie ksiazkami musisz rozwijac porady jak byc pewna siebie masakra
ZdradzieckaLocha: onawśródgwiazd Zazdrości uwagi innych
onawśródgwiazd: ZdradzieckaLocha nie znam cię ale wątpię czy ona waży 45 kg chyba przy wzroście karła
chinka: to juz patologia
ZdradzieckaLocha: Ona ma 160
chinka: kazdy wie ile waze bo mnie widzial
onawśródgwiazd: książki rozwijają
ZdradzieckaLocha: Oczywiście że rozwijają i wzbogacaja słownictwo
chinka: jak m uposledza niedorowzinieta rozwijaczka na poradach z ksiazek i bravo wmawia ze jetem gruba bo jakis baran zeby sie na mnie zmescic nagadal pierdoly na mnie a ona sie rajcumje mimo ze wie ze nie prawda ale rajcuje ze chociaz nie ona jedna spasiona to sie czepia mimo ze bajki
ZdradzieckaLocha:
onawśródgwiazd: ona się z siebie śmieje?
ZdradzieckaLocha: Idzie przywyknąc od kilku lat czytam to samo z jej strony
chinka: zw
chinka: KILKU LAT ? jak ty rok moze dopeiro tu siedzisz idiotko
ZdradzieckaLocha: 2
chinka: czyli i tak nic bedzies z 6 - 7 to mozesz pwoeidziec ze nalezysz do pokoju narazie jestes nowa. zakompleksiona co musi uczuc sie sz ksiazek pewnie pisanych na poradach z bravo jak byc pewna siebie zkaompleksiona szara myszka zapewne dorba zw
onawśródgwiazd: nie ma być z czego dumnym że się ponad 10 lat tu siedzi
ZdradzieckaLocha: Porównanie ksiązek naukowych do bravo to chyba patologia
122MHz: 13 lat tu siedzisz ?xx
chinka: 2004 regularnie na tym pokopju a wczesniej na innych
wibrująca_mrówka: i to ci daje prawo kogoś wyrzucać stąd bo ci nie pasuje wygląd drugiej osoby?
chinka: morda po co do mnie psizesz jak nawet nie iwem kim jestes
ZdradzieckaLocha: Nie zapominajcie że to ja nie mam zycia realnego :Roll:
onawśródgwiazd: ty wiesz ile straciłaś czasu
122MHz: szkoda ze siedze tu 9 lat i to dlugo przed Toba
ZdradzieckaLocha: takie tam szczegóły się czepiasz Ale to ja siedze tu 2 lata i nie mam zycia
wibrująca_mrówka: nie zapomnij o nadwadze
122MHz: ja wiem o tym ze go nie mam
ZdradzieckaLocha: Mrówek o właśnie
chinka: 2014 - 2004 listopad 2004 zaczelam tu wchdozic
ZdradzieckaLocha: Musze po truskawki podjechac chyba
onawśródgwiazd: kogo to obchodzi
chinka: jak bedziesz jechac nie zapomnij ksiazki JAK BYC SOBA zey umiec sie wyslowic niesmiala przed sprzedawca
a nie z niesmialosci zatka cie i uciekniesz doradz sie ksiazki ana prwnosc siebie
wibrująca_mrówka: mogłabyś już odpuścić?
chinka: <user>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.