niedziela, 7 sierpnia 2016

#jedyny #narcystyczny #jedwabisty

kolacjusz: Ju, pomaga dobry słuch, szczególnie muzyczny
kolacjusz: zauważyłem to po studentach i uczniach moich - większość chodzących do szkół muz., bądź grających na czymś i/lub śpiewających, miało lepszy akcent
kolacjusz: ja też, nieskromnie mówiąc, mam dobre ucho, gram na kilku instrumentach
You_: cymbałki? grzebień?
8vniedorobionyx5: harmonijka
motte: na nerwach tez...?
You_:
~przychodzi: wibrująca_mrówka
kolacjusz:
wiedzma___:
wibrująca_mrówka: ja gram na nerwach..
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: wlazłem w najlepszym momencie, co?
motte: masz wejscie...
wiedzma___: i tupasz oponkami
You_: no i rozeebał dyskotekę
wibrująca_mrówka:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.