poniedziałek, 22 sierpnia 2016

[a]: Pozytron uOrkiestra - "Gdy widzę Gliwice to kwicę" (muzyka)

Podkład do notki: Michael Smith & Amy Grant - ''Somewhere, Somehow''

Hej Pozi,

nie masz pojęcia jak się cieszę, że znalazłem w końcu z tobą nić porozumienia! I nie ma to wcale związku z twoim gg, skype, adresem e-mail, adresem twojej rodziny, sklepów i mieszkań na sprzedaż, twoim adresem domowym i dwoma telefonami
w orange. Bo są to informacje ogólnodostępne po użyciu magicznych trzech sztuczek: kopiuj, wklej, szukaj.


Może na początek skomplementuję twoje zdjęcia z wakacji, to chyba Kołobrzeg, a nie Grecja.. Choć ciężko jest poznać lokalizację po fociach z autem, w barze czy nocą. Może dlatego ludzie opisują piaskownicę jako plażę? Nie wiem. W każdym razie masz piękne mieszkanie. I mogłem zobaczyć nawet łazienkę! Nie ma to jak porządne selfie w kiblu, szał 2009 roku.
Kto zrobił ci zdjęcia? Jadwinia, Janek? A może Julitka z Jarosławem byli w odwiedziny? Bo przecież nie Ewelina, bo grubasów nie wpuszczasz do mieszkania. (Teraz rozumiem tę awersję.) Ale przynajmniej wyłamała się z alkoholowego biznesu.. Wiesz, że moja babcia ma taką samą szklaną cukiernicę jak ty? Kuchnia w kolorze, a nie kamerce, wygląda obłędnie. I masz rację, że lepiej wygląda z tym dywanem niż bez.


Pamiętam, że byłeś bardzo oburzony wiedząc, że pochodzę z małej wsi. Nie miałem pojęcia, że ty pochodzisz z jeszcze mniejszej! No, ale gdybym ja dostawał całe życie listy na adres w okolicy Gnojna... Też bym chodził 36 lat wkurwiony na swój los. Ale nie łam się, twoja rodzinka ma piękny dom. Naprawdę mi się podoba ta błękitno-biała kolorystyka, odstraszająca robactwo. Czuć kobiecą rękę. Jesteś pewien, że twoja matka nie żyje i oddała cię do zakonnic i opieprzyła cię, że zaczepiałeś jej psa? (W tej kolejności.) Może zadzwonię i zapytam. Aaaa! Jeszcze ta obora w tle i drewniane szopy z blachą na dachu!
To klasyka polskiej wsi. Musiałeś mieć świetne wspomnienia z dzieciństwa. I nad wodę blisko. I po gaz niedaleko na piechotę.
Na pewno nigdy nie doiłeś krowy?


Jestem pod ogromnym wrażeniem twojej wytrwałości. Masz zajebiste CV.
Od 2008 roku fotosik.pl i ta laska, którą pokazywałeś wszystkim na czacie. Potem forum o samotności i twoje ''poszukiwania kolegi''.. ''Znalezienie dziewczyny to przeciez pikuś w porównaniu ze znalezieniem kolegi, który będzie po twojej stronie.''.. Czy to ma coś wspólnego z tym:



oraz z tym, że za mną łazisz? Ps. Czego uczą w technikum górniczym?

2009 to chyba Rok Parchów, co Pozek? Lubisz bywać na polki.pl? Wiesz, ABC karmienia, Zdrowy bobas, Babyonline..
To chyba początki poszukiwań, bo na Wilk13.net też długo nie posiedziałeś.

W 2010 przeniosłeś miłość z kobiety na autko..
Za to 2011.. Uuuu.. Pawełku, ślicznie umyłeś brudną przyczepkę wroclaw grudzien 2011. Czemu nie pomachałeś do kamery? Uwielbiamy twój speszony uśmiech.


Od 2012 na o2. ''Jak odzyskać utraconą miłość?'' - ''Kupujcie kwiaty na przeprosiny. Kwiaty najbardziej lubią dostawać chłopcy (mimo pozorów), tylko niech to będą żonkile lub bezy (nigdy róże).''
Teraz przynajmniej wiemy jakie lubisz kwiaty..

