wtorek, 14 marca 2017

A po ilu tobie opadną ręce?

Koloreczka1234: jeśli jest ktoś kto bardzo dużo pisać chce się wyglądać jest samotny porzucony i wg zapraszam

***


lysobrody:
uwaga
lysobrody: pytanie psychologiczne
lysobrody: co facet moze mieć ze związku?

lysobrody: co facet moze miec ze związku, bo ja mam chyba tylko obiad

***

zaniepokojona09:
witam pogada ktoś kto ogarnie umysł rozumowanie facetów ? przy okazji wyrazi swoje zdanie ?
spojrzy na to z boku ? zapraszam osoby które trwają w szczęśliwych dobrych związkach ?siedzę i placze.

***


Ona_25_:(:
Dlaczego życie jest takie porąbane ?

CaptainObvious: w jakim sensie porąbane, Ona ?
Ona_25_:(: nie temat na forum

wibrująca_mrówka: to po kij z tym tu przychodzisz skoro to nie temat na forum?
wibrująca_mrówka: bosz... ludzie, to jest CZAT! TU SIĘ GADA, PISZE!
zielona_wróżka.: smęci się

CaptainObvious
:
czekałem na te odpowiedzi
Tasha: tu sie tylko jojczy
DeXterowicz: Jątrzy się

CaptainObvious
:
jądrzy się
Ona_25_:(: wibrująca_mrówka - nie bądź kochana taka do przodu !
wibrująca_mrówka: a ty ''kochana'' taka do tyłu
wibrująca_mrówka: widać nie wiesz gdzie wchodzisz ani z kim rozmawiasz..

CaptainObvious
:
*od

CaptainObvious
:
nah
DeXterowicz: Mrówek

CaptainObvious
:
"ale po co ta agresja" ?

CaptainObvious
:
zapewne wabi ludzi na priva
Tasha: też przeczytałam "od"
 
wibrująca_mrówka:
to załamanie rąk..
zielona_wróżka.: Mrów, kochanieńka, co dzisiaj na obiadek?
wibrująca_mrówka:
Ona_25_:(: wibrująca_mrówka przejdź moją drogą a możesz się wypowiadać
wibrująca_mrówka: całe szczęście że nie zdradzisz mi trasy na forum.

CaptainObvious
:
to zdanie nie miało merytorycznego sensu z uwagi na fakt, że mało kto tu zna drogi innych, ona
wibrująca_mrówka: w takich chwilach dopisujemy pod wypowiedzią ~Coelho


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.