piątek, 10 marca 2017

Kto ma problem niech podniesie rękę albo wróci do rzucania obelg na czacie

maksssymilian: Zostałaś pośmiewiskiem.
maksssymilian: Masz to co chciałaś.
maksssymilian: Wszyscy przed Tobą uciekają,aż tak mrówek Ci imponuję?
maksssymilian: Proszę bardzo. Ja wiem że to internet, ale kurwa .. pomyśl logicznie, jeśli wchodzisz miedzy wrony kraczesz jak one.
Tasha: przepraszam, kto niby przede mną ucieka?
maksssymilian: Może  Cię to nie interesować, ale jesteś pośmiewiskiem, i kurwa dyktatura się  zrobiła tu w chuj. Wiesz przez kogo? Ciebie i jego..
maksssymilian: To ze Ci nikt tego w oczy nie powie, to nie moja wina - taki chory klimat.
Tasha: no domyślam sie, że pierdolicie głupoty za plecami  :D
maksssymilian: Głupoty? To już nawet nie głupoty..
maksssymilian: Trza było zostać na pięć minut.
Tasha: siedziałam tu dzisiaj kilka godzin, jeżeli nikt nie mógł się zebrać, żeby mi tego napisać wtedy to cóż
Tasha: kilka minut by nic nie zmieniło
maksssymilian: Siedziałaś,  ale nie siedziałaś na niewidoku. To zmienia postać rzeczy .. Kobieto .  .Super, stałaś się jak on, nikt sie nie chce odzywać.
maksssymilian: Przez Was .. Zwłaszcza przez Ciebie ..
maksssymilian: Stałaś się toksyczna ..
Tasha: przecież Ty mnie w ogóle nie znasz
Tasha: skąd możesz wiedzieć jaka byłam wcześniej?
maksssymilian: Wiesz co .. Nie obchodzi mnie to jaka jesteś, ale uważam wciąż ze masz dobre serce .. Ale to co zrobiłaś .. Zjebałaś na linii..
maksssymilian: Do teraz uważam że jesteś świetna .. Ale Ci drogi się pomyliły ..
maksssymilian: Naprawdę, masz wiele świetnych osób .. A stałaś się jak on ..
maksssymilian: Już mu screnny robisz?
Tasha: widzisz, bo ja nie mam w zwyczaju siedzieć tutaj na niewidoku i szpiegować ludzi
Tasha: jeżeli nie mają odwagi czegoś mi napisać jak jestem
Tasha: to mam to w dupie
maksssymilian: Super .. Super że podchodzisz tak do sprawy ..
Tasha: pozdrów wszystkich gorąco ode mnie
Tasha: tak w ogóle
Tasha: tych, z którymi mi dupę obrabiasz
Tasha: uściskaj serdecznie
maksssymilian: Sami sobie z mrówkiem obrabiacie .. Ja nie muszę Ci obrabiać..
maksssymilian: Sama do tego doprowadziłaś ..
maksssymilian: Naprawdę to takie pewno dla Ciebie zabawne ..
Tasha: a czym mam się przejmować? ludźmi, którzy anonimowo na czacie nie mają odwagi innym napisać, że mają jakiś problem?
Tasha:
maksssymilian: Teraz nic nie masz anonimowo, nie bądź taka pewna ..
~maksssymilian zamknął okno priva

***

I znów jestem mityczny ON. TEN Mrówek. Winien tego, że jakaś równie mityczna ''część osób'' boi się odezwać na wspólnym czacie. A gdy już się odzywają to zazwyczaj o nas. Między sobą. I z tego syfu muszę obecnie wycinać co fajniejsze kawałki na blog, które coraz rzadziej się trafiają. Paranoja. Nauczcie się, kurwa, rozmawiać, wyjdźcie do ludzi. Przestańcie pierdolić poza czatem o ludziach z czatu jakby ktoś tu miał was zjeść. Chociaż, jak macie odpierdalać to, co poniżej zacytuję.. to może lepiej nie wychodźcie z tego cienia..?

