piątek, 31 marca 2017

Godzina z Oak - ekskluzywny wywiad

Oak_Bluffs: czesc
Oak_Bluffs: kaleka juz nadaje coporva cala noc na czacie
wibrująca_mrówka: wezowaty a tobie co?
Oak_Bluffs: zielonka spozyl szalwie diabelska oi ma atak
Oak_Bluffs: wezowatt jest zajety rozmawia z satanica
Oak_Bluffs: iodz spac kaleka
wibrująca_mrówka: 5:30
wibrująca_mrówka: świetna pora by wejść na czat
wibrująca_mrówka: znów wyjdziesz o 23 a ze mnie się będziesz śmiać, że przynajmniej z kimś rozmawiam?
wibrująca_mrówka: zamiast rzucać wyzwiskami o kalekach?
Oak_Bluffs: przeciez ja tu nie siedze tyle co ty wczopraj wogole nie bylam na czacie kaleka
wibrująca_mrówka: ja wiem że tobie kontakty międzyludzkie są obce i nie zrozumiesz jak to jest spędzić noc na ciekawej rozmowie.
wibrująca_mrówka: no to skoro nie byłas i mnie nie widziałaś to skąd wiesz ile siedzę?
Oak_Bluffs: ,a mam sporo znan\jonych z tym ze w t realu i mam sporo innych zajec
wibrująca_mrówka: i dlatego włazisz na czat o 5:30
Oak_Bluffs: dlatego czat mnie nie uzaleznia
wibrująca_mrówka: i dlatego siedzisz tu od 10 lat
wibrująca_mrówka: a i faceta, wytwór twojej wyobraźni, też masz stąd
wibrująca_mrówka:
Oak_Bluffs: i towarzystwo czatowe mam w dupie nie przywioazuje sie do nickow
wibrująca_mrówka: to czemu o mnie tak mocno pamiętasz?
wibrująca_mrówka: przywiązała się do mnie
wibrująca_mrówka: patrzysz czy jestem
wibrująca_mrówka: ile siedzę
Oak_Bluffs: faceta mam stad to fakt ale mieszkamy juz z soba 3 lata znamy sie 6 lat
(Wersja napisana tydzień później:

Oak_Bluffs: wibrująca_mrówka faceta znam 8 lat lat jelopie mieszkamy razem 3 lata)
wibrująca_mrówka: zawsze pamiętasz o moim wózku
wibrująca_mrówka: często lubisz o mnie pogadać
wibrująca_mrówka: przywiązałaś się do mnie
Oak_Bluffs: zdaje ci sie jak dla mnie to jestes bezpolciowy
wibrująca_mrówka: oj nie. przecież do mnie zagadałaś
wibrująca_mrówka: zawsze zagadujesz
wibrująca_mrówka: żadnego stałego ignora na wejściu
Oak_Bluffs: ja lubie wyrazistych ludzi z pasja
wibrująca_mrówka:
***
Psychiatryk, relaks i wyraziści ludzie z pasją:


***

***
Oak_Bluffs: niema stalych a szkoda
wibrująca_mrówka: to dawaj ignora
wibrująca_mrówka: czemu nie dajesz?
wibrująca_mrówka: bo się przywiązałaś
wibrująca_mrówka: i ci zależy
wibrująca_mrówka: i pamiętasz <3
Oak_Bluffs: co ty bredzisz dzieciaku
wibrująca_mrówka: mów co chcesz
Oak_Bluffs: widze ze masz problemy z soba ostre
wibrująca_mrówka: ale po tym co robisz i jak się zachowujesz widać
Oak_Bluffs: cpo widac to tylko czat zapamietaj sobie
Oak_Bluffs: nie myl tego z realem
wibrująca_mrówka: więc realnie nie widziałaś UM nawet z okna?
wibrująca_mrówka: miło wiedzieć
Oak_Bluffs: pracuje na um mozesz to kkatrwo sprawqdzic
wibrująca_mrówka: jak?
Oak_Bluffs: wejdz w sklad osobowy um a ja cio powiem gdzie kto pracuje
wibrująca_mrówka: a po co masz mi przepisywać z netu?
