sobota, 13 sierpnia 2016

Ten moment, kiedy uświadamiasz sobie zawiłości hipokryzji (j)elit czatowych...

Motto:

Gościówka: Ty jedziesz po innych-inni jada po Tobie' Oceniasz innych= oceniaja Ciebie
Gościówka: Mrówka hipokryzja to Twoje drugie imie zaraz po pierwszym EKSPERT TRUDNYCH SPRAW
Gościówka: Haha wyzej srasz niz dupe masz. Żal Cie sciska że ktos podważył Twoje zasrane zdanie ?
Gościówka:
Nic mi nie zrobiles, po prostu jestes zarozumiały to Ci chciałam nosa utrzec haha

***

Prześladuj dziwnymi i niewyjaśnionymi plotami człowieka, który wg ciebie ocenia innych i jest zarozumiały. Mów o kimś, że jest plebsem, plewą, że jest na niższym poziomie rozwoju, rozdawaj ignory, wyzywaj i uważaj się za jedyną rozsądną osobę na całym czacie. Uważaj się za uprzywilejowaną z racji wieku oraz za pokrzywdzoną, bo jesteś starsza niż ktoś, kto nie lubi być nazywany plebsem, kaleką, jełopem, gównem i niedorozwojem. Walnij focha, że nie ma tu z kim porozmawiać, bo wszędzie plebs. Rozdaj masę ignorów żeby nie widzieć jak inni ze sobą normalnie rozmawiają. Śmiej się, że ta kaleka mrówek nie ma przyjaciół i nikt go nie czyta. Uważaj się za elitę. Sama sobie wystawiaj świadectwo jaką jesteś osobą.

Miej ból dupy, że nie jesteś zaproszona na szampana z okazji 10k wyświetleń.

***
kotwica:
a od dawna jestes wdowa?

dorinaa:
czyli pytania ktorych sie nie zadaje bo nie wypada.
wdowa61lat:
mozna zadac, ale nieo dpowiem za duzo nieodpowiednich osob moze uslyszec, nie kazdemu sie podaje taka wiadomosc

wibrująca_mrówka:
i mówi to wdowa która nie miała oporów wypytywać innych o ich prywatne sprawy żeby więcej o nich paplali na ogóle
jaka hipokryzja
(mam na myśli oczywiście wypytywanie cziki o szczegóły jej pożycia małżeńskiego)

kotwica: spoko, sorry, moze faktycznie zbyt osobiste nie chcialam urazic
wdowa61lat: kotwica moge ci odpowiedziec, ale nie tu, na razie nei chce

wibrująca_mrówka:
kotwica, no ej, my wiemy że 4 miesiące temu uprawiałaś seks bez zabezpieczenia i zapewne było to w weekend
kotwica:
kotwica: no ale tu jest inna sytuacja
kotwica: nie mozna porownywac

wibrująca_mrówka:
można

wibrująca_mrówka:
wtedy jest zabawniej
wdowa61lat: kotwica dziecko moze byc z in vitro

[a]:
a, to dlatego mam nos podobny do igły...

kotwica: ja znam kobiete ktora pochowala 3 mezow, jest dobrze po 70 tce i chodzi za raczke z kolejnym adoratotem
wibrująca_mrówka: kotwica ciał nigdy nie znaleziono?
kotwica: przestan bo zmarlo im sie z roznych przyczyn, dokladnie nie wiem , tylko ja sie nad nia zastanawiam , bo widocznie musi miec nastepce , nie lubi samotnosci
wibrująca_mrówka: ah
wibrująca_mrówka: ''wypadek''
wibrująca_mrówka: ale pomyśl co on musi czuć
wibrująca_mrówka: tik tak tik tak
wdowa61lat: kotwica jesli ktos jest wdowa i jest sam, to nic nie oznacza, to tak jak w tym filmie, gdzie mlodsza siostra wyszla pierwsza za maz a starsza sie obrazila na rodzicow, bo ona ze wzgledu na starszenstwo, powinna wyjsc pierwsza i w placz
kotwica: jemu jest chyba dobrze, ona jest elegancka, sympatyczna , tyle ze nieszczesliwa w sprawach milosnych
wdowa61lat: a ja za maz nie wyszlam