Tak gamonie, pokazujemy sobie różne co głupsze rozmowy. A ja pokazuję je moim czytelnikom. Niech popatrzą, że ludzie wszędzie są tacy sami. Tak samo wy wymieniacie się plotkami i przekleństwami na nasz temat. Dorośnijcie. Wszyscy plotkują. Każdy kogoś nie lubi. Święci nie jesteście.


9.03.17

*** po 10:
wibrująca_mrówka:
Drcgjj: wibrująca_mrówka wyyppiieerrdalaj
wibrująca_mrówka: Drcgjj ale dopiero przyszedłem
***
Rfcb: wibrująca_mrówka idz stąd bo zasmiecasz pokój
***
Bygfr: wibrująca_mrówka ty jestes największym prostakiem tutaj
Bygfr: Drugi po tobie a
***
Bygfr: Tasha prostaczka wśród kobiet to jedynie ty jesteś tutaj
Bygfr: Niedorozwój umysłowy
Bygfr: Pochodzenie chłopskie
Bygfr: Tasha jestescue banda głupków tutaj
Bygfr: Bez kultury

Tasha: mam swoją bandę
wibrująca_mrówka: Tasha i umawiasz się z hersztem, nie pamiętasz?
Bygfr: wibrująca_mrówka pacholku kogo masz na myśli
wibrująca_mrówka: Bygfr mnie, bo wcześniej ty albo ktoś tobie podobny nazwał mnie hersztem czatowej bandy.
Tasha: prawie jak dziewczyna gangstera
Bygfr: wibrująca_mrówka nie ja. Pierwsze słyszę. Nie mam przyjemności z roba gadać ani z tą wywloka
wibrująca_mrówka: Bygfr więc skoro ze mną ani nią nie gadałeś, to skąd twoja ocena?
Bygfr: wibrująca_mrówka won ide mnie planktonie. Audiencja skończona
Bygfr: Ode *
wibrująca_mrówka: Bygfr przecież to ty mnie szarpiesz za nogawkę
*** Po 12:
wdowa62lata: mrówek cale noce gotuję jakieś kotlety i obgaduje oak z każdą
wdowa62lata: co się nawinie
wdowa62lata: żałosne dziewczyn
wdowa62lata: veresa mrówek Natasza a to tylko pezyklady tutejszego chamstwa aha i truj
wdowa62lata: mrówek to żal patrzeć na to on jak nie Lipnie to żyć nie może mizogin
wdowa62lata: kopnie*
wdowa62lata: maniiu ten tryb mrówek i ta cała od poczatku mi jazdy robią
wdowa62lata: dlatego nie wchodze
wdowa62lata: truj*
Bygfr: Tasha bo jesteś (hołotą)
Bygfr: Tasha wpadniesz pod samochód
Bygfr: wibrująca_mrówka a ty z wózkiem stoczysz się ze schodów
*** Po 20:
Ctvn: Tasha zasrana dziffka
Ctvn: Tasha ty wdowie to możesz buty czyścić
Ctvn: Gowniaro nieokrzesana
Ctvn: Tasha ty nugdy madrego nie potrafisz powiedzieć
Ctvn: Tasha cienka jestes jak ten twój idiota mrówek
Ctvn: Nue masz czym zaimponować
Ctvn: Umuesz tylko plotkowac
Ctvn: I obmawiac
Tasha: za to Ty potrafisz tylko ludzi od hołoty wyzywać
Tasha: stara jędzo
Ctvn: O właśnie jak kadnie wyzywasz
Ctvn: I interesujesz sie ludźmi co ci nic nue zrobili
Ctvn: Plotkaro jedna
Szare_Komórki: Ctvn chyba masz rację
Ctvn: Szare_Komórki na pewno
wibrująca_mrówka: wszyscy tu tęsknią
wibrująca_mrówka: a potem wchodzisz sobie do śniadanka o 10 rano i ''wypi***** mrówka''
