środa, 8 marca 2017

Happy Overly Attached Girlfriend's Day

24.02.17

To moja odpowiedź na to jak:
- nabijasz mi oglądalność włażąc po 40 razy w jeden wpis (nie wiem po jaką cholerę)
- wysyłasz mi linki do twoich powycinanych i przerobionych screenów (przecież nimi gardzisz)
- dopisujesz prawie natychmiast komentarze (wiesz, o 5:30 to ja śpię)



Jak nazywa się ta choroba, w której ludzie widzą zielone ludziki tam, gdzie ich nie ma?
Albo taka, w której ludzie nie pamiętają, co mówili lub zrobili?
A ta, gdzie ludzie odkładają pewne zadania, np. pozew, ciągle na później i później?
W sumie ta, w której ktoś powtarza te same słowa i wyrażenia jak automat też chyba będzie pasować?

Jest też chyba przypadłość tłumacząca robienie sobie 4 różnych nicków i podawanie się za kogoś zupełnie innego?
A znacie tę, w której osoba chora nie potrafi wykonywać prostych działań matematycznych?
Albo tę, w której ktoś sam prowokuje i zaczepia, a potem krzyczy, że go ludzie mordują?

Po tym jak uporządkuję te objawy chronologicznie w osobnym poście - może doczekasz się własnej jednostki chorobowej. Głównym symptomem będzie: wyzywanie, domaganie się przeprosin, wyzywanie, wyciąganie ręki na zgodę, wyzywanie, chwalenie się wyciąganiem ręki na zgodę, a potem wyzywanie. :D

Ps.
Jestem socjopatą.

3 komentarze:

  1. Wzruszające.. Również Ciebie kocham inaczej :* Żył sobie mały książę-MŚCIWY, który poprzez własną niemoc odnalezienia w rzeczywistości uciekł w świat fikcji do czatu, później wpadł na pomysł założenia bloga :) Współczuję Tobie, jesteś bardziej zagubiony niż myślisz..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisała laska, która chciała mnie o ten blog pozwać..
      Która wchodzi na ten sam czat..
      I która widzi moją osobę w losowych nickach..

      Yup. To ma sens.
      I to ja jestem bardziej zagubiony niż myślę. :D

      Usuń
  2. Nie mam ochoty na konstruktywną polemikę słowną, mężusiu czatowy xD.. ponieważ i tak ze mną nie "wygrasz", 24h spędzasz na czacie od ilu lat? Od początku starałam się być szczera, po czym mnie delikatnie ujmując "zaczepiłeś" wraz ze swoją KARYNĄ- tashą , natashą ile nicków w sumie ma?.. Wake up! Jesteś MŚCIWY jak :x ,a tymczasem , ponieważ ludzie pracujący, mający obowiązki o tej h się budzą miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.