wdowa61lat:
a inna pani mowi do sasiadek stojac w rozkroku na ulicy i biorac rece pod boki

kotwica: ale ciekawe czy do kazdego meza czula to samo
wibrująca_mrówka: pierwszy z miłości
wibrująca_mrówka: drugi z samotności
wibrująca_mrówka: trzeci dla emerytury
wibrująca_mrówka: czwarty z przyzwyczajenia
wibrująca_mrówka: a piąty bo jakoś tak
kotwica: haha, Ty masz zawsze wytlumaczenie
wdowa61lat: a moja corka wyksztalcenia nie ma, a i tak za maz wyszla! o!
wibrująca_mrówka: też za głąba?
dorinaa:
a do tego trzeba edukacji...
dorinaa:
seks każdy potrafi..
pancerny_komar:
dorinaa tu bym się kłóciła

wdowa61lat:
kto chce to zrozumie
wdowa61lat: kto nie zrozumie, to nei ma co wiecej objasniac
wibrująca_mrówka: pomponik!
wibrująca_mrówka: kto chce to zrozumie.
wibrująca_mrówka: hasło tylko dla wtajemniczonych.
dorinaa:
haha
wibrująca_mrówka: kto nie zrozumie, to nie ma co więcej objaśniać!

dorinaa:
uniosla sie honorem
wibrująca_mrówka: poczułem się jak w szkole
kotwica: tak czy siak milosc jest piekna i kazdy ma do niej prawo

dorinaa:
łoj... tak tak te frazesy
dorinaa:
nikt nikomu niech w sypialnie nie zaglada;P
wibrująca_mrówka: a w trumnę?
dorinaa:
szczerze?
dorinaa:
czyją?
dorinaa:
mi bedzie wiesz.. hmm zwisalo..
wibrująca_mrówka: ''mojej starej''
(Pozdrawiam cię [a]!)

dorinaa:
albo.. unieruchomialo...
dorinaa:
hm.. myślę że nie bedę wiedzieć
wibrująca_mrówka:
no w trumny tych trzech nieszczęśników
dorinaa:
to dziwne pytanie
dorinaa:
sekcje mowisz?
wibrująca_mrówka: to nie sekcja
wibrująca_mrówka: to ekshumacja
wibrująca_mrówka: dobrze napisałem?
dorinaa:
nie wiem
dorinaa:
teraz sie niewiele dowiesz
kotwica:
rany boskie
wdowa61lat: "rany boskie" wymawia sie z czcia

wibrująca_mrówka:
z czcią? na czacie?
wibrująca_mrówka: rany boskie jestem kioskiem
wdowa61lat: wszedzie nalezy sie zachowac przyzwoicie

kotwica:
kurcze, tu trzeba faktycznie uwazac co sie pisze, ale chyba pierwszy raz ktos mi uwage zwrocil

wibrująca_mrówka:
k
otwica no ale bez przesady...
wdowa61lat: jak ktos jest gnojem to w zyciu tez nim jest, to nei do kotwicy, ogolnie mowie, tutaj nic dobrego mnei nei spotkalo ze strony czatowiczow, dlatego nawet nei zadaje pytan, bo nie oczekuje odpowiedzi, same klamstwa i posadzenia, obelgi i kpiny, takie osoby same sobie swiadectwo wydaja
dorinaa:
to po cholere tu siedzisz?
wibrująca_mrówka: to po co tu wchodzisz?
kotwica: tu siedza przewaznie mlodzi ludzie, trzeba zachowac dystans wdowo
wdowa61lat: dorinaa to do mnei to pyanie?
dorinaa:
a no
wdowa61lat: dorinaa wejdz na swoj nik to pogadamy, a teraz zamknij sie, ignor

