poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Oświadczyny - po raz trzeci

Pozytron: Odpisz na priv. Moja fotka leci.
wibrująca_mrówka:
ty się rozbierasz do tej fotki że tak długo?
wibrująca_mrówka: ujowe
wibrująca_mrówka: z paprotką
Pozytron:
wibrująca_mrówka: takie samo jest na tniju w kurtce z worka na śmieci..
wibrująca_mrówka: no naprawdę, jest się czym chwalić
Pozytron: Kurtka za 1 500 zł.
wibrująca_mrówka: a paprotka za ile?
wibrująca_mrówka: oszukali cię na bazarze
wibrująca_mrówka: ale dobrze że rozładowałeś atmosferę takim żartem
Pozytron: Oj Nrówka.
chryjak: dajcie mi tnija z kurtka za 1500
Pozytron: Ciekawa z ciebie postać

chryjak:
ej podajcie mi tego tnija z kurtka za 1500 zl
wibrująca_mrówka: tnij org/ kurtkaza1500
wibrująca_mrówka: masz i pośmiej się
wibrująca_mrówka: wszyscy inni już widzieli
chryjak: dzieki

wibrująca_mrówka:
polecam też tnij org/mocarnykciukkalistenika
chryjak: hahahah
wibrująca_mrówka: lata cwiczeń się opłaciły, nie Pozek?
na plaski brzuszek i opaleniznę tyle pracowałeś. na czacie.
chryjak:
nie dalbym za nia 100 zl
chryjak: hahaha

wibrująca_mrówka:
no ale możesz być kim chcesz
wibrująca_mrówka: najwyżej zmienisz nick i zaczniesz od nowa
chryjak: pozi zrobil morde jak eustachy motyka
wibrująca_mrówka: 1500 zł kurtka, paprotka gratis.. witaj w świecie Pozka
wibrująca_mrówka: a w lodówce piwo i chipsy bo mikrofalówki są za drogie.
i tyle masz z kuchni za 35 k
Pozytron: Mrówka, a kiedy zobaczę jakiekolwiek twoje zdjęcie? Masz masę moich zdjęć, widziałem mnie w kamerce, widziałeś 1/3 piętra mojego domu. A ty nie pokazałeś nic.
wibrująca_mrówka: bo ja nie jestem takim debilem jak ty i jestem tu ANONIMOWY
wibrująca_mrówka: łapiesz takie słowo?
chryjak: hahaha ten kciuk przy winku niszczy system

wibrująca_mrówka: teraz przeglądasz fotki i myślisz czy koszulka cię pogrubia?
wibrująca_mrówka: nie fapaj mi tu teraz pod batmana
wibrująca_mrówka: Pozek! rączki na kołderkę! już!
Pozytron: Mrówka, dziwś się z tobą coś stało.
wibrująca_mrówka: poświęcam ci swój czas niewdzięczny atencyjny pedale
wibrująca_mrówka: z grzywką.
wibrująca_mrówka: a tfu.
Pozytron: Pedałem nie jestem. To pewne.
wibrująca_mrówka: jesteś, całujesz batmana
Pozytron:
Pozytron: Niepotrzebnie się tak napinasz.
wibrująca_mrówka: tak jak ty przy woskowej lali?
wibrująca_mrówka: no taka napinka że z wrażenia aż bym zapalił..
sąsiedzi pewnie też.
Pozytron: Uważasz, że masz talent?
Pozytron: Masz.
Pozytron: Mógł yś być świetnym komikiem.
wibrująca_mrówka: co, najpierw 'nie jestem gejem' a potem mi komplementy sadzisz? taki jesteś cwany?
~przychodzi: rafciozberlina
wibrująca_mrówka: i co, zabierzesz mnie na wystawę do Międzyzdrojów? a potem oświadczyny na plaży?

Pozytron:
W domku letniskowym na plaży.

wibrująca_mrówka:
ciekawe ile dasz za pierścionek skoro kurtka kosztowała 1500

Pozytron:
Nic nie dam, bo miłość jest stanem umysłu i nie można jej mierzyć złotem.
wibrująca_mrówka: ty sknero
wibrująca_mrówka: żałujesz mi diamentów?!
rafciozberlina: w afryce opowiadana jest pewna legenda
rafciozberlina: gdy stary slon poczuje taki impuls ze nadchodzi smierc
rafciozberlina: opuszcza stado i udaje sie w samotnosci w miejsce urodzenia , zeby umrzec
rafciozberlina: ...
Pozytron: rafciozberlina piękne. Szlachetne.
wibrująca_mrówka: piękne rafcio, piękne, za 5 razem piękniejsze niż za poprzednimi czterema
rafciozberlina: cos mam takie instynktowne uczucie ze zbliza sie moja zaglada
wibrująca_mrówka: idź weź coś na sklerozę
wibrująca_mrówka: Pozytron a ty nie myśl że ci się upiecze
Pozytron: Zagłada nie. Domek jeszcze cię czeka. Pamiętasz Rafcio?
rafciozberlina: dzialka na cmentarzu 2x1
Pozytron: rafciozberlina

rafciozberlina: a zamiast domku nagrobna plyta

Pozytron:
Grób, to też nieruchomość.
Pozytron: I jakby nie było, domek

wibrująca_mrówka:
domek na plaży i pierścionek od Pozka, na kciuk.

wibrująca_mrówka: a uj, rafcio, odstąpię ci
wibrująca_mrówka: bierz go.
rafciozberlina: umarl z tesknoty za wolna ojczyzna
Pozytron: Mrówka ma kryzys zimowy. Osłabł.
Pozytron: Wolałem tamtego niezależnego, stanowczego, ieulegającego niczemu, Mrówka.
wibrująca_mrówka: czyli po ludzku zwyczajnie i prosto w dupę byś chciał..
wibrująca_mrówka: ale na przyjemności trzeba zasłużyć pasywny Pozytronie.
wibrująca_mrówka: taki rafcio to max co cię może zechcieć
wibrująca_mrówka: on nie ma kasy i dziewczyny
wibrująca_mrówka: ty masz kasę i..
wibrująca_mrówka: i pójdziecie sobie do muzeum figur
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: pokażesz mu Piłsudskiego z wosku
wibrująca_mrówka: czy coś
Pozytron: Dobre
wibrująca_mrówka: a potem porównacie rozmiar swoich nieruchomości..
wibrująca_mrówka: w domku na plaży.
Pozytron:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.