piątek, 24 marca 2017

Jacy wy jesteście, kurwa, smutni




ZłotyChłopak: Zrobiłem jajecznicę z pomidorami. I cebulą.
Gizmolita:
swoją drogą... ujowy pomysł na bloga
Gizmolita: wklejanie zapisów z czatu
Tasha: ojej
Gizmolita: na uj to komu? nie można jakoś ambitniej?
Tasha: no ktoś nabija te 1-2 tysiące wyświetleń
Tasha: ale co ja tam wiem
Pozytron: I na dodatek wie co pisałem jakieś 100 linijekbwcześniej, wcale nie będąc "ukryta" pod nickiem Elayla, czy jakoś tak:p
Tasha:
wibrująca_mrówka: a pisanie o kimś tak jak wy to robicie - jest oznaką prostactwa i tchórzostwa.
ZłotyChłopak: I publikowanie prywatnych rozmów Tashy z innymi użytkownikami.
Gizmolita: zapewne możnaby
wibrująca_mrówka: które jest nawet bardziej żałosne niż normalnie, bo ma miejsce w necie
Vtcs: wibrująca_mrówka idz stąd holoto
Gizmolita: ale po co
Gizmolita: skoro to taki łatwy temat

Gizmolita: obserwować interakcje nicków...
Gizmolita: i lepić z tego bloga
Tasha:
jedna prywatna rozmowa, w której nie ma ani jednej osobistej informacji

Tasha: tylko obgadywanie ludzi, którzy obgadują innych ludzi?
szmok:
wy czytacie jakies blogi?
Vtcs: Tasha wypad downie
Tasha:
Tasha: morda 
wibrująca_mrówka: ba, niektórzy ludzie to nawet książki czytają
wibrująca_mrówka: napisane przez innych ludzi!

wibrująca_mrówka: o różnych rzeczach o których mieli chęć napisać, bo taki mieli kaprys
Tasha:
no chyba żartujesz
szmok: wy moze jakies filmy ogladajcie, a nie blogi czytac
Gizmolita: kiepskie to takie...
Gizmolita: mało ambitne
wibrująca_mrówka: napisał kolo czytający czat 
szmok: no ba, tylko autorzy ksiaze cos z tego maja, kase
Gizmolita: zachowanie godne skryby
Gizmolita: kronikarza
ZłotyChłopak: Na cholerę to karmicie? Dajecie mu temat na bloga.
wibrująca_mrówka: bo w życiu nie można robić co się lubi, tylko co się opłaca wg ludzi z netu
Gizmolita: bo on nie jest taki do końca zje
Gizmolita: bany
Gizmolita: rokuje
ZłotyChłopak: Srał go wróbel.
Gizmolita: czasem ma odpały
Gizmolita: jak każdy
ZłotyChłopak: I to jego popychadło.
wibrująca_mrówka:
szmok: autorzy ksiazek pisza je nie pod przymusem, mysle, ze lubia to robic, a skoro sa wydawane, to co z tego maja dodatkowo? no co? wlasnie kase!
szmok: to jest fajne hobby
Pozytron: Napisać, nie skopiować...buraku...
wibrująca_mrówka: szmok ok, a teraz powiedz mi jakie jest twoje hobby, żebym mógł je wyśmiać
szmok: wibrująca_mrówka ja uwielbiam sie ruchac
Pozytron: To tak jakby moim hobby, było kopiowanie pomysłów innych...
Ich twórczości artystycznej.
wibrująca_mrówka:
durne hobby, i tak umrzesz a to krótka i płytka przyjemność.
szmok: serio, tak to lubie, ze robie to za darmo
Gizmolita: się ruchać-nowa definicja masturbacji?
Gizmolita: czy ruchać się.. w sensie ruchowym?
szmok: tak, cos jak jazda na rowerze, brawo
ZłotyChłopak: Ja rysuję i bawię się tatuażem. To drugie pozwala mi dorobić. Takie mam pasje
Gizmolita: artysta
ZłotyChłopak: Lubię też czytać.
wibrująca_mrówka: a ja jestem kaleką i mam blog. a ludzi nadal to bardziej obchodzi niż wasza masturbacja i bohomazy
szmok: a to ty masz tego bloga!?
szmok: aha
szmok: a to sorry, ja mialem tak ogolnie ma mysli blogi
Pozytron: Mrówka
wibrująca_mrówka: szmok
wibrująca_mrówka: wybaczam ci

***

Pierdolenie codziennie na czacie to chujowy pomysł na spędzanie wieczoru.
Powtarzacie się. Nie możecie ambitniej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.