wibrująca_mrówka:
to odpowiedz na moje
wibrująca_mrówka: to po co tu włazisz i siedzisz, jak nic tu cie dobrego nie spotyka?
wibrująca_mrówka: za karę? ktoś cię zmusza? czerpiesz przyjemność z masochizmu?
kotwica: ja sie tez czesto z chamstwem spotykam , ale co ja na to porawdze, trzeba sie zdystansowac

kotwica:
jestes starsza i masz inne poglady
dorinaa:
zawsze jestem pod tym nikiem tutaj
dorinaa:
czemu mam sie zamknąć
dorinaa:
gadasz o innych pierwszy raz w zyciu tutaj ktos mowi do mnie w ten sposob
wibrująca_mrówka:
bo zadajesz za trudne pytania
i nie może odpowiedzieć
wdowa61lat:
mrowka, ty sie mna nie interesuj, czat jest dla wszystkich, gdybym w zyciu reagowala tak ze znikam, to bym musiala samobojstwo popelnic, nie bede cie pytac o zgode, bo mnie wolno tu byc i tak chce a ty jak chcesz to znikaj, bez ciebie tu bedzie o wiele lepiej
dorinaa:
nie wiaodmo o co za co
dorinaa:
co ci wdowa zobilam
dorinaa:
serio pytalam
kotwica: wdowa61lat nie denerwuj sie
wibrująca_mrówka: wdowa61lat czyli chcesz być w miejscu w którym nic dobrego cię nigdy nie spotkało?
dorinaa:
będzie gorzej mrowka bede tesknic
dorinaa:
wdowa stara jedzo!
wdowa61lat: kotwica ja sie nie denerwuje
dorinaa:
bądź miła wysil sie to może i inni beda
kotwica: nie powinnas brac wszystkiego i wszystkich na powaznie
wibrująca_mrówka: i nie chcesz wyjaśnić dlaczego, tylko wyzywasz innych i ich olewasz, bo zadają za trudne pytania?
wdowa61lat: wibrująca_mrówka przekrecasz wszystko ,nie bede do ciebie pisac i pisac z toba i prosze, nie interesuj sie mna, zajmij sie swoimi sprawami
wibrująca_mrówka: zajmuję się swoimi sprawami
wibrująca_mrówka: ot, siedzę na czacie i pytam taką jedną wdowę, czemu wchodzi codziennie w miejsce gdzie nie spotkało jej nigdy nic dobrego ze strony ludzi

wdowa61lat:
wibrująca_mrówka i czego klamiesz zmyslasz i plotkujesz, nie chce wywlekac starych spraw, jak ty sie wobec mnie zachowales i ze przez ciebie ktos stad zniknal, moze i cos sobie zrobil, bo wiecej sie nei pokazal, nie klam na moj temat i przestan o mnei pisac, bo tty zyjesz zyciem innych, jestes zlym czlowiekiem a chcesz uchodzc za dobrego

wibrująca_mrówka:
bo widzisz wdowo, ja tu wchodzę bo spotyka mnie tu wiele dobrego ze strony ludzi. i ciekawi mnie.. jeśli spotykają cię tu same złe rzeczy i obelgi. to może jesteś złym człowiekiem?
wibrująca_mrówka: ktoś zniknął przeze mnie? więc to ty byłaś tym nickiem który mnie prześladuje i wyzywa od kalek?
wdowa61lat: wczoraj cie samo dobro spotkalo jak cie ktos wyzywal od najgorszysz, gratuluje
wdowa61lat: ja o tym mowie
wibrująca_mrówka: więc to ty wyzywałaś?
dorinaa:
o co chodzi..
dorinaa:
ludzie!
wdowa61lat: nie wspominam o dobru jako takim, bo to jest rzecz normalna ze zachowuja sie przyzwoicie wobec siebie, za glupi jestes zeby rozmawiac ze mna, i tak nie wiesz co sie do ciebie mowi

wibrująca_mrówka:
i jaką osobę masz na myśli? kto nie wchodzi tu przeze mnie?