Ctvn: Tasha ty w tym tandemie dlugo nue pociagniesz
wibrująca_mrówka: Ctvn czy ty kuźwa nie masz życia prywatnego? rodziny? znajomych? hobby? pracy?
Ctvn: Tasha i nue czepuaj się ludzi
wibrująca_mrówka: godzinę już tak zrzędzisz odliczając wystąpienie wdowy z ''hołotą''
Ctvn: wibrująca_mrówka vo widzę ze kompleks wdowy i oak was prześladuje
wibrująca_mrówka: doczepisz się do kogoś i ciam, ciam, ciam
Ctvn: Nue każdy moze mądry. Musisz się z tym pogodzić
Ctvn: wibrująca_mrówka jestes holota . Padlina. Metami
Ctvn: A teraz won
wibrująca_mrówka: a ty jesteś elita, katolik, dobry człowiek
wibrująca_mrówka: król życia
Ctvn: .
wibrująca_mrówka: empatyczny i wrażliwy
Ctvn: Zakomplesiony czlowieczek
Ctvn: Xcb
Ciyec: duszek_poeta_ a dymasz
Ciyec: Bo mrówka chyba nie
Ciyec: Mrówka na małego
Ciyec: Komu wsadzi
Ciyec: Tasha
wibrująca_mrówka: i tak się zachowują ludzie, dla których jesteśmy plebsem.
Ciyec: Tasha
Ciyec: Tasha
Ciyec: Tasha
Ciyec: Repertuar się skończył
Ciyec: Ba taką szkoda literek
Ciyec: N
Ciyec:
Ciyec: Żałosna kobita
Ciyec: wibrująca_mrówka największe zero tu jesteś
Ciyec: Ktos mądrzejszy slabemu człowiekowi staje się wrogiem
Ciyec: wibrująca_mrówka po uj żeś wylazl z ukrycia
wibrująca_mrówka: wpadłem popatrzeć jak ''szkoda ci na mnie literek''
Ciyec: Siedz na literkach
wibrująca_mrówka: nie siedzę na innych nickach, nie muszę
Ciyec: Cale dnie i noce tu jesteś i intrygi siejesz
wibrująca_mrówka: napisał dekiel na literkowym nicku..
wibrująca_mrówka: fascynujące
Ciyec: wibrująca_mrówka zyhesz tylko oblewaniem pomyjami innych
Ciyec: J
wibrująca_mrówka: napisał koleś wyzywający kobietę na czacie przez ostatnią godzinę..
Ciyec: I taplasz się w błocie
Ciyec: wibrująca_mrówka ina taja sama gnida
Ciyec: Jak i ty
Ciyec: Was nie można ludźmi nazwać
Ciyec: Ona taka *
Ciyec: Szare_Komórki nie wychowasz tego uja
Ciyec: Wchodzi zeby komuś dokuczyc
Ciyec: Patrzy z pozycji lepszego
Ciyec: A sam jest gownem
***
Srdfchn: NarkoRycerz tasza mrówek i a oraz czep powinni stad zniknąć
Srdfchn: wibrująca_mrówka dziwie się ze admini
Srdfchn: Tolerują takiego chama na psychologii
Srdfchn: wibrująca_mrówka Ciebie tu nie powinno być
Srdfchn: Ty bue nadajesz się do ludzi
Srdfchn: Nie
Srdfchn: wibrująca_mrówka ty jesteś nienaprawialny
wibrująca_mrówka: SKORO TAKI JESTEM TO PRZESTAŃ MNIE ZMIENIAĆ NA SIŁĘ
Srdfchn: Ani myślę
Srdfchn: Daj zyc innym
wibrująca_mrówka: Srdfchn TO DAJCIE MI ŻYC
wibrująca_mrówka: przestańcie pierdzielić że moi znajomi to plebs
wibrująca_mrówka: że ktoś ma stąd zniknąć
wibrująca_mrówka: że wszyscy są tu grubi, zazdrośni i 24 h na dobę
Srdfchn: Nue ma bardziej tolerancyjnego człowieka ode mnie