Oak_Bluffs: mam stycznosc z kazdym na um wiec to jest latwo sprawdzic
wibrująca_mrówka: też sobie mogę włączyć i ci napisać kto gdzie pracuje
wibrująca_mrówka: na dowolnym UM
Oak_Bluffs: zazdroscisz mi ze tam pracuje ?
wibrująca_mrówka: więc to żaden dowód.
wibrująca_mrówka: nie, zwyczajnie ci nie wierzę więc nie ma czego zazdrościć
wibrująca_mrówka: to ty zazdrościsz mi. ciągle wyzywasz od kalek
wibrująca_mrówka: zazdrościsz mi uwagi i opieki
Oak_Bluffs: a co to jest pracowac na um ?
Oak_Bluffs: nieosiagalne czy co ?
wibrująca_mrówka: to nic Oak
wibrująca_mrówka: absolutne nic
Oak_Bluffs: wiec o co chodzi ?
wibrująca_mrówka: bo ci nie wierzę
wibrująca_mrówka: jak ja ci podam skład osobowy jakiejś uczelni, szpitala czy urzędu to mi uwierzysz że tam pracuję?
wibrująca_mrówka: wątpię
Oak_Bluffs: nie musisz mi wierzyc ty myslisz ze twoja wiara czy niewiara zmieni to gdzie pracuje?
wibrująca_mrówka: nie
Oak_Bluffs: wybioerz pytanie bede miec 4 sek na odpowiedz top sie przekonasz
wibrująca_mrówka: tak samo jak twoje teksty o kalekach są nic niewarte
wibrująca_mrówka: bo kaleką nie jestem
Oak_Bluffs: nie zdaze wyszukac w skladzie osobowym
wibrująca_mrówka: niezależnie ile wylewów i wózków mi wmówisz
wibrująca_mrówka: a czy to coś zmieni w twoim zachowaniu?
wibrująca_mrówka: ano nic
wibrująca_mrówka: bo lubisz opowiadać głupoty. bo czujesz się wtedy lepsza.
Oak_Bluffs: nie nbo jak to zdjecie zobaczyklam :SD to mnie brzuch bolal ze smiechu
wibrująca_mrówka: a ja zobaczyłem artykuł z którego je wzięłaś
Oak_Bluffs: czuje sie lepsza od was to fakt
Oak_Bluffs: i co w tymn zlegpo ze ktos sie ceni
wibrująca_mrówka: pewnie nic. bo ja czuję się lepszy od ciebie.
Oak_Bluffs: kazdy powinien czuc sie lepszy
Oak_Bluffs: wiara w siebnie jest wazna
wibrująca_mrówka: cóż. wyzywanie ludzi to inna sprawa. jakoś zupełnie odmienna od prezentowania wiary w siebie.
wibrująca_mrówka: ktoś kto w siebie wierzy nie musi tego udowadniać poniżając i wyzywając innych od plebsu.
wibrująca_mrówka: nie musi podkreślać dystansu.
Oak_Bluffs: nie jestem typem, dupolioza
wibrująca_mrówka: nitk nie mówi o lizusostwie.
Alkoholiczka24: to raczej sposób na poprawienie swojego ego
Oak_Bluffs: wiec pisze co mysle o kimns
wibrująca_mrówka: realnie też mówisz ludziom co myślisz o nich?
wibrująca_mrówka: tak w twarz?
wibrująca_mrówka: że są plebsem?
wibrująca_mrówka: np. ludzie od ciebie z pracy?
Oak_Bluffs: wiesz mi nie zalezy jak tobie na szukaniu tu znajomych roznica polega na tym ze ja czat traktuje jako relaks miedzy czyms a czyms
wibrująca_mrówka: nie wiesz na czym mi zależy
Oak_Bluffs: mam kontakt z profesorami
wibrująca_mrówka: ba, nawet uważasz mnie od 4 lat za kalekę który ma albo 17 albo 48 lat
Oak_Bluffs: oni trzymaja sie pewnych szasad i potrafia sie zacvhowac
wibrująca_mrówka: więc nie wypowiadaj się o tym na czym mi zależy.
wibrująca_mrówka: no właśnie Oak, a ty tutaj się nie potrafisz zachować
wibrująca_mrówka: więc jak, mówisz wprost przy innych ludziach, na głos, do ludzi których masz za plebs, że są plebsem?