wdowa61lat:
byl taki chlopak
wdowa61lat: dosc dawno temu
wibrująca_mrówka: jaki i kiedy?
wdowa61lat: za duzo bym musiala wyjasnaic a tobie nei chce nic mowic, to nie jest rozmowa z toba, wystarczy na ten temat
wibrująca_mrówka: więc znów to samo
wibrująca_mrówka: zarzucasz mi że ktoś się przeze mnie zabił ale nie powiesz mi ani kto ani kiedy ani dlaczego, ale będziesz mnie szykanować jak twoi znajomi (lub ty sama na innym nicku) aż się magicznie domyślę o co wam chodzi
wdowa61lat: zbyt bym musiala rozwijacc temat i by krag osob sie poszeszal a nei chce prowadzic sledztwa i spisywac protokolu, ale ty sie przyczyniasz do zla jakie isnieje
wdowa61lat: tu*
wibrująca_mrówka: ale ja chętnie poczytam jakieś KONKRETY zamiast obelg
wibrująca_mrówka:
tylko nikt mi nie chce udzielić informacji
dorinaa:
WIESZ CO WDOWA WYPCHAJ SIE
dorinaa:
ZA PRZEPROSZENIEM SIEDZE SOBIE
dorinaa:
NIE SLYSZALAM ZEBY MROWKA ZRYLA KOMUS LEB
maniumaniumaniu:
dorina nie sap do wdowy
dorinaa:
ALE MANIU SZANUJE CIE... TYLKO NIECH POWIE COŚ KONKRETNEGO
dorinaa:
A JA PYTAM TO CZEMU TU SIEDZI
dorinaa:
A ONA ZAMKNIJ SIE BO ONA IGNORA BO TO NIE MOJ NICK ALBO COS..
dorinaa:
JEJA!
dorinaa:
nieh powie konkretnie! o co chodzi
dorinaa:
nie mowi sie do kogos od tak zamknij sie
dorinaa:
Pani święta
dorinaa:
a ja jestem w rozypce totalnej a jakas baba bez powodu najeżdza na mnie i mowi zamknij sie
dorinaa:
a mam tak że cieżko wstac z łożka i wszedzie sie spozniam
dorinaa:
pani idealna jak tam?
dorinaa:
ale wy[przedzajac serie zartow nie potne sie nie zabije sie i wam na zlosc sie wezme w garsc"D
Dr.Kargazm:
i w narkotyki tez nie idz
kotwica: dajcie spokoj teraz kazdy na siebie wlazi , po co sobie tak wtykac
dorinaa:
ahaha
maniumaniumaniu:
odczepcie sie od wdowy
dorinaa:
ale sama zaczela
dorinaa:
ja nie wiem kobieta wstala lewa noga
wibrująca_mrówka: nie każdy.. dorinaa na wdowę.. wdowa na mnie, maniu na dorinę..

kotwica:
ja juz nie wiem o co komu chodzi ale pewnie nie o kase
wibrująca_mrówka: a ja chciałbym wiedzieć za co mnie wyzywają tylko wdowa mi nie chce powiedzieć

kotwica:
nie ma co na sile ciagnac tematu i tak sie pewnie nie dowiesz mrowa

wibrująca_mrówka:
kotwica no pewnie nie.

wdowa61lat: mrowka a skad ja mam to wiedziec

wdowa61lat:
czy ty myslisz ze ja sie do tego przyczynuilam>?
wdowa61lat: mnie!
wdowa61lat: nie wyzywam nikogo i plotkami sie nie zajmuje
***

Z dzisiaj:
Oak_Bluffs: wdowa63lata patrz czym oni sie zajmuja pisanie bloga o czacie
Oak_Bluffs: mentalnosc menela z budki z piwem
wdowa63lata: Oak_Bluffs ta dorinka to ci napisze cos co sadze o niej na priwie, dziecko z podstawowki jest madrzejsze, powinna juz spac o tej porze a pijana pisze

Oak_Bluffs:
wdowa63lata podejrzewam ze to podstwowka jest jakas 3 klasa gora

You_: uuu wdowa ma wbudowany alkoholomierz
wirtualny
wdowa63lata: Oak_Bluffs no nie, po co obrazac dzieci z 3 klasy, one sa na pewno madrzejsze
wibrująca_mrówka: ''brzydzę się obrabiania dupy! napiszę ci o niej coś na priv....''

