środa, 17 sierpnia 2016

I had enough and you're going down

dorinka: na fikozofi bylo ciut o aktach imodelkach
wibrująca_mrówka: o, ciekawy temat
dorinka:
czy wzialbys udzial w takiej sesji ale jako model ?
wibrująca_mrówka: nie
dorinka:
gdybys mial chetna osobe oidjalbys sie zrobienia takiej sesji?
wibrująca_mrówka: nie, nie jestem fotografem który w studiu pracuje
wibrująca_mrówka: i nie fotografuję ludzi
dorinka:
a czy uwazasz ze ftigraf ktory mowi ze sam by sie do sesji nie rozebral a oczejuje tego od innych jest falszywy?
wibrująca_mrówka: nie
dorinka:
czemu ?
wibrująca_mrówka: bo po pierwsze nie oczekuje, ale oferuje takie usługi dla osób chętnych, czyli gotowych się rozbierać
wibrująca_mrówka: nie każdy chce, nie każdy korzysta.
wibrująca_mrówka: tak jak nie ma w markecie tylko jednego rodzaju bułek bo akurat ty lubisz tylko takie.
wibrująca_mrówka: każdy wybiera co chce.
wibrująca_mrówka: po drugie, on sam może nie chcieć czegoś, bo też jest człowiekiem, też moze być klientem innego fotografa
dorinka:
ok a czy uwazasz ze ma do tych kobiet odpowiedni szacunek skoro sam by sie nie rozevral
dorinka:
inaczej czy ma odoowiedni stodunek do nagosci
wibrująca_mrówka: a uważasz że kobieta ma odpowiedni stosunek do nagości czy szacunek do siebie jeśli się rozbiera przed obiektywem?
wibrująca_mrówka: to czy ktoś ma szacunek czy nie, nie zależy od tego czy sam by zrobił coś, co robią inni
dorinka:
nagosc jest naturakna no tak wygladasz
wibrująca_mrówka: więc czemu nie wychodzisz tak na ulice? albo nie chodzisz tak w domu?
czemu nie można się opalać nago?
dorinka:
bo normy spoleczne mowia i slusznie aby sue uberac
wibrująca_mrówka: normy społeczne są sztuczne, nagość jest naturalna, więc co..? normy są złe?
normy to brak szacunku?
dorinka:
czesc ludzi ma z tym problem ale trzeba wiedziec gdzie sie znahdujesz
dorinka:
wroc ja uwazam ze norny sooleczne nie sa szruczne pomagaja
wibrująca_mrówka: po prostu łączysz piernik z wiatrakiem nie wiadomo po co.
wibrująca_mrówka: poza tym
wibrująca_mrówka: jaki to jest ''odpowiedni stosunek do nagości''?
dorinka:
z jednej strony tak zle bym sie czula chocuaz nie jestem idwazna chyba na sesji fotografa pani fotograf ktorzy by mieli probkem
wibrująca_mrówka: taki że ''chce mieć rozbieraną sesję'', ''chcę sesję z pejczykami itp.'' czy ''nie chcę się rozbierać przy nikim poza partnerem'' czy ''będę chodzić nago na plaży bo chce''?
dorinka:
szacunek bo jesli ktos zaklada ze ona jest kurwa bo wziela udzial w sesji no to hm
wibrująca_mrówka: a co, fotograf który oferuje akty wyzywa klientów od kurew?
wibrująca_mrówka: bo większość ludzi cię w sumie wyzwie jak powiesz że robiłaś sobie rozbieraną sesję
dorinka:
tzn sanor
dorinka:
chwilke
dorinka:
nom normy spoleczne sa dobre no wlasnie zeby ktos nie patrzyl na cos co nie chce
dorinka:
tzn wyzywa nie ale czasem nie mysli dobrze i nie traktuje z nalezytym szacunkiem
dorinka:
mam na mysli... ten wewnatrz
wibrująca_mrówka: każdy czasem nie mysli i nie traktuje ludzi z szacunkiem
dorinka:
serio ja raczej nie
dorinka:
chyba ze ktos mi zrobi krzywde
wibrująca_mrówka: ty też
dorinka:
badz ze tak powiem pokutuja rzeczy typu naslucham ze o rosjanach potem ciezko ogarnac ze to dibrzy ludzie
dorinka:
tacy jak u nas wszedzie
wibrująca_mrówka: tylko ci się wydaje że jesteś taka wyjątkowa, najmądrzejsza itd.
wibrująca_mrówka: więc wierzysz w stereotypy i szybko się uprzedzasz.. czyli jesteś poniżej średniej która myśli.
