niedziela, 20 lipca 2014

Rozkładówka - kulisy podrywu

Taka sama sytuacja miała miejsce przy innej panience: Potworne problemy z mężczyznami

***

To na początek zaczepka na priv:

ona,,.jego,.,.: dobry wieczor
wibrująca_mrówka: cześć
ona,,.jego,.,.: masz niezły opis haha
wibrująca_mrówka: niedawno zmieniałem.
ona,,.jego,.,.: dlaczego?
wibrująca_mrówka: bo ten mi się spodobał
ona,,.jego,.,.: ale chyba coś mowi o człowieku
wibrująca_mrówka: poprzedni mogę ci zacytować. mówił więcej.
ona,,.jego,.,.: poproszę
wibrująca_mrówka: Egocentryk, ewenement, kobieciarz, malkontent, mizantrop, mizogin, nihilista, poskramiacz stringów, szowinista.
ona,,.jego,.,.: i taki powinieneś pozostawic o wiele więcej mowi aczkolwiek nie wszystko
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_razz.gif
wibrująca_mrówka:
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_lol.gif bo nie zmieścił się oportunista http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_lol.gif
ona,,.jego,.,.: hmm... mamy pewne wspolne zainteresowania
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_x.gif
wibrująca_mrówka: oh tak? które?
ona,,.jego,.,.: chyba nie powinnam pisac moze sam to odkryjesz
wibrująca_mrówka: a jak inaczej to odkryję niż poprzez pisanie?
ona,,.jego,.,.: o tym myslałam także wiesz
wibrująca_mrówka: lubię fotografię, oglądanie gwiazd, spacery z dala od ludzi
ona,,.jego,.,.: ale chyba masz tutaj swoje faworytki także ja.....
wibrująca_mrówka: mam wielu znajomych.
ona,,.jego,.,.: nie lubię się narzucac kolego a na to wygląda
wibrująca_mrówka: rozmawiamy. jeśli to uważasz za narzucanie się to proponuję izolatkę. dla bezpieczeństwa potencjalnych rozmówców.
ona,,.jego,.,.: no tak zaproponuj oś ciekawszego niz izolatke
wibrująca_mrówka: jest ciemno, może to oglądanie gwiazd?
ona,,.jego,.,.: kazdy ze swego okna
wibrująca_mrówka: chyba że nie masz wi-fi i przenośnego kompa
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_x.gif wtedy może być trochę ciężko
ona,,.jego,.,.: u mnie jest zachmurzone niebo chyba nie wypatrzę ani jednej gwiazdy
wibrująca_mrówka: nie szkodzi, spróbujemy jutro.
ona,,.jego,.,.: skąd kolego jestes? u Ciebie niebo inaczej wygląda?
wibrująca_mrówka: z centrum Polski ale u mnie jest małe zachmurzenie
ona,,.jego,.,.: łódz?
wibrująca_mrówka: tak i teraz nie wiem czy sława mnie wyprzedza czy zwyczajnie jesteś mądra i odróżniasz fakt
ona,,.jego,.,.: nie rozumiem
wibrująca_mrówka: że Warszawa nie jest centrum
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_lol.gif
ona,,.jego,.,.: adonis? to chyba oczywiste
wibrująca_mrówka: nie dla wszystkich. uwierz.
ona,,.jego,.,.: kogo znasz osobiscie z tego pokoju?

Ciekawe pytanie.

wibrująca_mrówka: a skąd ty jesteś?
ona,,.jego,.,.: z bliska
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_wink.gif nawet nie wiesz jak bardzo
wibrująca_mrówka: to mi powiedz
ona,,.jego,.,.: powiem w swoim czasie o ile zasłuzysz
wibrująca_mrówka:
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_lol.gif
ona,,.jego,.,.:
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_lol.gif
wibrująca_mrówka: w co ty chcesz ze mną pogrywać?
ona,,.jego,.,.: OCHO obudzilam zwierza
wibrująca_mrówka: raczej logikę.
ona,,.jego,.,.: sądzisz że jestem taka wylewna po 5 min pisania?
wibrująca_mrówka: sądzisz że będzie mi się chciało cię dopytywać jeśli nie dostaję nic w zamian? chcesz intrygować to znajdź inny sposób.
ona,,.jego,.,.: jestem tego warta
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_smile1.gif
wibrująca_mrówka: to ty tak sądzisz.
ona,,.jego,.,.: ale skoro tak podchodzisz
wibrująca_mrówka: po prostu nie wchodzę w ciemno.
ona,,.jego,.,.: nie lubisz jak się Tobie odmawia
wibrująca_mrówka: nie
ona,,.jego,.,.: wszystkie kobiety tutaj sa takie łatwe?
wibrująca_mrówka: nie lubię jak się ze mną pogrywa
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_lol.gif

