niedziela, 19 marca 2017

Taka drama, że aż poezja

Aktualny temat:  Jesteśmy mili i uprzejmi
~Witaj, wibrująca_mrówka. Zalogowałeś się do pokoju Psychologia.


Gej69: Dlaczego ten pokoj nazywa sie "psychologia"?

CaptainObvious: gej69 wszystkie inne nazwy były zajęte
CaptainObvious: wróć, mam lepsze:
CaptainObvious
:
bo clickbait

wibrująca_mrówka:

***

Pozytron: NarkoRycerz idioto. Wyjaśnij mi dlaczego masz nick "rycerz".
NarkoRycerz: Pozytron no wy3.14erdalaj
NarkoRycerz: Pozytron sloneczko żebyś się kurhwa pytal
Pozytron: Co ma oznaczać ten "rycerz"? No czekam. Nie wymyśliłeś tego bez powodu pewnie.
NarkoRycerz: ze moim mieczem po pysku Cię wychlastam
NarkoRycerz: zainteresowany powyższa usługa ?

Pozytron: Uważasz, że jesteś rycerzem?
Pozytron: Czekam na odpowiedź.
Pozytron: Dlaczego "rycerz"?
Pozytron: Wyjaśnisz nam?
Pozytron: Czekam.
Pozytron: Zadałem proste pytanie.
NarkoRycerz: Pozytron zachowujesz się niczym nauczyciel który wywołuje do odpowiedzi. Tylko o ile w klasie jest zależność nauczyciel uczen o tyle tutaj wyżej uja niepodskoczysz
NarkoRycerz: więc goń się małolat.
Pozytron: Czekam na wyjaśnienie tego "rycerz".
Lord_Przedświt: Rycerzu, a nie czujesz respektu przed majątkiem (Pozytrona)?
NarkoRycerz: Lord_Przedświt kto to w ogóle kurhwa jest ?
wibrująca_mrówka:
NarkoRycerz: Pozytron odpowiedziałem Ci wyżej tobole jepany przeczytaj
CaptainObvious: ja jak przeczytałem NarkoRycerz to se wydumałem, że chodzi mu o obraz postaci, która ma po*bane
w głowie i dumnie walczy ze smokami w narkotykowym tripie

CaptainObvious: ale to tylko hipoteza
krabmyta: seria cudownych pytań
krabmyta: niczym w Monty Pythonie
CaptainObvious: coś coś, krambyta
Pozytron: NarkoRycerz jesteś ©po*ebem.
Pozytron: Uważasz się za rycerza?
NarkoRycerz: Pozytron z tą różnicą ze ja sobie z tego zdaje sprawę ze jestem kretynem
Pozytron: NarkoRycerz tak. Jesteś kretynem. To prawda. Uważasz się też za rycerza.
NarkoRycerz: A Ty jesteś debilem bez świadomość tego faktu co jest jeszcze gorsze dla Ciebie ponieważ wsparcie ze świadomości jest niebezpieczne dla zdolności poznawczych
CaptainObvious: ah, Pozytron - czemu Ty jesteś Pozytron ? czemu dwa zwaśnione rody kłócić się muszą o nazwisko ?
Pozytron: NarkoRycerz nie. Ja nie jestem debilem. Ty jesteś natomiast kretynem.
CaptainObvious: być nickiem albo nie być, oto jest pytanie
CaptainObvious: jest niźli szlachetniejszą rzeczą pisać posty w tym padole rozpaczy, czy też oddawszy się niemocy odejść, wylogować się, na tym koniec ?
wibrująca_mrówka: CaptainObvious

Pozytron: Dlaczego uważasz się za rycerza?
NarkoRycerz: Pozytron mamy tutaj kilku domoroslych psychologów zapytaj się qrwo co to są zdolności poznawcze
Pozytron: NarkoRycerz qrwo.
CaptainObvious: tysiąc ukłonów niosę w twe oklaski, mrówko, tysiąc ukłonów składam w tym teatrze
CaptainObvious: z tej wielkiej dramy czytam każde słówko i samo ciśnie się na usta "qfa, co ja patrze"
NarkoRycerz: Pozytron A najgorsze jest to, ze przesiakniety kretynizmem pozek próbuje swoje feromony debilizmu rozstawać na innych i g romadzic sobie poklask tla
NarkoRycerz: niczym samica gotowa na gody