2013 - ''brzydza mnie szczupli mezczyzni'' - początki odchudzania i kalistenika, to już wszyscy znamy. Było na czacie. ''Ważyłem 106 kg.Postanowiłem głodować,schudłem do 70 kg.2 miesiące temu zacząłem trening sprawnościowy,kalisteniczny.Co trening,muszę robić tygodniowe przerwy,bo mięśnie bolą.Głodówka spowodowała,że moje mięśnie zostały prawie całkowicie zjedzone.Przybrałem do 75kg.Mam ciągłe mikrouszkodzenia mięśni.Walczę.A taka gruba leży i je.Za co kochać takiego leniwca,który idzie na łatwiznę?Kto nie walczy,ten nie żyje.''.
A efektów do 2016 roku brak. No, chyba, że ćwiczyłeś mięśnie kciuka...

''Ile kosztuje odchudzanie'' - ''Mnie kosztuje ok.6 zł.na miesiąc za wodę.Bo na głodówce piję tylko wodę.'' i tak 40 dni, co nie Pozi?

W 2013
- netkobiety.pl: ''nie umiem odmawiać i ludzie to wykorzystują''. Co by bez ciebie zrobiły ty wszystkie kobiety kłócące się z koleżankami! O, i odcięli ci wtedy prąd, bo auto wpadło na latarnię.. Jaki smuteczek!

Ale w 2014 odbiłeś! Nie wiedziałem, że masz profil na wizaż.pl.. Jesteś wiosną, latem czy jesienią? Nie podałeś typu cery..
Oj.. Znaczy.. Miałeś.. Stały ban po dwóch tygodniach. Nieźle.

''Jak uciec od faceta?''
''co myslec o tym ? Czy miałyście kiedyś tak ze facet mówił ze nie chche byc z wami zostawił was , a po jakimś czasie pisze , jest zazdrosny , ale nie wiadomo o co mu chodzi ?''

Koniecznie muszę zapisać parę cytatów:
- ''Twardość charakteru nie polega na obrzucaniu błotem, a na przyjmowaniu błota na siebie.''
- ''nie wiesz jak powinna zachowywać się dziewczyna. Nie wiesz, że powinna mieć swoją godność, swoje życie i własne zdanie?''
- ''Piękna bajka, jednak nikt nie chce być z ofiarą losu, więc może warto się zastanowić nad tym, czy nie lepiej przestać gadać ciągle o sobie''
- ''Tu ma być równowaga i wzajemny szacunek do siebie i do innych, ale przede wszystkim do siebie.''

I gdzie podział się ten wrażliwy chłopiec, wierzący w miłość? Teksty o durnych, grubych i zakompleksionych babach, męskiej dominacji i psychologii z dupy pominąłem. W ogóle, ty tam rozmawiasz z Joasią, którą ludzie nazywają twoją ex. Zdajesz sobie sprawę z tego, że zabawa w pacynki i tam i na czacie, tą samą Joanną1980 i serce121 robi się nudna i dziecinna?


Lecąc dalej, 2014 i datezone.com. O, jesteś Lwem. Miałeś niedawno urodziny. Wszystkiego najlepszego.

Od 2014-15 czat, więc zagościłeś na pitolandzie. Fajnie, w końcu miejsce, z którego moderator cię nie może wyrzucić za obrażanie kobiet.

2016, kwiecień, forum dyskusyjne: ''Dziewczyna co chwila ze mną zrywa''. Ojej, koledzy na czacie nie pomogli?

''Moja dziewczyna ciągle ze mną zrywa z byle powodu, a ja nie mam na to wpływu. Muszę wtedy do niej dzwonić, spotykać się z nią i tłumaczyć, żeby nie zrywała. Wtedy wraca do mnie. Boję się już pisać z nią SMS'y, bo boję się że w kolejnym będzie "zrywam", albo "nie ma sensu być razem". Co mam zrobić?'', ''Znowu zerwała, bo zapytała co mi jest, a ja jej odpowiadam, że wszystko ok. To ona pyta znowu i znowu, to odpowiadam, że nic mi nie jest. Za kolejnym jej pytaniem zamilkłem i poprostu przestałem odpowiadać. To strzeliła focha, powiedziała, żebym się od niej odwalił i już nie dzwonił do niej i wyszła. Myślę trochę o tym, ale muszę się faktycznie od niej uwolnić, bo to jawny szantaż emocjonalny. Z drugiej strony, nie chcę być sam.''



