poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Post może być obraźliwy dla ludzi wierzących (przewrażliwieni proszę nie czytać)

#ona21#: wibrująca_mrówka
#ona21#: zabijcie mnie
wibrująca_mrówka: kto mnie cmoka?
#ona21#: a dużo osób Cie cmoka?
wibrująca_mrówka: tutaj tak, a że jestem wierny to nie odcmokuje póki nie wiem czy znam
#ona21#: znasz
wibrująca_mrówka: to jaki masz inny nick?
#ona21#: nawet lepiej niż ja siebie
#ona21#: zimna
#ona21#: trup
wibrująca_mrówka: a, to mnie nie całuj, bo za tobą nie przepadam i nie chcę zacieśniać więzi
#ona21#: co?
wibrująca_mrówka: ah, jaśniej: zrywam z tobą
#ona21#: przecież nie byliśmy razem

#ona21#:
więc nie możesz zerwać

#ona21#:
znajomości zerwać też nie możesz bo się nie znamy
wibrująca_mrówka: to ja już nie wiem jak ci to jaśniej przekazać
wibrująca_mrówka: wystarczy 'nie całuj mnie'?
[a]: ja, zazwyczaj, mówię: "Niżej." i przestają wtedy całować
Dorinka:
brutalny
fiufiu:
wibrująca_mrówka: jak ja tak mówię to całują niżej..
wibrująca_mrówka: widać nie zawsze działa.
Dorinka:
marzyciel
wibrująca_mrówka: nie, pewny siebie, przystojny i ogarnięty facet.
wibrująca_mrówka: gatunek na wymarciu.
Dorinka:
ojeje...
Dorinka:
i skromny
wibrująca_mrówka: skromny bo zmieściłem swoje zalety w jednej linijce
wibrująca_mrówka: i zawęziłem do dwóch.
wibrująca_mrówka: bo przecież wygląd się nie liczy.
u-raczka
wibrująca_mrówka:
Dorinka:

wibrująca_mrówka: tak mówią brzydkie kobiety
Dorinka:
ooo
[a]: i kalecy ze sparaliżowanym benizem
Dorinka:

wibrująca_mrówka: [a] wymień trzech
[a]: bóg ojciec, syn boży i duch święty
wibrująca_mrówka: auć
Dorinka:
oooo.......
fiufiu:
wibrująca_mrówka: przesoliłeś
[a]:
Dorinka:
niewierzacy co zrobisz
wibrująca_mrówka: zaśmieję się
Dorinka: za obraze uczuc religijnych wszedzie poza czatem wsadzaja do pierdla
wibrująca_mrówka: bo to było mocne
Dorinka:
nie to nie było mocne ani śmieszne
Dorinka:
ale wolnosc slowa
wibrująca_mrówka: było
Dorinka:
nie
[a]: "Nie znasz mnie!!!1 Nie obciągaj!!!1111!!"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.