czwartek, 18 sierpnia 2016

Odchamianie w męskim gronie

Hejo,_tu_Ligotti: masz w sobie za malo z ksiedza by polubic Kale (O'Keefe Music Foundation - Cosmic Love), najwidoczniej ale jak jej slucham to jestem biskupem
[a]:
kał?
wibrująca_mrówka: 
obecny! (kod gifa to: u-kau)
Hejo,_tu_Ligotti: ARCYBISKUPEM!
wibrująca_mrówka:

wibrująca_mrówka:
Ligotti po prostu inny gust. a jak ci sie podoba to co ci teraz podrzuciłem?
(Heilung - Krigsgaldr) 
ja słucham ciągle od 4 dni
, w kółko.
[a]: a nie w trójkącik?
wibrująca_mrówka: teraz gdy już jesteś..
wibrująca_mrówka: możemy i w trójkącik
[a]: na to skrycie liczyłem...
wibrująca_mrówka: nie tak znowu skrycie.
Hejo,_tu_Ligotti: wibrująca_mrówka spoczko, tylko ciagle sie rozkreca a juz prawie koniec
Hejo,_tu_Ligotti: i dzieki temu mam gdzie dla Ciebie prezent,
tylko nie wiem gdzie... ale moze znajde..
wibrująca_mrówka:
no właśnie o to chodzi że jest jednostajne, dlatego mi sie tak podoba
Hejo,_tu_Ligotti: sluchajac tego w aucie latwo komus wjechac w dupe
[a]: "Eine kleine Gay Musik"?
wibrująca_mrówka: czyżby MotleyCrue - Kickstart my heart?
[a]: The Lubri Cants - "Muzyka do wjeżdżania w tyłek"
Hejo,_tu_Ligotti: szukam, szukam, na razie mam cos na niedziele: band of horses - marry song
Hejo,_tu_Ligotti: hihi
wibrująca_mrówka: band of horses brzmi jak coś polecanego przez [a]
[a]:

wibrująca_mrówka:
Ligotti, to mi sie podoba

[a]: ja już nie mogę nawet po detergenty do Lidla chodzić, bo śmieję się na głos w sklepie widząc środek odkamieniający "Power Fist"
wibrująca_mrówka: [a]
Hejo,_tu_Ligotti: MAM!
Hejo,_tu_Ligotti: Solstafir - Lagnaetti
Hejo,_tu_Ligotti: moze nie do konca w tym klimacie ale ...nawet dluzsze
wibrująca_mrówka: najważniejsze że specjalnie dla mnie!
[a]: i długie

Hejo,_tu_Ligotti:
tak
i SMACZNE!
[a]: mrówku, obraziłbyś się, gdyby Ligotti "podarował" ci dowolną piosenkę Queen?

wibrująca_mrówka:
nie
wibrująca_mrówka: lubię Queen
[a]:
wibrująca_mrówka: a ty byś się obraził, [a], gdybym ci podarował korek666? (dla zainteresowanych tnij.org/korek666 to dawny link do zatyczki analnej)
[a]: nie mogę wyrzec się własnego "dziecka"

Hejo,_tu_Ligotti:
[a] nie wychodzilem z podobnych pobudek!

[a]: Borys Budka - "PO budka"
Hejo,_tu_Ligotti: solstafira wlasnie sam slucham, bo jest taaaaaaki rewelka
wibrująca_mrówka: nie do końca mój styl, ale dziękuję
Hejo,_tu_Ligotti: spoczko
Hejo,_tu_Ligotti: chociaz jak ja dostaje skarpetki pod choinke to zawsze mowie "zawsze o takich marzylem<3"