Oak_Bluffs: zachopwuje sie jak wszedzie potrafie wywalic pewne rzeczy w twarz jak ktos jest np zaklamany
wibrująca_mrówka: wątpię
wibrująca_mrówka: bo najczęściej gdy ktoś wiele przeklina w internecie
Oak_Bluffs: szczerosc sie zawsze ceni bo jest naturalna
wibrująca_mrówka: lub musi się relaksować przeklinając i wyzywając..
wibrująca_mrówka: raczej pokazuje swoje 'drugie ja'
wibrująca_mrówka: ukryte problemy, frustrację
wibrująca_mrówka: i zawsze miałem cię za właśnie tego typu osobę
wibrująca_mrówka: która swoje porażki i frustracje odbija sobie tutaj
Oak_Bluffs: dup[olizosowstwo swiadczy o chwejnym charakterze braku wqiary w siebie
wibrująca_mrówka: nie mówimy o lizusostwie.
wibrująca_mrówka: mówimy o zasadach i szacunku
wibrująca_mrówka: i o wyrażaniu siebie
wibrująca_mrówka: o odskoczni.
Oak_Bluffs: jezeli chpodzi o mnie to na moj szacunek trzeba sobie zasluzyc
wibrująca_mrówka: ale czemu wyzywaniem innych?
wibrująca_mrówka: a nie prowadzeniem rozmowy?
Oak_Bluffs: mi nigdy nie zalezy na ilosc ja preferuje jakos
wibrująca_mrówka: bo rozmawianie to lizusostwo?
wibrująca_mrówka: a wyzywanie to pokazywanie dystansu?
Oak_Bluffs: bredzenie o niczym mnie nudzi
wibrująca_mrówka: no teraz bredzimy o twoich poglądach
Oak_Bluffs: nie znasz moich pogladow od tego trzeba zaczac
wibrująca_mrówka: właśnie dlatego zadaję ci pytania
Oak_Bluffs: sobie zadaj ty masz problemy nie ja ja mam dosc ustrabilizowane zycie
Oak_Bluffs: ty tu szukasz znajomych przywiazujesz sie do nich ty masz problem
wibrująca_mrówka: przecież nie wiesz czego szukam
wibrująca_mrówka: ani jakie mam poglądy
wibrująca_mrówka: ani jak wyglądam
wibrująca_mrówka: ani co robię w życiu
wibrująca_mrówka: więc po co ta ocena obcej ci osoby?
wibrująca_mrówka: na której ci niby nie zależy?
wibrująca_mrówka: jakbyś kierowała się filozofią którą wyżej streściłaś to byś się nie przejmowała
wibrująca_mrówka: a tymczasem od lat czytam o zielonym kalece, pampersach, wózkach, szpitalach psychiatrycznych
wibrująca_mrówka: może są jeszcze inne osoby, do których się przywiązałaś?
wibrująca_mrówka: których tu szukasz?
wibrująca_mrówka: które istnieją tylko na czacie?
Oak_Bluffs: za suzo piszesz za malo myslisz
wibrująca_mrówka: po prostu pytam
wibrująca_mrówka: i czekam na odpowiedź
wibrująca_mrówka: przecież bez żadnych wskazówek się nie domyślę
Oak_Bluffs: ja nie prowadze blogow o czacie bo moje zycie realne nie pozwala mi na zajmowanie sie bzdurami
wibrująca_mrówka: ale wchodzisz na czat o 5 rano by pogadać z kaleką
Oak_Bluffs: ty sie skupiasaz na czatach robisz screeny nie ja
wibrująca_mrówka: nie, ty znajdujesz zdjęcia w necie i udajesz że są to fotki ludzi z czatu
wibrująca_mrówka: nie szkoda ci na to życia?
***

***
Oak_Bluffs: nie weszlam na czat bo mnie pies obudzil i dragon poszedl do pracy
wibrująca_mrówka: i zajmujesz się bzdurami
wibrująca_mrówka:
bo się przywiązałaś
Oak_Bluffs: juz nie moglam zasbnac a mam otwartych 5 stron czytam cos
wibrująca_mrówka: i obowiązkowo czat
wibrująca_mrówka: i jak to jest Oak
Oak_Bluffs: nie
wibrująca_mrówka: że ty możesz mieć otwarte X stron i robić coś w tle
wibrująca_mrówka: a ja wg ciebie nie
wibrująca_mrówka:
Oak_Bluffs: czat jest tylko przeryuwnikiem
wibrująca_mrówka: uzależnieniem
Oak_Bluffs: twoim
wibrująca_mrówka: nie, ja wchodzę jak mam ochotę
wibrująca_mrówka: odreagować
wibrująca_mrówka: bo czat jest przerywnikiem
wibrująca_mrówka: fikcją
wibrująca_mrówka: i mam otwarte inne karty w tle
Oak_Bluffs: odreagowac ?
