niedziela, 14 sierpnia 2016

10 000

Podkład: Peter Wolf - ''Wastin' Time'' 

***

You_:
Mrów? przewidujesz jakiegoś szampana na 10 tys odsłon?

wibrująca_mrówka:
myślę że tak
dorinka:
mrow stawiasz jutro szampana zycze tylu odslon http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_wink.gif

***


You_: cześć Mrów
You_: odessałeś się od szampana?
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: ja właśnie w tej sprawie
wibrująca_mrówka:
You_: no o fisting kolegi nie podejrzewałem

duszek_poeta_:
co to fisting?
You_: wygooglasz
wibrująca_mrówka: duszek_poeta_
duszek_poeta_: pierwszy raz słyszę okreslenie
wiedzma___: nie chcij wiedzieć
wibrująca_mrówka: to na pewno coś dla ciebie i twoich dłoni
You_: Peter Murphy - Cuts You Up
Oak_Bluffs: dr huckenbush cie pies cala wies
PoProstuDupek: wlasnie czego by tu sobie posluchac..
wibrująca_mrówka: czegoś świątecznego
PoProstuDupek: a co znowu jakies swieta mamy?
Oak_Bluffs: ale sie dzis nazasuwalam masakra
Oak_Bluffs: i to ma byc odpoczynek
wibrująca_mrówka: przekroczyłem 10 000

gej:
10000 a ja ile mam nawet nie wiem bo juz zamknalem
You_:

PoProstuDupek:
bo Ci oak i pozek ciagle wchodza
i nabijaja sprawdzaja czy czasem cos od nich nie ma
duszek_poeta_: Oak_Bluffs herbatka

Oak_Bluffs:
duszek_poeta_ pije wlasnie coile z lodeem

You_:
jej to meliskę trzeba sparzyć
i pasami przypiąć ,żeby uszka od filiżanki nie odgryzła
maniu_dfsftr:
you frajer

Oak_Bluffs:
PoProstuDupek sluchaj ty tepa palo ,rowka juz ma 2 lata staly ignor i ten kretymn a

PoProstuDupek:
Oak_Bluffs pisz w inna strone dzisiaj nie mam ochoty z plebsem rozmawiac lap ignasia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.