środa, 24 sierpnia 2016

18+, Nowości na sierpień

Bob_Zmarley: Bogobojny Urolog - "Stulleluja!"

[a]: Białkując Terakotę - "Smuga z nasienia kolor fugi zmienia"

[a]:
Brutalny Pederasta - "Wytarłem członka w Tomka"


[a]: Disappointed Pervert - "You don't answer calls, you don't smell my balls..."
 
[a]: Zawiedziony Perwers - "Telefonu nie odbierasz, nosa mi nie wsadzasz w zwieracz..."


[a]: Lubieżny Nekromanta - "Rąbię jurne zombie"
[a]: Lubieżny Meksykanin - "Papryczka Jalapenis"
[a]:
Japoński Reżyser-Zoofil - "Akira Kuro-ssawa"


[a]: Ogier-Luzak feat. Paktofonika - "Jestem koniem, złapże mnie w swoje dłonie"

[a]: Ślepy Kąpielowy - "To przez przypadek podmyłem twój zadek"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.