wibrująca_mrówka: Srdfchn udowodnij to i się odwal
Srdfchn: Tylko do Ciebie mówić to grochem o ścianę
Srdfchn: wibrująca_mrówka ty mnie wcale nie interesujesz
wibrująca_mrówka: widzę
wibrująca_mrówka: gadaj ze mną pół h
wibrująca_mrówka: napisz że nie masz czasu i cię nie interesuję
Srdfchn: Odjep sue ode mnie
wibrująca_mrówka: ooo widzisz
wibrująca_mrówka: i takich dekli tu dziś miałem dwóch
wibrująca_mrówka: wchodzą, zaczepiają
Srdfchn: Nie mozesz prostaku tego zrozumieć
wibrująca_mrówka: a potem ''odjep się ode mnie''
Srdfchn: Mam znajomego
Srdfchn: Stary a siedzi w domu rodziców
wibrująca_mrówka: Srdfchn oho, opowieść z morałem
wibrująca_mrówka: z twojego życia
Srdfchn: Chodz żonę i dzueci na gdzue indziej
Srdfchn: Bi ty jak ib lybisz kogoś podglądać
Srdfchn: Zyc cudzym życiem
kotwica: po jakiemu to srd?
Srdfchn: Nue masz swego
wibrująca_mrówka: Srdfchn a ty to, a ty tamto, a ty siamto
wibrująca_mrówka: mów o mnie! mów o mnie! mało mi jeszcze!
kotwica: Donald Tłuk, a?
wibrująca_mrówka: kotwica nie, jakiś dekiel
wibrująca_mrówka: Srdfchn nie masz życia więc przyszedłeś popatrzeć na mrówkę na czacie
kotwica: ale nick ma fajny
Srdfchn: wibrująca_mrówka posilki zbierasz
wibrująca_mrówka: i co? podobało się?
Srdfchn: Następny głupek dołączył
wibrująca_mrówka: tak, wyzywaj od głupków kobietę która wpadła i się przywitała
wibrująca_mrówka: bardzo mądrze
wibrująca_mrówka: i wyzywaj że to ja jestem chamidło
wibrująca_mrówka: bo się z nią zadaję
Srdfchn: wibrująca_mrówka taka swieta jak ty i tasza
wibrująca_mrówka: ona też ma stąd zniknąć bo ją znam?
wibrująca_mrówka: kotwico, spójrz! zostałaś właśnie hołotą i odpadem!
Srdfchn: Holota
wibrująca_mrówka: za to że weszłaś i ci odpisałem
kotwica: ;o
Srdfchn: Zgraja
kotwica: czemu ja?
wibrująca_mrówka: bo mnie znasz bo STOISZ OBOK MNIE
Srdfchn: Bez wychowania
cardon: wibrująca_mrówka bardzo sie tym podniecasz, egocentryku
Srdfchn: Bez etyki
cardon: ale to jest juz nudne
wibrująca_mrówka: cardon a co, tylko innym wolno o mnie pierdzielić codziennie te same bzdury?
wibrująca_mrówka: ja też trochę chcę!
wibrująca_mrówka: MRÓWKA TO CHAM
wibrująca_mrówka: MRÓWKA MA MAŁEGO PENISA
cardon: podkrecasz motyle i komary na maxa
wibrująca_mrówka: MRÓWKA SIĘ UMAWIA Z RUDĄ DZIDĄ NA CZACIE
wibrująca_mrówka: MRÓWKA TO ZŁOŚLIWY KALEKA
wibrująca_mrówka: co tam jeszcze
wibrująca_mrówka: podpowiadajcie!
Srdfchn: Jak mrówka moze mieć dużego
Srdfchn: Taka malutka mrówka
Srdfchn: I wielki penis
Srdfchn:
NarkoRycerz: Wiecie co jest śmieszne ?
NarkoRycerz: Mrówka marudzi na czacie
NarkoRycerz: i nagle pojawiło się wiele cwelów na literkach
wibrująca_mrówka: tak, grupowo go cisnąć
*** Po 23:

***
Pozytron: Mrówka to mój pupilek, Tasha to moja ofiara. Z Insunuujesz,że mam przestać się z nich śmiać?
Pozytron: Natasha to lesba.
Cyhnc: Pozytron lesba i ba dodatek głupia lesba
Pozytron: Cyhnc mało powiedziane. Ta baba jest gruuuuubaaaa
Cyhnc: Tasha wez teho na wózku i spadajcie stąd

Cyhnc: Tego
Pozytron: Tasha pchaj wózek

***

Proszę. I na tyle was stać. Na teksty obok czyjegoś tyłka. Na literkowe nicki, szepty na privach, teksty, że nikt się nami nie interesuje. Na wyzwiska i sprzeczne wersje. Stać was na to by przez cały dzień truć dupę wyzwiskami kobiecie oraz (wg was) kalece na wózku, tylko od takich czujecie się lepsi, silniejsi. Ale nie stać was żeby napisać wprost o chuj wam chodzi.
Na czacie, kurwa. NA CZACIE!
A potem przyłazi taki na priv i się mądrzy. I w szoku jest, że tyle syfu wylewanego na nas codziennie - po nas zwyczajnie spływa, bo to wy się ośmieszacie. Pierdolono tu wielokrotnie, że mnie pobiją, że spalą mi dom, że powinien przydarzyć mi się wypadek, że życzy mi się raka czy powolnej śmierci. Za to, że pokazuję ludziom waszego pokroju jakim nowotworem tego czatu jesteście. Wy, oni, ci, tamci. Zawsze jednakowi. ''Zawsze wracają.''


Cóż. Gdzie są ci ludzie, którzy z nami nie rozmawiają? Którzy nas unikają? Kim są ''wszyscy''? Póki co ''wszystkimi'' jest jeden dekiel na 5 nickach. To są teksty Z JEDNEGO DNIA, a cały taki burdel ciągnie się od co najmniej paru tygodni. Jesteście ślepi czy wam się podoba to, co robicie? Co się z wami porobiło, ludzie? Siedzę na tym pokoju ze 4 lata, dawniej NIKT, KURWA JEGO MAĆ, nie mówił do innych osób na pokoju od wejścia ''o, znów tu siedzi ta hołota, co ma wypierdalać i zdechnąć''! Ludzie wchodzili kogoś poznać i pogadać, nawet o sraniu jeśli to jest śmieszne. Nie liczyło się kto jest czyim znajomym,
bo każdy gadał z każdym.
W tej chwili uważam, że grupka tocząca tego typu wojenki jest na równi z wyzywającymi trollami. Jedni i drudzy wolą wyzwiska i działania za plecami. Jedni i drudzy dowalają się, sami nie wiedzą o co, nie tłumaczą swoich motywów i nie mają dystansu do czatu. Jednych i drugich mi żal. Znów jestem ich celebrytą. Znów życzą mi śmierci.
Znów wszystko to moja wina! Yaaay!


Eh. Dzieciaki. Kiedy wy macie czas na normalną rozmowę jeśli cały swój wysiłek w ciągu dnia przeznaczacie na te pierdoły? Rozczaruję was, ale udało nam się dzisiaj normalnie pogadać z ludźmi, którzy nie żyją czatem tak jak wy. I jutro też wpadniemy na czat, pogadać. A jeśli specjalnie chcecie włazić za nami, żeby napisać kolejny raz to samo co wyżej, to zastanówcie się nad wyrażeniem ''syzyfowa praca'' i odnieście je do swoich żałosnych, pustych żyć, które nam poświęcacie.
I to ja żyję życiem innych. Pffff..


Odkrywcze stwierdzenie na koniec:
Do tego służy mój blog. Do pokazywania, kto tu naprawdę stał się pośmiewiskiem.


8 komentarzy:

  1. Draaaaamaty na czacie :] Zrozumial bym gdyby ci wszyscy ludzie mieli po 14 lat, ale 90% jest kolo 30. To smutne strasznie ze ich zycia sa tak malo interesujace ze az musza skupiac sie na wyimaginowanych aferach w czat roomie. Temat zaognia sie co jakies pol roku, choc nigdy nie znika. To wlasciwie glowny powod dla ktorego tam nie wchodze, bo nic innego sie ciekawego nie dzieje, nie ma ciakawych dyskusji jak to mialo miejsce w tych "lepszych" czasach, a moze poprostu bardziej mnie bawilo to wszystko ale ile mozna ?! - a z drugiej strony, moze za malo pije :D Wiekszosc z tych osob nie moze przebolec tego ze sa dla "zainteresowanych" zupelnie obojetni, ze w kazdej chwili mozna zamknac okno i zostawic ich we wlasnym bagnie. Powstala taka tendencja do wybijania sie na "liderach" (tak, nie wstydzmy sie tego tak nazwac) poprzez probe obalenia ich pozycji, no bo skoro wszyscy jada po Mrowku, to i ja bede jechal tym samym dolacze do jednego z obozow i bede w grupie i bede fajny, bede cos znaczyl\a. Szkoda ze ci wszyscy smieszni i (przynajmniej dla mnie) przypadkowi ludzie nie sa az tak zdeterminowani w swoim prawdziwym zyciu, do tego zeby zwyczajnie zyc. Uwazam ze tych ludzi nie powinno sie rozpatrywac w kategori debili, idiotow.... a raczej jak ludzi z zaburzeniami, chorych ktorym potrzebna jest bardzo ale to bardzo powarzna pomoc terapeutow. Swietny temat na dokument, bardzo smutny - a polska lubi smutne historie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tymczasem o 12:08 na czacie:

