środa, 3 sierpnia 2016

Use the Thumb, Luke.

wibrująca_mrówka: ale my tylko ze sobą gadamy
KotCiPiczeDrapał:
jestes pewny?
wibrująca_mrówka: tak, bo ja to ty, a ty to ja więc tego trójkąta raczej nie ma
KotCiPiczeDrapał: no tak przecie my ta sama osoba na 2 nickach...
włosienica_: może bliźniaki syjamskie 

KotCiPiczeDrapał:
i sie wszystko wydalo...
wibrująca_mrówka:

KotCiPiczeDrapał:
włosienica_ wiesz co jest w tym najgorsze?
włosienica_: że siedzicie na 1 rencie?

wibrująca_mrówka:

KotCiPiczeDrapał:
nie, najgorsza jest ta reka wyrastajaca z policzka i pacha pod nosem...
KotCiPiczeDrapał:
jak sie mrowka rozkreci w pisaniu
KotCiPiczeDrapał: atmosfera nie robi sie zaciekawa
wibrująca_mrówka: uroczo
włosienica_: a nos masz na miejscu nosa?

KotCiPiczeDrapał:
Niestety tak... za to moszne mam na poytlicy
włosienica_: Przestań bo się zauroczę! Bardzo lubię Picasso

KotCiPiczeDrapał:
to wiem kto bylby idealny dla Ciebie pod wzgledem swojej fizycznej aparycji
wiedzma___: ja wiem, ja!

włosienica_: Nadal brniesz?
wibrująca_mrówka: tnij.org/mocarnykciukkalistenika 
wiedzma___: aj mrów, ja miałam powiedzieć

wibrująca_mrówka: synapsy
włosienica_: Nie kumam

wibrująca_mrówka:
obejrzyj to zrozumiesz

KotCiPiczeDrapał:
wiedzma___ wpisz na google images... graham czlowiek wypadek
wibrująca_mrówka: chcesz obejrzeć człowieka-wypadek to otwórz tnija
wiedzma___: KotCiPiczeDrapał widziałam i czytałam ale Pozek i tak Go przebija
wibrująca_mrówka: polecam też: tnij.org/grzywkapozka
włosienica_: wibrująca_mrówka ja lubię po swojemu estetykę układać

włosienica_: wiedzma___ Pozek kogoś przebija?!
wibrująca_mrówka: tak
wibrująca_mrówka:

wibrująca_mrówka:
wiedzma___:

KotCiPiczeDrapał:
to realne foto?
wibrująca_mrówka: tak
wiedzma___: realne, sam przysłał
KotCiPiczeDrapał: wysle foto z majtach z winem
wibrująca_mrówka: z sercem121, tym facetem
wiedzma___: taka chwalipieta

KotCiPiczeDrapał:
co on ma w glowie...
włosienica_: matko! Muszę to odpokutować!
wibrująca_mrówka: no to poznałeś tutejszą urban legend.
wibrująca_mrówka: problemy z erekcją miną po tygodniu
wibrująca_mrówka: ze snem - po miesiącu

KotCiPiczeDrapał:
ale wiecie jak to sie mowi
wibrująca_mrówka: ''kto wybrzydza ten nie rucha''? 
wiedzma___: "nie szata zdobi człowieka?"
KotCiPiczeDrapał: z kciukami i penisami?
wibrująca_mrówka: i grzywką
KotCiPiczeDrapał: ze penis to jakas tam niby wielokrotnosc kciuka
wibrująca_mrówka:
wiedzma___: Kot
wibrująca_mrówka: ''nie ma brzydkich kobiet, tylko wina brak''?
wibrująca_mrówka: a nie.. wino akurat było..
włosienica_:
u-medytuje
KotCiPiczeDrapał: ale to chyba klamstwo z takim kciukiem to powinien go obwijac wokol pasa
wibrująca_mrówka: uprzedzał że nie ma narządów.. mamy to na piśmie..
wibrująca_mrówka: ''natura nie lubi próżni: pozek nie ma wcale, za to mrówek ma dwa''
~odchodzi: włosienica_

KotCiPiczeDrapał:
wiem juz kogo mi przypomina...
KotCiPiczeDrapał:
Dariusza z wanny
wibrująca_mrówka: a nie Papaja z kreskówki?
KotCiPiczeDrapał: za duzo internetow na dzis
wiedzma___:
~przychodzi: włosienica
włosienica:
odór waszych rozmów mnie odrzucił

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.