niedziela, 21 sierpnia 2016

Pozytywne myślenie (post bez układania)

on_wola_pomocy: jak powinienem zmienić swoje życie na lepsze jeśli pozytywne myślenie nie pomaga?
rafciozberlina:
u-mysli
marcin35--:
on wola
marcin35--:
długa i bolesna psychoterapia///
svdddd:
pozytywne myslenie nie pomaga?
marcin35--:
moze masz depresje
svdddd:
a jak?
svdddd:
dokladnie
~przychodzi: wibrująca_mrówka
marcin35--:
i powinienes brac leki
svdddd:
ponoc zawsze pomaga
svdddd:
byc mloze trzeb aczasu
marcin35--:
ale nei zawsze chcę sie myslec pozytywnie...
marcin35--:
kazdy człowiek jest inny ale...
rafciozberlina: a mnie tesknota bierze
wiedzma___: wibrująca_mrówka
u-xcmok 
marcin35--:
w kazdym człowieku jest popęd zycia i popę smierci
rafciozberlina: jest na to skuteczne lekarstwo ?
rafciozberlina:
u-mysli
zamyślona25:

marcin35--:
jesli popęd smierci jest wiekszy wtedy nie myslimy pozytywnie
wibrująca_mrówka: no patrzcie jaka desperacja.. pytać o rady żebraka, zamiatacza ulic i marcinka łgarza..
marcin35--:
itp itd
marcin35--:
mrówka opanuj sie
marcin35--:
bo zachowujesz sie jak oak
wibrująca_mrówka: w iedzma___
u-xcmok
wiedzma___: wibrująca_mrówka [a] sie martwił
wibrująca_mrówka: odsypiałem
~przychodzi: efffeef
wiedzma___: ale powiedziałam ze pokłóciłes się ze wszystkimi więc się uspokoił
wibrująca_mrówka: nieprawda
wibrująca_mrówka: kazałem tylko pozkowi pocałować mnie w odwłok
wiedzma___:
***

wibrująca_mrówka:
Pozytron jak już skońvzysz bzykać te wszystkie 20 latki to kup se porządne kąpielówki bo siara 
i załóż na ten ryj to cie uchroni od parchów
Pozytron:
Nie uchroni. I nie mądrkuj. Parchy są wszędzie. To plaga
wibrująca_mrówka:
jeszcze lepiej jak owiniesz je na tym łbie taśmą, tylko mocno
Pozytron:
Bóg chce, żeby ludzie się mnożyli. Systemu nie da się zatrzymać
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_frown.gif
wibrująca_mrówka:
pośmialiśmy sie
wibrująca_mrówka:
to spać
wibrująca_mrówka:
Pozek, do łózka, maska gazowa na ryj i dobranocka
Pozytron: wibrująca_mrówka, żeby ja cię naprawdę nie spotkał. Szczerze obiłbym ci ryj.
wibrująca_mrówka:
Pozi jak mnie spotkasz to mnie cmoknij w odbyt
wibrująca_mrówka:
dobranoc
***

efffeef: wibrująca_mrówka juz ja cie uwale na blogu gnido
~przychodzi: kuternoga_
psycho.path: wibrująca_mrówka wiedzma___
kuternoga_:
oooo
wiedzma___: psycho.path siema
kuternoga_:
kaleka przyszedł
rafciozberlina:
u-ydlubie
kuternoga_:
na wózku
~odchodzi: marcin35--
wibrująca_mrówka: sorki, dziś mi się nie chce z wami pierdzielić
rafciozberlina:

rafciozberlina: czy sa tu na czacie prawdziwi patrioci ?
maniu_maniu_mani:
ja niej estem patriota
wiedzma___: prócz Ciebie Rafcio, nikogo...kiszka...
rafciozberlina: peszek
kuternoga_:
prawdziwi Patrick i prawdziwi Polacy nie jeżdżą na wózku
rafciozberlina: wyglada nato ze tylko ja przyznaje sie do patriotyzmu
kuternoga_:
patroci
wiedzma___: Tobie łatwiej , nie mieszkasz w kraju
svdddd:
dajcie ignora mrowce
svdddd:
moze sie uspokoi
svdddd:
a jak nie w leb go
svdddd:
najlepiej pomaga na pozytywne podejscie do zycia
~odchodzi: on_wola_pomocy
maniu_maniu_mani:
svd tobie sie nalezy ignor
rafciozberlina: wieszcze narodowi takze zyli na obczyznie
kuternoga_:
on ma koleżankę wiedzme i enigme i kolegę a i dupka oni nie dzadza
efffeef: to pacynka
rafciozberlina: chyba trzeba miec pozytywne podejscie do zycia
wiedzma___: koledzy widzę mają problem ?
kuternoga_:
a Ty ciągle narzekasz i bierzesz na sentymenty
kuternoga_:
jaki Ty biednymi nieszczęśliwy
kuternoga_:
i nie ma co garnka włożyć
kuternoga_:
nie ma domu i śpi pod mostem
maniu_maniu_mani:
BOZE ALE NUDY
kuternoga_:
w lachmanach chodzi
kuternoga_:
i grosza w kieszeni nie ma
efffeef:
o
efffeef: to ja
~przychodzi: sylvia80
kuternoga_:
schorowany starzec na emigracji
rafciozberlina:
u-boss40
kuternoga_:
samotny i nikt go nie chce
rafciozberlina: ormianka
u-ryk
kuternoga_:
bo jest brzydki i patrzeć na siebie nie może
sylvia80:
ktos mi doradzi co mam robic bo juz nie daje rady mecze sie po nocach nie moge spac budze sie z jakims dziwnym lekiem nie wiem czemu
kuternoga_:
Ale marzy i pięknej atrakcyjnej młodej ormiance
sylvia80:
serce wali jak oszalale i tak od kilku miesiecy
efffeef: sylvia80 ja lecze dotykiem jak cos
kuternoga_:
kup se sznurek z konopii
kuternoga_:
u-marijuana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.