      Tedgn: Holota od rana do nocy na czacie
      NatashaRomanova: a Ty razem z nami
      NatashaRomanova: czy to znaczy, że też jesteś hołotą?
      Tedgn: Tłusta świnio nie interesuj się
      Tedgn: Śniadanie zjedzone teraz będzie obiad
      wibrująca_mrówka: dopiero wszedłem! dopiero otworzyłem jogurt!
      Tedgn: Trza odpocząć
      Tedgn: Holota w komplecie

      Ano smutek i żal.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpadłam złożyć życzenia z okazji Dnia Mężczyzny, ponieważ w Dniu Kobiet pamiętałeś o mnie Drogi Michale :* a tutaj zaskoczenie- nie jestem sama.. o.O Także tego mniej hipokryzji, mściwości, wchodzenia na literkach, ponieważ zawsze kiedy pojawia się temat dotyczący czy to Ciebie czy Tashy od razu któryś z Was się pojawia- przypadek? Hmm.. Ostatnio sporadycznie bywam na czacie z czego jestem zadowolona. Pozdrawiam
    http://img5.demotywatoryfb.pl//uploads/201403/1394456357_m2gm8l_600.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mylisz przyczynę i skutek. Są trzy rodzaje takich sytuacji:
      -wchodzę i ktoś każe mi wyjść i zaczyna się dowalać, że istnieję
      -siedzę sobie, rozmawiam, ktoś wpada i zaczyna się dowalać
      -nie ma mnie, a jest ktoś z moich znajomych, kto ziewa już na teksty o mrówku i jeśli trafi się coś śmiesznego - wysyła mi maila: ''Patrz jak im na tobie zależy, życia nie mają, coś ty im takiego zrobił? Zakochali się czy co? O, zobacz, myślą, że dowolna inna osoba to ty. Żałosne.''

      A że występuje to naprzemiennie... Wiwat ja! Wiwat moja żona! Wiwat bycie celebrytą na czacie!

      Bonusem jest akcja, że wchodzę i trafiam na rozmowę o mnie prowadzoną przez ludzi, których nie interesuję. <3

      Usuń
  4. To żaden przypadek, często wiszę na czacie, na swoim nicku, jednym z dwóch, nie rozmawiając z nikim, bo jak widać wszyscy przede mną uciekają, LOL. I jak widzę, że ktoś pisze o Mrówku, (chociaż tak naprawdę przecież nikt o nim nie rozmawia, więc dziwi mnie jak często się z tym spotykam), w rozmowie rzucam do niego "O, spójrz, znowu o Tobie nie rozmawiają".

    OdpowiedzUsuń
  5. Michale, Tasho żyję nie od dziś na tym świecie i nic co ludzkie nie jest mi obce, nawet żarty, ale to nie fair, że wykorzystywane są wpisy ludzi, którzy mieli gorszy dzień, którzy doświadczyli czegoś przykrego, a tym bardziej i z pewnością Pogo zgodzi się ze mną- rozmowy prywatne, publikowane na tym blogu. Po prostu nikt nie pozostanie dłużny "hejtowi" w taki sposób. Na zaspokojenie, czego z Waszej strony- ego?

    OdpowiedzUsuń
  6. Skończmy z tym, ponieważ do niczego konstruktywnego nie prowadzi, to kompletnie nie ma sensu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.