Pozytron: NarkoRycerz jesteś kretyńska qrwa
jack_33: ale jaja

wibrująca_mrówka:
CaptainObvious: tu "kretyńska qrwa", tam "gej i grubaska" - czy dojdzie do pokoju, czy spotka nas ta łaska ?
Pozytron: NarkoRycerz wypie*dalaj stąd!
NarkoRycerz: Pozytron no ja o tym wiem i jeśli zachowam się raz za jakiś czas jak prostak czy cham w żaden sposób mi to nie odejmije
Pozytron: Ja też wiem kretyńska qrwo
NarkoRycerz: Pozytron A Ty wchodzisz cichaczem atakujesz z partyzantki jak tchórz
CaptainObvious: owo "wypie*dalaj" w zbroję złotą leci, rycerz już w te pędy mieczem w oczy świeci
rafciozberlina: Pozytron masz chwile
Pozytron: rafciozberlina teraz nie.
rafciozberlina: potrzebuje sterowniki up580 pod w10 
wibrująca_mrówka:
CaptainObvious: rafcio w telefonie całe życie grzebie, mrówka przyniósł popcorn - jestem w siódmym niebie
pozytronka:): Pozytron on ma problem
Pozytron: NarkoRycerz napisałem niewyraźnie?

NarkoRycerz: Pozytron A wiesz co qrwo teraz zrobię ? to jak już Cię słoneczko wqrwilem
NarkoRycerz: T lecisz cukiereczku na ignor produkuj sie
CaptainObvious: drama tutaj piękna, wrzućmy to na bloga ! lecz policja czuwa - kara będzie sroga
Pozytron: Masz stąd wy*upiać! Qrwa męska! spie*dalaj stąd!!!
CaptainObvious: ten ma tu "wy*upiać", ten grozi ignorem, wszystko jest ułudą, wszystko jest pozorem
Lord_Przedświt: ...hojnie darz ignorem.
CaptainObvious: każdy mężnie pręży, mięśnie swe mózgowe, każdy z trudem dzierży bóle odbytowe
jack_33:
NarkoRycerz:
CaptainObvious: a ludzie się dziwią, że lubię tu siedzieć
jack_33: chyba se to spisze te twoje wywody
NarkoRycerz: Jakbym miał czapkę to bym ja zdjął w ramach podziwu
jack_33: NarkoRycerz

wibrująca_mrówka: Jack screena sobie zrobisz ode mnie z bloga w sam raz na pocztówkę
jack_33: wibrująca_mrówka
CaptainObvious:
wibrująca_mrówka: a nad tym chaosem, gdzie nick nicka gnębi, wciąż widać temat: ''jesteśmy uprzejmi''
pozytronka:):
jack_33: wibrująca_mrówka
NarkoRycerz: wibrująca_mrówka pocztówkę ?

wibrująca_mrówka: no na koszulkę za dużo tekstu.
NarkoRycerz: pocztówki wysyła się z miejsc pięknych slawnych popularnych i achy i ochy a.nie z miejsc w których ani promienie słońca ani ludzki uśmiech nie docierają
wibrująca_mrówka: przecież nawet z Sosnowca można wysłać pocztówkę. to tym bardziej z internetów.
NarkoRycerz: chyba bym do dupy nakopal temu kto by mi pocztówkę z sosnowca wyslal
NarkoRycerz: Psychologia 2017 najlepsze wakacje ever
wibrująca_mrówka:

***

Polecam post w podobnym klimacie: Dysczateria.. co zrobić..

1 komentarz:

  1. I masz pozew za wykorzystywanie mojej własności "intelektualnej" w internecie.
    Widzimy się w internetowym sądzie. Już Cię nie ma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.