niedziela, 12 marca 2017

Żegnam. A może jednak jeszcze porozmawiamy?



~Witaj, wibrująca_mrówka. Zalogowałeś się do pokoju Psychologia.

ZłotyChłopak: I śmie mi pisać o "wyciąganiu" priva na ogół.
ZłotyChłopak: Co było odpowiedzią na Twoje wyzwiska.
***
Kiedy Piortuś wyciąga info z privów na ogół by komuś dowalić to jest dobre i jest odpowiedzią na 'wyzwiska', na które sobie nie zasłużył przecież wyzywaniem ludzi od np. gówien.
Kiedy ja wyciągam privy z kłamstwami, żałosnymi podchodami albo groźbami, w odpowiedzi na wyzwiska i tonę syfu, który zaprezentowałem - to jestem nic nie wart. <3
***
ZłotyChłopak: I to nic nie warte "info".
ZłotyChłopak: Nic nie wartego śmiecia.
wibrująca_mrówka: masz mi coś do powiedzenia?
ZłotyChłopak: Mniej warte niż 50gr.
wibrująca_mrówka: czy należysz do tej grupki od maksa?
wibrująca_mrówka: ''za pleckami''?
ZłotyChłopak: Nie zniżę się do T W O J E G O poziomu..
ZłotyChłopak: Michale
wibrująca_mrówka: ah, więc nie powiesz wprost o co ci chodzi tylko będziesz opierdzielał tyłki innym na privach?
wibrująca_mrówka: których nie wolno nigdy ujawnić?
wibrująca_mrówka: dzięki. tylko to chciałem wiedzieć
ZłotyChłopak: Privuję tylko z dwiema osobami i nigdy nie distaniesz z tych privów screna.
ZłotyChłopak: Nie dostaniesz*
Sweet___revenge: Dobrze ze z nikim nie privuje
ZłotyChłopak: Także szukaj tematu gdzie indziej.
wibrująca_mrówka: tematu?
wibrująca_mrówka: sam zacząłeś.
ZłotyChłopak: Żegbam
wibrująca_mrówka: może mam wyjść żebyś dokończył?
ZłotyChłopak: Żegnam.
Sweet___revenge: On zawsze sam zaczyna, mrowko
ZłotyChłopak: "Zastąpienie emocjonalne"
ZłotyChłopak: Opisuj sobie obcych Ci Ludzi.
ZłotyChłopak: H*j mi do tego.
wibrująca_mrówka: to napisz jeszcze raz ''żegnam'' i przestań do mnie pisać
wibrująca_mrówka: bo ''o mnie'' nie przestaniesz
ZłotyChłopak: Nigdy do Ciebie nie pisałem
wibrująca_mrówka: a teraz?
wibrująca_mrówka:
ZłotyChłopak: Jesteś. L I T E R K A M I w moim telefonie.
ZłotyChłopak: Niczym więcej.
wibrująca_mrówka: widzę
Sweet___revenge: Za literkami kryja sie ludzie
wibrująca_mrówka: Sweet___revenge ciebie też pożegnał?
ZłotyChłopak: Za 30 zeta miesięcznie i to nie ja opisuję Ciebie na blogu, a odwrotnie.
Sweet___revenge: Nie raz
wibrująca_mrówka: do kogo piszesz? bo chyba nie DO MNIE?
ZłotyChłopak: Nie wiedząc jak mam na imię, Michale.
wibrująca_mrówka: oh, jednak do mnie!
NatashaRomanova: nie może być
wibrująca_mrówka:
ZłotyChłopak: Jesteś żenujący
wibrująca_mrówka:
ZłotyChłopak: Życie jak w komiksie.
wibrująca_mrówka: dobra, ubawiłem się, pora na obiad
wibrująca_mrówka: może beze mnie pogadają więcej
***
ZłotyChłopak: Uhm
ZłotyChłopak: Obiad o 18
ZłotyChłopak: Winszować rzeczywistości.
wibrująca_mrówka: jak skończę gotować będzie 19.
wibrująca_mrówka: masz z tym problem?
wibrująca_mrówka: miałem rację że rozmowniejszy jesteś jak mnie nie ma.
ZłotyChłopak: Mam Cię w dupie
ZłotyChłopak: To ja daję temat Tobie.
ZłotyChłopak: Nie odwrotnie.
wibrująca_mrówka: ZłotyChłopak widzę
ZłotyChłopak: Przewiń, i zobacz kto kogo zaczepił.
ZłotyChłopak: 50 groszowa moneto

***

To jak? Kto zaczął?
Bo kto nie umie skończyć to już wiem:



A pewnie, że pokażę.
Bo jak coś jest nie tak, to wolę o tym mówić niż szeptać za czyjąś dupą.



Czekamy na jeszcze?

ZajaranyZyciem..: Kamilla http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_cmok.gif
AniaJJ: ZajaranyZyciem.. Tak? http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_biggrin.gif
ZajaranyZyciem..: niee nic tylko buziaka dalem w czolko przeciez
ZajaranyZyciem..: bo Natasza paczy
NatashaRomanova: a całujcie sie gdzie chcecie
NatashaRomanova: ja mam męża
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_x.gif
leśnelicho: NatashaRomanova zrób se screena.. z tego co piszesz.... za kilka miesięcy będzie to relikt ,
NatashaRomanova: leśnelicho co?
leśnelicho: jw
NatashaRomanova: no nie rozumiem co masz na myśli
ZłotyChłopak: Pewnie privy publikowane na "blogu"
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_smile1.gif
leśnelicho: to że przyjaźnie czatowe bywają ulotne. ot co
Całe szczęście że nie wiecie co się dzieje poza czatem! :D
u-ctz

Sweet___revenge: <pomidor>
ZłotyChłopak: Lubisz pomidory?
Sweet___revenge: Tak
ZłotyChłopak: Mam kilka sztu, dodam por, ogórka, paprykę, cebilulę.. Masz ochotę?
ZłotyChłopak: Z majonezem?
ZłotyChłopak: Tylko szybko.. bo o 21 wraca żona
Sweet___revenge: Nie jadam wirtualnych pomidorow
ZłotyChłopak: One są realne, tak jak i ja.
Sweet___revenge: Wiec smacznego
ZłotyChłopak: Prawdziwy ktosiek.
ZłotyChłopak: Wyobrażasz sobie?
Sweet___revenge: Nie
ZłotyChłopak: Namacalny ja..

Nikt ci nie powiedział, że ''przyjaźnie czatowe bywają ulotne'' zwłaszcza, gdy twoja ''żona'' jest ''L I T E R K A M I w twoim telefonie. Niczym więcej.'', a poznałeś ją miesiąc temu? :D

Ufff. Koniec czterech aktualizacji o 18:35.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.