Oak_Bluffs: ano fakt
wdowa63lata: ewa wejde na priw, to pogamy bo tu nie ma zkim

***

wibrująca_mrówka:
w
dowa61lat dziwne, bo mówisz to samo co osoba która mnie wyzywała wczoraj, przy tobie
o tej samej sytuacji. że wiesz to samo co ona, ale nie chcesz powiedzieć.
wdowa61lat:
wibrująca_mrówka to nie ja, ale widzialam, ja tak sie nie zachowuje, to nie w moim stylu, rzadko sie ywpowiadam, bo widze jaka jest reakcja ludzi, tu nikt nei nadaje sie do konstruktywnej dyskusji, poziom ponizej dna

kotwica:
wdowa , a Ty nie powinnas komus zarzucac ze ktos sobie cos zrobil, jak nie jestes pewna tego co piszesz
wibrująca_mrówka: no właśnie nie nadajesz się do konstruktywnej dyskusji bo nie potrafisz odpowiadać na pytania
. zarzucasz mi coś, a ja nie mogę się dowiedzieć co, ale ewidentnie jest grupa osób która o czymś wie i z powodu tego czegoś robi mi tu syf. a skoro wiesz to co oni, nie chcesz powiedzieć i masz do mnie problem... to uważam że jesteś z nimi.
wdowa61lat: kotwica jesli cos pisze, to jestem pewna

wibrująca_mrówka:
super. to mi wyjaśnij.
wdowa61lat: jestem pewna ze nikogo nei obrazam i pisze prawde a nie plotki

wibrująca_mrówka:
o jaką osobę chodzi, kiedy, co się niby stało?
Alvaro_Code: niezły ubaw, wezmę chrupki

dorinaaa:
tak a ja popcorn chcoiaż po rozmowie z wdowa będe gryzła ściane///
dorinaaa:
wdowa niestety sie oswiece z osob ktore tu widzialam przedstawiasz najnizszy poziom
kotwica:
nie obrazasz , ale bardzo watpie zeby ktos sobie cos zrobil przez mrówe , az taki podly to on nie jest

wdowa61lat:
kotwica to zbyt szeroki temat, napisalam ze mogl sie do tego przyczynic, jesli ktos cos sobie zrobil, o ile tak bylo to na pewno nie byl bezposrednim powodem, to jest duzo roznych spraw powiazanych ze soba

wibrująca_mrówka:
''o ile tak było'' - słowa bardzo pewnej siebie osoby, która wie, że zna i mówi prawdę

dorinaaa:
jedni sobie robia jaja inni maja zrtyty łeb
maniumaniumaniu:
dorina po co ublizasz wdowe
kotwica: dobra, nie wchodze w temat bo nie ma sensu
dorinaaa:
ale zeby takie tajemnice zarzuty konpiracje dosrywania nic nikt nie zrobil nie powiedzial zamknij sie a zeo klotni nic pierwszy
dorinaaa:
ona mi pierwsza ubliżyła ze jestem poziomu dna jak tu wszyscy
wdowa61lat:
maniumaniumaniu ja ja zglosilam, ale trzeba to admina nie ma, jak nie trzeba to zaraz sie znajdzie, jest chertan ale lazi po erotycznych pokojach
wdowa61lat: jak*
dorinaaa:
szkoda ze ja ciebie nie zglosilam\ze tu poniżej poziomu my wszyscy a ty co?
dorinaaa:
co ty niby zglosilas
dorinaaa:
ze ktos ci na obelge odpowiedzial tez ja cie krece
dorinaaa:
sama nie zaczynaj
kotwica:
jestem tu nowa i moze nie znam sie na ludziach