Wiesz skąd jestem i co lubię. Sama nie powiedziałaś o sobie nic ponad dwa ogólniki. Moje pytania zbyłaś. Odmówiłem ci dalszej ankiety, bo nie lubię przesłuchań - wolę rozmowy. Na co zareagowałaś jak widać... Więc... Kto tu rzeczywiście nie lubi, gdy mu się odmawia?

ona,,.jego,.,.: nie pogrywam kolego. nawet sie nie przedstawiles
wibrująca_mrówka: ty tez nie.
ona,,.jego,.,.: a wymagasz...
wibrująca_mrówka: a wymagasz.
ona,,.jego,.,.: kobieta pierwsza to robi? wybacz
wibrująca_mrówka: robi to ten kto zaczepia
ona,,.jego,.,.: ojej
wibrująca_mrówka:
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_lol.gif
ona,,.jego,.,.: przepraszam że zaczepilam ..wybacz
~ona,,.jego,.,. zamknął okno priva

***

Byłoby nudno, gdyby to zawracanie gitary pozostało jedynie zawracaniem gitary, więc przejdźmy do zawracania dupy na ogóle:

wibrująca_mrówka: ona,,.jego,.,. jakoś nie czuję żebym cokolwiek stracił
ona,,.jego,.,.: jesteś bardzo niewychowany i zarozumiały kolego
ona,,.jego,.,.: ona,,.jego,.,. chyba pomyliłeś mnie z jakaś łatwą pustą laską
wibrująca_mrówka: a ty zaczepiasz i mówisz, że warto za tobą ganiać, a potem walisz focha, że nie pobiegłem za króliczkiem
ona,,.jego,.,.: bo nie powiedziałam gdzie mieszkam .....
wibrująca_mrówka: ani się nie przedstawiłaś, a tego oczekujesz ode mnie a spadaj
ona,,.jego,.,.: Tobie zwrociłam uwagę że nalezy sie przedstawić zanim zapyta o adres haha nie będę się przekomarzała
wibrująca_mrówka: możesz zniknąć? z mojego wirtualnego życia?
ona,,.jego,.,.: bo nie poszło po Twojej myśli? wybacz kolego
wibrująca_mrówka: po jakiej mojej myśli?
ona,,.jego,.,.: jesteś bardzo płytkki
Słodka_Sarna.: ona,,.jego,.,. nie nakrecaj sie dziewczyno. już sam Twój nick o czymś świadczy ale nie będę w to wnikać
wibrująca_mrówka: cieszę się że ty jesteś głęboka..
ona,,.jego,.,.: wibrująca_mrówka rozmiar stanika nie zdązyłam Ci podać haha
ona,,.jego,.,.: Słodka_Sarna. Twoj też duzo mowi
wibrująca_mrówka: Ona,,.jego,.,. rozważ wszelkie znaczenia słowa: odpuszczać
ona,,.jego,.,.: wibrująca_mrówka tak ,znam ale nie toleruje grubianstwa. najpierw pyta o wygląd i adres a nwet się nie przedstawi także ,nie pouczaj mnie proszę
wibrująca_mrówka: wiesz co, porównamy obie wersje obiecuje ci to!
ona,,.jego,.,.: nie obiecuj
Słodka_Sarna.: wibrująca_mrówka nie tłumacz się nie warto uraziłeś jej ego teraz będzie prowadzić jakieś chore rozgrywki
ona,,.jego,.,.: MIłEGO WIECZORU
ona,,.jego,.,.: Słodka_Sarna. mam pytanie ,mogę?
Słodka_Sarna.: ona,,.jego,.,. proszę, zadaj je
wibrująca_mrówka: Słodka_Sarna. błagam przestań kusić
ona,,.jego,.,.: Słodka_Sarna. czy kiedy zaczynasz rozmowę z kimś nieznajomym pytasz go o wygląd i adres w dwoch pierwszych zdaniach?
wibrująca_mrówka:
Słodka_Sarna.: yhy i rozmiar penisa
ona,,.jego,.,.: tak myślałam DOBRANOC
Słodka_Sarna.: ona,,.jego,.,. nie wychwyciłaś w tej rozmowie sarkazmu podejrzewam
ona,,.jego,.,.: wybacz ale nie było ani nutki miło było
Słodka_Sarna.: nie było, bo go nie znasz
ona,,.jego,.,.: rozumiem że znasz go bardzo dobrze
Słodka_Sarna.: ile Ty masz lat?
ona,,.jego,.,.: a czy to ważne i ma jakieś znaczenie?
Słodka_Sarna.: zasadnicze
ona,,.jego,.,.: dla mnie żadne a jaki z niego adonis haha jak się obrazil kiedy nie dostał tego o co prosił
wibrująca_mrówka:
Słodka_Sarna.: myślisz, że liczył na Twoją odpowiedź na te pytania? On po prostu zrobił sobie z Ciebie ubaw
ona,,.jego,.,.: nie interesuje mnie na co liczył

