wtorek, 14 marca 2017

Przeszłość, która nadejdzie

duszek_poeta_: koscielna
[a]: to wiedz, że ja do kościoła żadnego nie należę, także rzucaj sobie i na mnie zaklęcia voodoo
duszek_poeta_: nie mam twoich wlosow zeby sie w voodoo bawic
[a]: to rzuć jakąś inną, może trafisz
Oak_Bluffs: [a] nie musisz kretynie nalezec do kosciola zeby cie zrarlo sumienie
Oak_Bluffs: pamietaj idioto ze to co mowisz dzisiaj w przeszlosci sie odezwie do ciebie ty zakompleksiona gnido czatowa
[a]: ewciu-blefciu, cieszę się, że to piszesz, bo skoro w przeszłości się do mnie odezwie, to mam już spokój

http://31.media.tumblr.com/cbd3b1ebee5f5fde3f14a56328d48aa7/tumblr_nbyerh2MAO1tfhec0o4_400.gif

***

Jeśli serio w to wierzysz, uprzejma inaczej, to mam dla ciebie złe wieści...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.