wdowa61lat:
wibrująca_mrówka masz ignora, bo od tej chwili nie traktuje cie powaznie
wibrująca_mrówka: nie traktujesz mnie poważnie? a dopiero mi wmawiałas że jestem odpowiedzialny za czyjeś samobójstwo
dorinaaa:
skończmy mrowka... ładny dzień
dorinaaa:
wywala mnie z czatu mroweczka jak wdowa napisze jeszcze kilka trafnych swych uwag
wibrująca_mrówka: dorinaaa no nie ogarniam co się tu odwala
dorinaaa:
ja k też!
dorinaaa:
zamknij sie sama sie zamknij wdowa
dorinaaa:
co ty gdzie ty jesteś?
dorinaaa:
jak ty na codzien tak do ludzi mowisz od tak to chyba nie masz z kim gadac
wibrująca_mrówka:
kotwica nie chodzi o to czy znasz się na ludziach.. raczej.. czy znasz powiązania w tym środowisku. kto z kim, dlaczego i przeciw komu..

kotwica:
no nie znam ale poznaje powoli
wibrująca_mrówka: kotwica nawet ja nie ogarniam tu wszystkiego

kotwica:
ja sie tylko dziwie ze komus chce sie tak scierac na czacie

wdowa61lat:
czika ma sie dobrze
dorinaaa:
no to wdowa dawaj nick? kto to był? tajemnica? no nie mow chyba możesz podac nick
wibrująca_mrówka:
kotwica no właśnie komuś się chce.. a ja chciałbym wiedzieć dlaczego.

kotwica:
no ja sie nie dziwie , ze chcesz wiedziec
zarzucila Ci cos wiec nie dziwota
wdowa61lat: kotwica komu? mnie? mrowce, czy moze dorinie?

wibrująca_mrówka:
kotwica nie ona jedna, bo widziała wczoraj że inni mnie wyzywali o to, o co ona też ma żal. myslałem więc że mi powie o co chodzi.. ale jak widzisz nikt nie chce mówić
kotwica: wdowa61lat napisalam ogólnie

wibrująca_mrówka: każdy woli obrazić a potem sobie wyjść albo 'ignor dla kaleki' i obrabianie dupy

wdowa61lat:
kotwica on cie tu adoruje od poczatku, mnei sie czestoo przekresla tu z powodu wieku, najczesciej robia osoby zle wychowane, moglam wpisac sobie 18 lat, bylabym moze milo przyjeta jak ty, wiec jesli nei wiesz o co chodzi to nie zabieraj glosu, bo mnei przy stobie obrazal kilka temu i tobie to nei przeszkadzalo
kotwica: tu powinny sie toczyc przyjemne rozmowy , a nie spory
dorinaaa:
wertuj sumienie zrobiles albo nie sam wiesz
wibrująca_mrówka: zaczynam się zastanawiać czy za złamanie tajemnicy tego zgromadzenia grozi jakaś kara...

dorinaaa:
to sekta
dorinaaa:
wlasnie wczoraj wieczorem mowilismy o sektach
dorinaaa:
i widzisz mrowka cie nie bbylo
przegapiles temat
wibrująca_mrówka:

kotwica:
no ja wiem ze czat i ze nie kazdy jest pozytywnie nastawiony
wdowa61lat: pozytynie nastawiony

[a]: ale terapia szokowa przyniosła efekt - czika już nie wchodzi

wibrująca_mrówka:
[a] i żałują tego tylko ci, którzy chcieli o niej wiedzieć wszystko czym tylko mogła się podzielić..
czyli ludzie bez życia osobistego i takich dylematów jak rafciobezdziewczyny czy wdowa
wdowa61lat:
boze jedyny, jakie oceny, rzadko tu cos pisze, a jak wywolam dyskusje to sie zaraz koalicja madrych tworzy i tych co wiedza wszystko

wibrująca_mrówka: no cóż.. ja jej pare razy napisałem że przekreślilem ją ze względu na to, że sobie zaprzecza, uprawia hipokryzję namiętnie i nie potrafi rozmawiać.. dodam do tego, że wszędzie widzi zagrożenie i wrogość. tak po dzisiejszej rozmowie.
dorinaaa:
wdowa.. obawiam się że nie jesteś zbyt mila
dorinaaa:
i ciesze się że w swojej wuynioslosci i zarozumialosci i niewyjasnionym poczuciu wyzszosci od innych ludzi rzadko nas uraczasz niemilymi wypowiedziamy
kotwica:
o skoro widzi zagrozenie...