Słodka_Sarna.:
ona,,.jego,.,. to nie wyciągaj pochopnych wniosków

wibrująca_mrówka: co fajne, żadnych takich nie zadawałem
Słodka_Sarna.: a w ogóle kto to jest?

wibrująca_mrówka: nie mam zielonego pojęcia
ona,,.jego,.,.:
Słodka_Sarna. ale sama treść pytan byla ukierunkowana na jedno ..kobiecia........
ona,,.jego,.,.: jak w profilu
Słodka_Sarna.: oj mało go znasz
ona,,.jego,.,.: Nie ma czego roztrzącać
Słodka_Sarna.: tylko nie wiem po co ona to robi
***
Słodka_Sarna.: gdzie ta gwiazda?
Moralne_Zwierzę: jaka?
Słodka_Sarna.: ona jego
Moralne_Zwierzę: mrówek jesteś astrologiem
Słodka_Sarna.: zamilkła tak nagle
Moralne_Zwierzę: i bajerowałeś sarnę na gwiazdy? obiecanki cacanki chodź pokażę ci wielki wóz trololo
Słodka_Sarna.: zawiodę Cię , nie bajerował
ona,,.jego,.,.: mnie też o tych gwiazdach pisał OJEJ
Moralne_Zwierzę: bo to cienias jest i do tego ma skłonności
wibrująca_mrówka:
ona,,.jego,.,.: to stary bajerant na to wychodi
Moralne_Zwierzę: no stary bo juz mu się nie chce : )
wibrująca_mrówka: i cały romantyzm poszedł w las.
Słodka_Sarna.: lol lol lol
~przychodzi: onawśródgwiazd
onawśródgwiazd: hej
wibrująca_mrówka: apropo gwiazd
Słodka_Sarna.: ona,,.jego,.,. Ciebie też pytał o rozmiar buta?
onawśródgwiazd: gdzie ci faceci romantyczni
Wuuy: Ona - patrzą na gwiazdy może
ona,,.jego,.,.: Słodka_Sarna. o inne wymiary pytał ale o buta nie
Słodka_Sarna.: powiem Ci szczerze nie wierze w takie bzdety
ona,,.jego,.,.: szczerze
Słodka_Sarna.: znam go na tyle
ona,,.jego,.,.: tutaj nikt nie jest szczery
wibrująca_mrówka: dokładnie! i to będzie motto!
ona,,.jego,.,.: a ona mi pisze takie bajki
Słodka_Sarna.: ona,,.jego,.,. nie zdziwiłabym się, gdybyś była facetem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.