I to jest świetna rada!

Widać, że nie jesteś nowy w internetach.. Tylko czemu tak szybko zmieniasz środowisko? Nawet mi nie udało się zgarnąć stałego bana już po 2 tygodniach obecności na forum. Wiem, że masz ogromne problemy w komunikowaniu się z kobietami, przy poszukiwaniu tej jedynej, która będzie tak szczupła, że aż bezpłodna. Ale czasem wystarczy po prostu wyjść z domu na imprezę, a nie robić za doradcę-geja na wizażu.pl. Psychiatra ci o tym nie mówił?

Pewnie tak. No, ale w końcu akurat ty nie jesteś fanem oddzielania życia zawodowego od osobistego.. Powiem ci coś, nie wypada podawać tego samego telefonu i maila na forach dla kobiet i samotnych (gdzie piszesz niechętnie o dzieciach
i grubasach) oraz na ogłoszeniu sprzedaży nieruchomości czy ogłoszeniu o poszukiwaniu sprzedawcy do sklepu monopolowego. Czy to był akurat ten znajdujący się między Światem zabawek a sklepem z narciarskim ekwipunkiem?
Czy może jakiś inny, wchodzący w skład rodzinnego interesu? Jaki ty masz PIN? Domyślam się, że to twoja data urodzenia. Urodziny masz w lipcu, prawda?


Poza tym.. Pozi.. nie wspomniałeś, że też możesz sobie zrobić bloga.. Nie bądź Wiśnia.. Zrób.. Pozytron.polki.pl - blog
o odchudzaniu, żalu po stracie ex i nienawiści do dzieci ze sklepu z zabawkami. Z poradami dla rozemocjonowanych kobiet po 30. roku życia. Mógłbyś go rozreklamować, może w Bytomiu?

Oh Pozi Pozi.. Nie mam pojęcia kiedy ty w końcu dorośniesz i kiedy nauczysz się być mężczyzną, którego kobiety nie będą wyśmiewać za podkradanie im fochów i ''wszystko jest ok, domyśl się!'', kiedy znajdziesz sobie normalnych znajomych, a nie ''kolegów'' z internetów.. Zwłaszcza takich jak ja, którzy twoimi kolegami być nie chcą i nie lubią być nagabywani codziennym sprawdzaniem ich statystyk na czacie. I codziennymi próbami diagnozy 'jaki to mrówku nie jesteś samotny i pokrzywdzony przez kobiety jak ja! bądź moim kolegą!'.

Pawełku W. od roku 2008 nie zmieniło się w tobie nic. Ani poglądy ani aparycja. Nie zyskałeś nikogo i niczego.
Może pora coś zmienić w swoim życiu? Zacznij od adresu e-mail i nicka, bo można cię po nim znaleźć aż na końcu świata.

***




O, a tu mam taką ciekawostkę, niezwiązaną zupełnie z tematem tego posta:

Wieś Gorzakiew to wieś leżąca w gminie Gnojno. Należy do województwa świętokrzyskiego, powiatu buskiego. Według Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań z 2011 roku liczba ludności we wsi Gorzakiew to 191 z czego 51,8% mieszkańców stanowią kobiety, a 48,2% ludności to mężczyźni. Miejscowość zamieszkuje 4,2% mieszkańców gminy.

***

Gdyby ktoś się martwił, że przesadziłem albo zrobiłem coś złego:

1 komentarz:

  1. No hej
    Uwagi
    "mała wieś", hmm tzn że i duża, a może i ogromna, ja tam wole mniejsza-większa
    "żal po stracie ex" ten ktoś stał się ex-em dopiero jak ją(?) stracił

    Pozi, mam żal, oni znają twój nr tel., twój mejl, a ja? :-/
    Ja znam nr ref telekarty zakupionej przez ... ahahahahahahahahahaha

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.