środa, 17 sierpnia 2016

Saga o parchach

Pozytron: Chcesz zdobyć laskę, wmów jej, że ją chcesz zapłodnić
Pozytron: Bo jej nie chodzi o ciebie. A o jej cel...rozmnożyć się
Pozytron: Smutne to jest. Prymitywne.
JAGA: pozytron jakis ty głupi
JAGA: splodzilbys cos sensownego lepiej
Pozytron: Co np?
JAGA: ksiazke pt nikt mnie nie kocha
Pozytron: Kochała mnie matka.
Bo musiała egoistka. Inaczej by się jej egoistyczna doopa zapadła chyba.
JAGA:
obraz jakiś
JAGA: rzezbę
wibrująca_mrówka: naczynia byś umył
Pozytron: Mam umyte.
8vniedorobionyx5: rosul ugotowal
Pozytron: Mrówce nie chodzi o sex. On kocha dzieci Jest inny.
wibrująca_mrówka: i wracamy do starego numeru ''mrówka to, mrówka tamto''
Pozytron: A Wiedźma to łyka. A może jednak, to Mrówka jednak to łyknie.

wiedzma___:
jedyny który łyka w tym towarzystwie to Ty Pozek
wiedzma___: dlatego w ciaże zajsc nie mozesz
>UWAZAJ<:

wibrująca_mrówka:
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/smiech.gif
Pozytron:
I nie chcę. A ty chcesz. Czekasz. Liczysz na to.
JAGA:
adoptujcie Pozka
JAGA: to trudne dziecko
Pozytron: A jeśli ci się uda dotrwać i dostaniesz tej spermy do środka...to osiąfniesz swój cel
wibrująca_mrówka: w sensie że do żołądka, tak Pozi?
Pozytron: Z twoich jaj do jej pochwy. Mrówka.
wibrująca_mrówka: weź mi to narysuj
Pozytron: Takie białe coś.
wiedzma___: a to nie było tak ze ja mam jaja a mrów to pizda?
u-mysli
Pozytron: Ona będzie "wniebowzięta".
wiedzma___: wszystko mieszasz Pozek...
wibrująca_mrówka: wersje są różne
Pozytron: Gatunek ludźki nie przetrwa więcej, niż jakieś jeszcze 1000 lat. I żadne 500+ tego nie zmieni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.