Oak_Bluffs: blogiem sctreenami z czata
wibrująca_mrówka: mam sporo innych zajęć w realu
wibrująca_mrówka: o których nie wiesz
Oak_Bluffs: ty sie angazujesz w czat stworzyles sobie tu zycie fikcyjne zyjesz tym
Oak_Bluffs: niemasz
Oak_Bluffs:
nie wmawiaj sobie tego
wibrująca_mrówka: relaksuję się tu
wibrująca_mrówka: a ty masz stąd faceta
Oak_Bluffs: czat te twoje blogi to twoje zycie ja mam to w dupie
wibrująca_mrówka: który pewnie nie istnieje
Oak_Bluffs: ale my mieszkamy ze soba
wibrująca_mrówka: i ktoś w to wierzy?
wibrująca_mrówka: chyba w pokoju na czacie
wibrująca_mrówka: widzisz Oak
Oak_Bluffs: mnie to nie obcxhodzi czy wierzy czy nie
wibrująca_mrówka: stworzyłaś sobie fikcyjne życie
wibrująca_mrówka: fikcyjnego psa
wibrująca_mrówka: fikcyjną pracę i faceta
Oak_Bluffs: real to real
wibrująca_mrówka: i nic co napiszesz tego nie zmieni
wibrująca_mrówka: żadne twoje zaprzeczenie
wibrująca_mrówka: a teraz ja się relaksuję a ty spinasz
Oak_Bluffs: hehe chyba w zyciu buie spotkales kogos kto pracuje na uczelni co w tym takiego niezwyklego
Oak_Bluffs: ty sie spinasz
wibrująca_mrówka: ty też nie spotkałaś
wibrująca_mrówka: myślę, że nawet nauczyciela języka polskiego nie widziałaś na oczy
Oak_Bluffs: ja tam pracuje od 8 lat
wibrująca_mrówka: ale możesz pochwalić się tym życiem, stanowiskiem, facetem na czacie
wibrująca_mrówka: tu jest twoje życie
wibrująca_mrówka: a ja nie muszę tego robić.
Oak_Bluffs: idz sie leczyc
wibrująca_mrówka: dlatego nie wiesz co robię w życiu
wibrująca_mrówka: i zgadujesz, a nuż trafisz
Oak_Bluffs: narazie to ty zagadujesz
wibrująca_mrówka: dlatego musisz opowiadać głupoty o innych i o sobie
Oak_Bluffs: mniej pisze od ciebie
wibrująca_mrówka: bo jakbym pracował w lepszym miejscu niż ty to byłoby ci głupio
Alkoholiczka24: czy tu zawsze ktoś się musi kłócić?
wibrująca_mrówka: nie liczy się ilość a sens!
Oak_Bluffs: cofnij siebie czat i zobacz kto wiecej pisze
wibrująca_mrówka: może piszesz mniej bo nie umiesz pisać?
Oak_Bluffs: Alkoholiczka24 e tam zaraz klotnia cvhlopak przezywa
wibrująca_mrówka: Alkoholiczka24 ustaw się w kolejce jak chcesz się pokłócić
wibrująca_mrówka: Oak, nie ma znaczenia kto pisze więcej a kto mniej
Oak_Bluffs: Alkoholiczka24 on ma jakis problem z sobia
wibrująca_mrówka: no chyba że ludzi którzy cię ignorują uważasz za najmądrzejszych
Alkoholiczka24: ja w żadnej kolejce stać nie będę
Oak_Bluffs: ma czesto lkudfzie ktorzy mniej mysla uzywaja wiecej slow
wibrująca_mrówka: a ludzie którzy zmyślają zasłaniają się takimi głupotami
wibrująca_mrówka: wyczytanymi z gazet dla kur domowych
wibrująca_mrówka: i szukają wsparcia u postronnych
Oak_Bluffs: jak ja bede dzis funcjonowac musze chyba 2 kawe wypic masakra tyle rzeczy mam do zrobienia
wibrująca_mrówka: oh nie
wibrująca_mrówka: siedzisz tu 45 minut!
