wtorek, 2 sierpnia 2016

Jeszcze troszkę [a]

wibrująca_mrówka: powinieneś nagrać album
[a]: albo chociaż EPkę
[a]: już mam tytuł na singiel promujący: "Rozwieliczka" - song opiewający znalezisko skamieliny prostego organizmu
       w naszej kopalni soli
[a]: mam pod swoimi skrzydłami, w wytwórni SrajTaśmyPrawdy Records, kilka obiecujących, młodych zespołów:
Ptaszki z Blaszki (grają heavy metal); Miękka Faja (typowe, polskie reggae); Mucha z Ucha Pastucha (disco polo / folk)

***

[a]: Dymacz Żab - "W twe zielone usta płynie sperma tłusta"

[a]:
Masochistyczny Złodziej Drewna - "Dwa kubiki drewna skradłem, smagam plecy prześcieradłem"

[a]: Gigant Lżący Podkarpacie - "Podtarłem się podkarpackim karłem"

[a]: Powstańcy AK - "Nasze realia to fekalia"


[a]: [a] - "Nocny stolec braci Golec"

[a]: Kanye West feat. Safari Oak - "Can ya sharpen my dzida?"

[a]:
oak_travels - "Jestem z Kenii, to widać..."

[a]: Elektryczne Gitary feat. Mrówek - "(...) bo ja, mówi, jestem z lasu"

[a]: Tede feat. C.K. Norwid - "Bema pamięci żałosny rap-song"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.