dorinka:
hehe musiales mi dowakic najmadrzejsza nie uwazam sie wyjatkowa no
wibrująca_mrówka: a uważasz się za kogoś lepszego
wibrująca_mrówka: no cóż.
dorinka:
ja wiem a co to znaczy mrowek byc wyhatkowym wg. Ciebie ?
wibrująca_mrówka: być z jakiegoś powodu dużo dalej w przód niż inni.
wibrująca_mrówka: wyjątkowy to rzadki, najlepszy, pożądany
dorinka:
w sumie nie pracuje nad tym aby nom zauwazac ze kraje to sztuczne pdzisly miedzy ludzmi
dorinka:
rzadka na pewno
dorinka:
ekscentryczna inna
wibrująca_mrówka: pierdolisz.
wibrująca_mrówka: takich jak ty są tysiące
dorinka:
ale widze mriwek lubisz standard
wibrująca_mrówka: a to co o sobie myślisz.. to nie jest w większości prawdą.
dorinka:
wszyscy oprocz ciebie sa innego zdania
dorinka:
to twoje zdanie
dorinka:
zreszta szkoda mi czasu na zastawianie sie co o sobie myske
dorinka:
zreszta mysle ze jest prawda
wibrująca_mrówka: a co mi po tej wiedzy? większość też może się mylić
dorinka:
dobra pluj o jadu moze kiedy indziej pogadamy bo dzis cie cuezko wytrzymac
wibrująca_mrówka: moje doświadczenie jest takie że mylę się duuuużo rzadziej niż inni i dla mnie to nic nie znaczy że ''wszyscy oprócz mnie cośtam''
wibrująca_mrówka: poza tym..
wibrująca_mrówka: uważasz że ''pluję jadem''?
dorinka:
obdaz kogo inego jadem
wibrująca_mrówka: ja się jedynie nie zgadzam z tobą
wibrująca_mrówka: bo to co robisz i co pokazujesz jako siebie - nie zgadza się z tym co o sobie mówisz
wibrująca_mrówka: a teraz czujesz się zagrożona i reagujesz agresją..
dorinka:
nom cos jakbym cie ta dyskusja o aktach wyprowadzila z mentalnej rowniwagi
wibrująca_mrówka: chcesz ze mną rozmawiać tylko jak będę ci potakiwał? to nie rozmawiaj ze mną wcale. bo tak nie będzie.
wibrująca_mrówka: nie masz pojęcia nawet jakie mam dziś skarpetki.. a co dopiero jaki humor..
ani nie masz pojęcia o mojej równowadze
dorinka:
mrowek zejdz ze mnie uwazasz ze jestem zwyczajna wpirzadku ale oiwiedz to po ludzku
dorinka:
ooo
wibrująca_mrówka: więc czemu teraz mi coś zarzucasz? wcale na tobie nie stoję
dorinka:
mrowek ja mam tylko inne zdanie o nagosci nie bij
wibrująca_mrówka: a skąd możesz wiedzieć czy inne? nie znasz mojego zdania o nagości bo go nie wypowiedziałem.
dorinka:
przed chwila je powiedziales
wibrująca_mrówka: nie, odpowiadałem na twoje pytania
dorinka:
przewin rozmowe
wibrująca_mrówka: nie wiesz którą z grup ludzi reprezentuję
dorinka:
i zobacz co pisales
wibrująca_mrówka: no dobra, to mów mi
wibrująca_mrówka: jaki jest mój stosunek do nagości?
dorinka:
z tego mozna bylo wyczytac
wibrująca_mrówka: ta?
wibrująca_mrówka: to dawaj
dorinka:
az trudno uwierzyc ze ty i pioterk to nie jedna osoba
wibrująca_mrówka: taka cwana jesteś że wiesz rzeczy o których nie mówiłem?
dorinka:
mozna sie domyslic z tej wypowiedzy ze nie jestes za rozbueranymi sesjami poniwaz orzyrownales to do tego czy chodzenie nago na ukicy jest nirnalne
dorinka:
tak w duzym skrocie
wibrująca_mrówka: tak w dużym skrócie to mam w dupie to czy ktoś sobie robi zdjęcia nago, czy leży goły na plaży, czy chodzi nago po mieszkaniu czy ulicy
dorinka:
nom dalej
wibrująca_mrówka: ale jestem za zasadami ''nikt nie musi na to patrzeć jeśli nie chce'' więc za tym żeby ludzie nie robili wystawy gołych dup
dorinka:
ale tam nikt nie idzie jak nie chce ?
wibrująca_mrówka: i jak nie przeszkadza mi że ktoś w moim domu, czy z rodziny czy partner chodzi nago, tak ja sam nie chodzę bo nie lubię.

