czwartek, 16 marca 2017

Wibrujący jak mrówka

[a]: Początkujący Tłumacz - "Studium walizeczki"

[a]: Alice in Chains - "Dałn w dziurze"
[a]: Bob Castrate - "No jądro, no cry"

[a]: The Facesitters - "Mam cię na oku"
[a]: Varius ManXXX - "Ruchane piaski"

[a]: Spare Owl - "Zapa Sowa"
[a]: Zrozpaczony Woźnica - "Where's my D-shell?!"

***

[a]: Adele feat. Smutny Wzrok Meksykanów - "Hello from the other side"
[a]: Wyprasowana Twarz feat. Michael Jackson - "Smooth Criminal"
[a]: Boney M feat. The Morgues - "Daddy cool"

[a]:
Helena Wągraczkova - "Malowanych zaskórników wycisnęłam dziś bez liku"

[a]: Robert Gawliński feat. Ostatni Mohikanin - "Z tobą odeszły bawoły"

[a]: Ryszard 'Kreska' Riedel - "Czerwony jak flegma, z śluzówką jak cieć, muszę trzeć, nosek wytrzeć"
[a]: "Nie wiem jak mam to zrobić, krew już zalewa mnie; z nosa poszedł hektolitr, ona wstydzi się mnie!   
        /ref./ Czerwooooony jak flegma!..."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.