[a]:
a ludzie najzwyczajniej w świecie głupi czyli ja?

wibrująca_mrówka:
pamiętasz jak doradzala czice najpierw seksowne majtki i danie dupy a potem rozwód? bo ja pamiętam. i fajnie się to czyta.
[a]:

wibrująca_mrówka: [a] ludzie głupi lubią tanią rozrywkę..
a życie cziki to jedna wielka trudna sprawa.
wdowa61lat: maniumaniumaniu maniu zignorowalam ich i wyslalam ponowne zgloszenie i cisza
[a]: "Dlaczego ja?"
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/nutki.gif
wdowa61lat: popatrz jaka tam nienawisc, wystarczy poczytac co to za ludzie
kotwica: wdowa61lat ja nie jestem przeciwko Tobie
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_smile1.gif nie chcialam Cie w zaden sposob urazic
wdowa61lat:
kotwica wiem
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_smile1.gif
kotwica: ani sie nie wymadrzam , po prostu pisze co mysle
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_smile1.gif
wibrująca_mrówka:
kotwica, widzisz, oberwałaś od niej za to, że się nie mieszałaś i nie wybrałaś jej strony

[a]:
kotwico, Brutusko, bądź i ty contra me!
psychoterapeuta9:
musicie pamiętac ze na ten czat wchodzą rozni ludzie. wielu z nich moze być głeboko zaburzonych, raz mówia jedno potem drugie
kotwica:

wibrująca_mrówka:
psychoterapeuta9 pamiętamy o tobie.

wdowa61lat:
psychoterapeuta9 kto jest zaburzony?
[a]: a kto zubożony (mentalnie)?
psychoterapeuta9:
no np ludzie ktorzy mają schizofrenię

psychoterapeuta9:
ale tego i tak sie nie da stwierdzic na czacie do końca

wibrująca_mrówka:
zbierz komisję to uradzimy
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_x.gif
wdowa61lat: wiesz psycho, nigdy cie powaznien ie traktowalam, ale jesli sie uwazasz za psychoterapeute to ci cos powiem
wdowa61lat: tu przychodza ludzie na roznym poziomie rozwoju
wibrująca_mrówka:
oczywiście wdowa należy do tych najwyżej rozwiniętych, niżej jest oak a najniżej plebs

wdowa61lat: i niech siedza sobie na swojej dolnej polce i nei wchodza nam oja bo nie maja do niej windy, za wysoko dla nich
wibrująca_mrówka: a nie mówiłem

kotwica: a oak faktycznie lepiej sie nie narazac

dorinaaa:
jeśli wdowa uważa się za grupę jakkolwiek nazwaną jeśli mnie z niej wyklucza.. moge byc dumna
dorinaaa:
mrowka

wdowa61lat:

wibrująca_mrówka:
kotwica i spójrz, wdowa odwala to samo. tylko mniej wyzywa. ja nie wiem skąd u tych ludzi takie ego..
psychoterapeuta9:
wdowa a co Ty odwalasz?
wdowa61lat:
k
otwica ja lubie oak

wdowa61lat:
to szczera madra dziewczyna
kotwica: to jest troche przewrazliwienie na swoim pukncie, tak mi sie wydaje
wibrująca_mrówka: myślałem że moje jest duże
ale jestem mrówką w tym rankingu
wdowa61lat:
potrafi oddzielic ziarno od plew, jest inteligentna
wdowa61lat: dlatego sie dogadujemy
kotwica: wdowa61lat no ja nic do niej nie mam , tylko widzialam jak ignory sypie

wibrująca_mrówka:
plewy = plebs 

maniumaniumaniu:
oak jest spoko
dorinaaa:
czlowiek ktory uwaza ludzi za plewy jakichkolwiek nie może być chrześcijanimnem czy jka wiele polek starszych chodzisz do kosciola i walisz te rozance?
wdowa61lat: maniu, ja tu mam kilku znajomych i dla nich tu przychodze, ciebie, ewe i .... chyba juzn ie mam