wibrująca_mrówka:
po prostu nie robi się wystawy aktów w witrynie salonu fotograficznego.

dorinka:
ale sam przyznasz ze jednak wniosek ze nie jestes za rozbieranymi sesjami byl sluszny,
a idac dalej to tez oznacza twij stosunek do nagosci
wibrująca_mrówka: nie. bo nie jestem przeciw.
jak ktoś chce to niech sobie robi. to też sztuka.
wibrująca_mrówka: ja chętnie nawet pooglądam bo lubię oglądać różne rodzaje fotografii i różnych artystów, zwłaszcza że praca w studiu i obróbka graficzna to coś czego ja sam nie robię
dorinka:
ale nikt na witrynie tego nie wstawia
wibrująca_mrówka: nie wystawia bo są pewne zasady.
dorinka:
to sie zdecyduj mrowek czy jestes nie bosie placzesz jak chokera
dorinka:
wstae sobie ta rozkowe od a do z na bloga
wibrująca_mrówka: nie plączę. to ty zwyczajnie zakładasz, że już wszystko wiesz, co i jak myślę. a teraz hejtujesz to, co się nie zgadza z tym co sobie uroiłaś i wybacz, ale to ty nie jesteś teraz w ''mentalnej równowadze'', bo jesteś wkurwiona, że mrówuś się z tobą nie zgadza, bo nie jesteś tak wyjątkowa i mądra jak uważasz i że nie udało ci się zgadnąć co mrówek myśli.
dorinka:
mrowek przecztaj sobie na chlodno ta rozmowe nie masz racji
wibrująca_mrówka: w porzadku, mogę dać to na blog i sobie przeczytasz. nie widzę w tym problemu. a potem mogę dodać swoje ''a nie mówiłem'' i twoje przeprosiny z przyznaniem się, że nie masz racji i pochopnie oceniasz.

4 komentarze:

  1. ekhem...czy jest na sali tłumacz???

    OdpowiedzUsuń
  2. wibrująca_mrówka: ok, to teraz sprawdzian: streść mój stosunek do nagości
    |sekutnica|: u swojej kobiety lubisz, u obcych niekoniecznie chcesz oczy męczyć, artyzm jest ok o ile jest na poziomie, sam wolisz nie świecić tyłkiem a generalnie co robią inni masz w dupie ...
    wibrująca_mrówka: brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. No przecież nie chodzę nago po twoim mieszkaniu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.