wibrująca_mrówka:
Ligotti, ja kłamię tylko kobietom

Hejo,_tu_Ligotti:
w
ibrująca_mrówka wlasciwie, to ja tez

wibrująca_mrówka:
a lubisz Forndom?
[a]: fem-dom?
[a]:
u-domina123
[a]: ja dostaję skarpetki szybciej - gdy obecne zbyt mocno cuchną
wibrująca_mrówka: [a] za dużo małżeństwa
[a]:
Hejo,_tu_Ligotti: [a] liczy sie tez jakosc i czy dawane sa z miloscia
Hejo,_tu_Ligotti: szczerze mowiac, to nie lubie, bo nie znalem ;p ale slysze ze dosc takie koscielne.. zostawie sobie na sume niedzielną
[a]: ciekawostka Dropsa: we Francji, w mieście Nicea, zginęło wczoraj ponad 70 osób; zamachowcy wjechali w ludzi ciężarówką wypełnioną różnego rodzaju bronią
Hejo,_tu_Ligotti: serio?
[a]: tak, ja nigdy nie żartuje
wibrująca_mrówka: już o tym mówili
Hejo,_tu_Ligotti: ol fuck...
wibrująca_mrówka: 4 h temu
wibrująca_mrówka: też tu
Hejo,_tu_Ligotti: ja dowiaduje sie wszystkiego na czacie, zawsze
[a]: ja wtedy spałem, mrówku
wibrująca_mrówka:
a, 60 zabitych i 100 rannych. dobrze pamiętałem nawet
[a]:
no to wypadałoby stosowny utwór/wykonawcę zapodać...
[a]: tak, na razie 74 widzę
wibrująca_mrówka: i że potem strzelali?
[a]: ponad 130 rannych
wibrująca_mrówka: czyli ogarniam rzeczywistość
wibrująca_mrówka: no to podliczyli lepiej..
[a]: kojarzycie rapera Ice-T?
wibrująca_mrówka: nie
Hejo,_tu_Ligotti: ja kojarze haslo, i na pewno jakis hicior.,..
[a]: nie szkodzi, mrówku; jego macierzysta formacja, Body Count, nagrała w 2014 r. płyte pt.: "Manslaughter", co wydaje się być idealną okazją do przypomnienia w kontekście liczenia ciał w Nicei...
Hejo,_tu_Ligotti: taki na pewno w sam raz na uczczenie pamieci ofiar
[a]:
[a]: ew. hasło rzucone przez Jana Marię Rokitę kiedyś: "Nicea albo śmierć!"
wibrująca_mrówka: więc zapodaj jakiś krwawy hicior
wibrująca_mrówka: to uczcimy..
Hejo,_tu_Ligotti: uu, zawialo niezlym pesymizmem
a tu mozna i miec i zjescx ciastko
[a]: mrówku, a sama nazwa - Body Count - nie jest wystarczająca? no a już tytuł płyty to w ogóle...
wibrująca_mrówka: Wardruna - Helvegen

wibrująca_mrówka:
podoba mi się teraz tego będę słuchać w trójkącik

Hejo,_tu_Ligotti: nie wiem ile bedziecie siedzieli, chlopaki
[a]: Darude - "Sandstorm"
Hejo,_tu_Ligotti: ale juz po 6 wiec otworzyli sklep z piwem
Hejo,_tu_Ligotti: to ja na razie znikam
[a]:
[a]: teraz już wiem skąd biorą się pierwsi klienci takich osiedlowych sklepów... stąd
Hejo,_tu_Ligotti: wlasciwie to nie wiem co w tym smiesznego...
[a]: śmieszno i straszno... to tak jak dymać tygrysa
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: budzik dzwoni!
[a]: "Kot Budzik"?
wibrująca_mrówka: budzik budzik buuudzik ...
wibrująca_mrówka: teraz będzie mi się to kotłować w myślach
[a]:
[a]: mnie kotłuje się czasem, bo dziecko to lubi oglądać
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: też lubiłem to oglądać
[a]: ...kotofil
wibrująca_mrówka: i alergia na koty..
wibrująca_mrówka: ta
wibrująca_mrówka: budzik budzik buuudzik...
wibrująca_mrówka: no dzięki
[a]: proszę
[a]: budzik budzi ludzi..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.