dorinaaa:
nie moge cie kobieto sluchać żal!
wdowa61lat: ale wystarczy
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_smile1.gif
wibrująca_mrówka: dorinaaa coś w tym jest..
kotwica: dorina , przeciez nikt Ci nie kaze sluchac
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_smile1.gif
wdowa61lat: ide po te kawe
dorinaaa:
idz..
wdowa61lat: <kawa>
dorinaaa:
popraw se humor uśmiechnij sie kobieto
dorinaaa:
nie no czat publiczny niech kobieta umila ludziom dzien a nie gnoi
dorinaaa:
ona jedna wielka osady wali
dorinaaa:
kto niby ona jest?
dorinaaa:
a ona czemu nie plewa co ją taka czyni?
dorinaaa:
w tym jej rankingu jejaaa!
wibrująca_mrówka: no więc widzisz.. mamy tu elitę, która rozmawia tylko ze sobą.. i całą resztę ludzi, która rozmawia ze wszystkimi i jest uważana za plebs.. a jeśli komuś się nie podoba bycie tak nazywanym, to powstają gównoburze

kotwica:
sa podzialy
jak w kazdym pokoju
wibrująca_mrówka: bo ''znaj swoje miejsce psie!''

[a]:
hau! znam!

wibrująca_mrówka:
i przykro mi ale.. do tej pory rozmawiałaś głównie z plebsem
i zebrałaś już za to lekką naganę
kotwica:

[a]: nagan - rewolwer siedmiostrzałowy; nazwa jest również palindromem
wibrująca_mrówka: i całkiem zabawnie się na to patrzy

dorinaaa:
weź ona i ta jej elita w jakimś filmie fantazy sie porusza
wibrująca_mrówka:
dorinaaa w sumie tak..

dorinaaa:
powiedz kompleksy czy co jest z ludzmi? tak psychologicznie?
wibrująca_mrówka: bo.. oak się uważa za lekarza, wdowa za wierzącą, obie chcą szacunku bo są podstarzałe i niby mądrzejsze i niby im wolno robić co chcą.. tu się odpierdziela jakaś Zbrodnia i kara..
psychoterapeuta9:
ludzie są bardzo skomplikowani, niekotorzy dowartosciowuja sie kosztem innych
dorinaaa:
nom co jest z tymi co sie zatrzymali w sredniowieczu albo za dlugo byli w indiach i chca kasty robic?
dorinaaa:
powiedz to przy niej ;D ciekawe co ci powie
wibrująca_mrówka: nic
wibrująca_mrówka: że ''mrówka się pewnie pluje bo ma ignora''
kotwica: wiek tu nie ma nic do rzeczy , tzn ja szanuje starszych, ale oczekuje w zamian tego samego
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_smile1.gif
wibrująca_mrówka:
kotwica nie o tym mówię.. ja sądzę że wdowa się uważa za lepsza bo jest starsza i wg niej samej - więcej wie i wszystko jej wolno
wibrująca_mrówka: oak ma to samo
wibrująca_mrówka: często się powołuje na swoje ''wykształcenie'' ze tak to ujmę

dorinaaa:
a jej wiek tu nie ma znaczenia sorry tu jest czat
kotwica:
ja sie staram nie oceniac ludzi po wieku czy wyksztalceniu , ale duzo osob tak ma
psychoterapeuta9:
ale wiek ma duzo do rzeczy
wibrująca_mrówka: i to naprawdę jest śmieszne, że dorośli ludzie robią tu z siebie wielkich mędrców, uważają że innym brak kultury i szacunku.. a sami.. same.. zachowują się jak wulgarne babsztyle.

dorinaaa:
prosze cie ja mam wrazenie ze pod wdowa podszywa sie nobliwa gimnazjalistak
wibrująca_mrówka:
mnie bawi ogromnie to, że jak tylko się odezwę w ich stronę to wywiązuje się awantura ciągle o to samo..
że gówno dotknęło trzewiczka jaśnie pań..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.