poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Czterdziestoletni pięciolatek. I czika.

Godzina 14:00

~przychodzi: svdddd

svdddd:
hej hej zaglosujecie na mnie na konkursie national geografic?
svdddd:
na moje zfdjecie?
[a]: svdddd, tak, jak nauczysz się poprawnie pisać nazwę tego konkursu
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/smiech.gif
svdddd:
ehhh
wibrująca_mrówka: svdddd jak ja zgłaszałem swoje zdjęcia to nie musiałem żebrać o głosy
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_hmmm.gif
wibrująca_mrówka: byś się kuźwa wstydził..


Godzina 22:15


~przychodzi: svdddd

rafciozberlina:
u-reprezes
svdddd:
rafcio u-graba
svdddd:
widzoiales?
svdddd:

svdddd:
rafcio dales lajka na mnie?
wibrująca_mrówka: a ten dalej...

wibrująca_mrówka:
żebrak perfidny..
rafciozberlina: svdddd
u-graba
wibrująca_mrówka: wyłudza głosy..
svdddd:
milcz
svdddd:
jak wielcy sdztuki mowia
svdddd:
sztuki*
svdddd:
i podziwiaj moja wilekosc
wibrująca_mrówka: aż tak wątpisz w siebie że musisz błagać innych o lajki?
svdddd:
u-ulu
wibrująca_mrówka: no widzę... podziwiam..
svdddd:
chce wygrac
svdddd:
wparat
wibrująca_mrówka:
jestem mrówką a muszę się baaardzo schylić by zobaczyć twoją ''wielkość''

svdddd:
i zdobyc rozglos u-grozi
wibrująca_mrówka: wygrać?
wibrująca_mrówka: a co z tymi trzema ktore kupiłeś?
wibrująca_mrówka: zdobyłeś już rozgłos.. jako żebrak..

svdddd:
dobra ignor
svdddd:
nie moja liga
wibrująca_mrówka: owszem, nie twoja.
svdddd:
wkurzaj sie wkurzaj mrowka daleko Ci do mnie
wibrująca_mrówka: nie każdy fotograf się poniża dla ''wygrania aparatu''
wibrująca_mrówka: bądź sławny
wibrująca_mrówka: idź prosić o głosy na wszystkich pokojach czatu

svdddd:
jednak czika dobrze mowila mrowka to
svdddd:

svdddd:
wyszlo jaki z niego czlowiek
svdddd:
dziwne ze taka osoba potrafila zostac psychol;ogiem u-mysli
svdddd:
moze kupil sobie dyplom u-mysli
psychoterapueta9:
mrówka jest psychologiem?
psychoterapueta9:
tak jak ja?
psychoterapueta9:
ale ja nie mam dyplomu z psychologii
psychoterapueta9:

wibrująca_mrówka:
svdddd mrówka to kto? bo przez cenzurę nie widzę
wibrująca_mrówka: i pewnie dlatego, że ja nie błagam ludzi o lajki..

NoHopeForUs:
wibrująca_mrówka pewnie ktores z tych "cfel " zjep" picza" katas etc...
u-prosze
svdddd:
dobrze ze chociaz to ma z zycia ze moze ;udziom dokopac
svdddd:
ludziom *
svdddd:
jednak chyba mi go zal
wibrująca_mrówka:
N
oHopeForUs pewnie tak

wibrująca_mrówka:
oczywiście ignor do mnie nie doleciał
wibrująca_mrówka: chyba że jesteś bardziej durny niż sądziłem i piszesz o mnie już po zignorowaniu mnie...

hcwd:pppp:
mrówka ty jesteś psychologiem?
hcwd:pppp:
bo tu już jest jeden psychoterapeuta
wibrująca_mrówka:
tak, ale tylko w czwartki
wibrująca_mrówka: w poniedziałki jestem kosmitą, we wtorki kardiologiem, w środę ginekologiem
hcwd:pppp:
hahaha
hcwd:pppp:

hcwd:pppp:
sv to co pisałeś?
hcwd:pppp:
skąd wiesz?
wibrująca_mrówka: bo poznaliśmy się w czwartek
hcwd:pppp:
dziś mamy poniedziałek
wibrująca_mrówka: tak, dziś jestem kosmitą i wgrywam ludziom w umysły odcinki Na wspólnej
wibrująca_mrówka: tzn. podczas snu
hcwd:pppp:
który zbliża się ku końcowi
wibrująca_mrówka: to dobrze. będziesz mieć wszystkie sezony.
hcwd:pppp:
a może jesteś fotografem?
wibrująca_mrówka: tak się składa że jestem
wibrująca_mrówka: i brałem udział w tym samym konkursie co on..
ale nikogo nie błagałem żeby na mnie głosował
hcwd:pppp:
a architektem?
wibrująca_mrówka: bo mam godność, dumę i nie zawracam ludziom głowy takimi pierdołami
hcwd:pppp:
ja zagłosuję
hcwd:pppp:
ale nie znam twoich dzieł
wibrująca_mrówka: architektem nie..
hcwd:pppp:
jesteś
hcwd:pppp:
architektem czata
svdddd:
ja wole byc zdebrakiem niz swinia jak mrowka ktory takm potraktowal czike
svdddd:
jak cham
svdddd:
i lajdak
hcwd:pppp:
lajdak to nie
svdddd:
nie chce tu patrzec na niego bo ignora nie moge dac
svdddd:
nie mam javy
svdddd:
tak bym dal dawno
hcwd:pppp:
buuu
svdddd:
mrowka NIEE SZANUJE CIE
svdddd:
jeszce cos?
svdddd:
cwel
~odchodzi: svdddd
hcwd:pppp:
uważaj
hcwd:pppp:
admin czuwa
wibrująca_mrówka: oho
wibrująca_mrówka: i tyle było z tego ignora

hcwd:pppp:
czika przyjdzie
hcwd:pppp:
ktoś za nią bardzo tęskni
wibrująca_mrówka: niech jej wyślą kartkę, adres znają
wibrująca_mrówka: mogą zaadresować od razu do jej męża też

hcwd:pppp:
mrówka
hcwd:pppp:
a skąd Ty znasz jej adres
wibrująca_mrówka: ''Drogi Dawidzie, dużo o tobie słyszeliśmy! Myślimy o tobie gdy o godzinie 20 kąpiesz córkę a o 21 nie słuchasz żony, oglądasz tv i idziesz spać. Oby wasz seks nadal był tak satysfakcjonujący jak opowiadała nam twoja żona. Pozdrawiamy, chłopaki z czatu''
wibrująca_mrówka: a wiesz, podawała go między ''siostra chce mi wyruchać męża'' a ''telefon upadł mi na twarz''
hcwd:pppp:
on nie kapie córki
hcwd:pppp:
to duża dziewczynka
hcwd:pppp:
chory jesteś
wibrująca_mrówka: trochę kaszle
wibrująca_mrówka: ale już mi przechodzi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.