piątek, 10 marca 2017

I tak w kółko

Aktualny temat:  Jesteśmy mili i uprzejmi
~Witaj, wibrująca_mrówka. Zalogowałeś się do pokoju Psychologia.

Olga-3: ZAAPRASZAM JESTEM WRÓŻKA
sudoku: to ja jestem chetny
Olga-3: PRV
NatashaRomanova: cześć
leśnelicho: chey NatR!
NatashaRomanova: cześć Licho!
leśnelicho:
leśnelicho: Friday!
NatashaRomanova: wszystkiego najlepszego z okazji dnia mężczyzny!
leśnelicho: gracias!
leśnelicho: gdyby za każde życzenie które dziś dostałem dawali by mi złotówkę.... to już bym miał trzy złote!
wibrująca_mrówka: kotwico, hej
wibrująca_mrówka: leśnelicho wszystkiego najlepszego nasz mały mężczyzno
leśnelicho: cztery
NatashaRomanova:
NatashaRomanova: będziesz bogaty
leśnelicho: good to be king
wibrująca_mrówka: bierz po 20 PLN
leśnelicho: chrum chrum time!
Tedgn: Holota od rana do nocy na czacie
NatashaRomanova: a Ty razem z nami
NatashaRomanova: czy to znaczy, że też jesteś hołotą?
Tedgn: Tłusta świnio nie interesuj się
NatashaRomanova:
Tedgn: Śniadanie zjedzone teraz będzie obiad
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: dopiero wszedłem!
wibrująca_mrówka: dopiero otworzyłem jogurt!
Tedgn: Trza odpocząć
Tedgn: Holota w komplecie
AniaJJ: Czesc wam.
NatashaRomanova: jeszcze nie kazali wypie*dalać
NatashaRomanova: dziwne
NatashaRomanova: cześć Aniu
AniaJJ: Czesc Natasha
Tedgn: A co
NatashaRomanova: chyba zostałaś hołotą
NatashaRomanova:
Tedgn: Eyyypppiiieeerrr...
AniaJJ: Wlasnie zauwazylam, tylko weszlam
Tedgn: W
wibrująca_mrówka: cześćAniu
NatashaRomanova: witaj w klubie
wibrująca_mrówka:
AniaJJ: Czesc mrowka
NatashaRomanova: rozgość się, będzie trochę śmiesznie, troche żałośnie
Tedgn: AniaJJ to holota
AniaJJ: Ale jak to w takim towarzystwie, to bedzie calkiem milo
NatashaRomanova: no ba
Tedgn: AniaJJ szkoda ze nie widzisz jak innych wyzywają
AniaJJ: Tedgn Dziekuje za komplement
Tedgn: Nie bądźcie tak ograniczeni
NatashaRomanova: Tedgn masz małą publicznośc teraz, może spróbuj później jak wpadną inni frustraci?
Tedgn: AniaJJ ty nie holota ty koleżanka holoty
wibrująca_mrówka: szkoda że nie widzisz jak nas wyzywasz
AniaJJ: Tedgn
NatashaRomanova: spadłaś level niżej
NatashaRomanova: o kurcze
AniaJJ:
Tedgn: Sa tu jeszcze porządni ludzie
Tedgn: Dla nich tu wchodzę
wibrująca_mrówka: to czemu z nimi nie rozmawiasz?
Tedgn: A holota won
Tedgn: A uj ci do tego
wibrująca_mrówka: a tobie uj do mnie a i tak się dowalasz
wibrująca_mrówka: widelczyk cię w odbyt uwiera czy co?
wibrująca_mrówka: może na dzień go wyjmuj
Tedgn: Nie przejmuj się odbijesz to sobie na innych
Tedgn: wibrująca_mrówka skoro wiesz o co chodzi
wibrująca_mrówka: tak jak ty odbijasz sobie coś na nas i naszych znajomych?
Tedgn: Bo ja nie
wibrująca_mrówka: nie wiem o co chodzi
wibrująca_mrówka: nikt mnie jeszcze nie poinformował
Tedgn: To j e rozumiem aluzji
Tedgn: Nie
Tedgn: No nie wiem a ty wiesz o co chodzi
Tedgn: Z tym widelczykiem
NatashaRomanova: jak z dupą w nocy...
Tedgn: Do czego on ma tam służyć
AniaJJ: Dogadaliscie sie Nikt nie wie o co kaman
Tedgn: Maly widelczyk służy do ciasta
Tedgn: Do ryb
Tedgn: Ale do dupy
sudoku: i do schabowego
Tedgn: Skadzes to wziął
wibrująca_mrówka: z czatu.
Tedgn:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.