Oak_Bluffs: wibrująca_mrówka naucz sie naturalnosc mania
wibrująca_mrówka: przecież mogłaś coś zrobić!
wibrująca_mrówka: Oak, ja jestem naturalny
Oak_Bluffs: nie moge bo dziecko spi
wibrująca_mrówka: niezależnie od tego jak ty mnie postrzegasz
Oak_Bluffs: gdybym mogla juz bym to zrobila
wibrująca_mrówka: bo magicznie mi nóg nie utniesz
wibrująca_mrówka: choć byś chciała
Oak_Bluffs: ale przezywa masakra
wibrująca_mrówka: rozmawia
wibrująca_mrówka: więc Oak, jak to jest z tym przywiązaniem?
wibrująca_mrówka: patrzysz sobie na mnie od lat. nie mów że serduszko ci mocniej nie zabiło na widok znajomego nicku
Oak_Bluffs: dziecko masz kompleksy lecz sie z nbicxh
wibrująca_mrówka: ależ jakie kompleksy?
Oak_Bluffs: wlasnie brak wiary w siebie spowodowalo u ciebie uzaleznianie od fikcji jaka jest czat
Oak_Bluffs: wirtualne towarzystrwo zastapiles realnym
wibrująca_mrówka: nie mam kompleksów moja droga
wibrująca_mrówka: robię to co lubię
Oak_Bluffs: znajdz sobie kolegow w realu pograj z nimi w kosza
wibrująca_mrówka: i nikogo nie nazywam plebsem
Oak_Bluffs: bo kiedys mozesz wygladac jak ten typ na wozsku
wibrująca_mrówka: nie lubię kosza, lubię tenisa
wibrująca_mrówka: każdy kiedyś będzie stary
Oak_Bluffs: jezeli jest sie mlodym i wolnym trzeba ten czas wykorzystaxc
[a]: znowu stara śpiewka o fikcji, schizofrenii itp?
wibrująca_mrówka: no właśnie, a ty siedzisz na czacie
Oak_Bluffs: brak wiary w siebie powoduje izolacje
[a]: nie dacie się spokojnie wyfajdać...
wibrująca_mrówka: cześć [a]
Oak_Bluffs: izolacja powoduje wieksze skupianie sie nad soba
[a]: cześć, mrrów
[a]: o, skupienie, to jest to!
Oak_Bluffs: wyolbrzymianie swoich probvlemow
Oak_Bluffs: wibrująca_mrówka idz pograj w tego te tenisa zamiast trworzyc jakies kretynskie blogi o czatacg
wibrująca_mrówka: a wiesz że skupianie się na sobie pomaga zdobyć pewną dozę samoświadomości? co pomaga w podejmowaniu decyzji i planowaniu?
Oak_Bluffs: ktore kompletnie ci nic nie dadza
Oak_Bluffs: bzdura
wibrująca_mrówka: Oak_Bluffs widzisz, to moje życie. a skoro coś robię i to lubię i sprawia mi radość - to coś mi to daje.
Oak_Bluffs: totalna bzdura
Oak_Bluffs: radosc ci daje czat ktory jest fikcja
wibrująca_mrówka: Oak, nie wiesz co daje mi radość bo mnie nie poznałaś
wibrująca_mrówka: i podobno cię nie obchodzę
Oak_Bluffs: wiesz co daje radosc pokontyywanie probvlemow
wibrująca_mrówka: więc i nie chcesz poznać
Oak_Bluffs: osiaganie zamierzonych celow
wibrująca_mrówka: Oak, różne rzeczy mogą dawać radość
wibrująca_mrówka: dlatego ludzie wynaleźli hobby
wibrująca_mrówka: i to różne
wibrująca_mrówka: takie do 'robienia' w domu lub na zewnątrz, solo lub drużynowe
wibrująca_mrówka: dla bogatych lub biednych
wibrująca_mrówka: powinnaś więc powiedzieć że tenis jest głupi bo lepsza jest wspinaczka
wibrująca_mrówka: bo podróże i pokonywanie szczytów, ograniczeń jest lepsze niż bieganie za piłką
Oak_Bluffs: ty obierasz forme ucieczki od rzeczywiostosci
wibrująca_mrówka: Oak, przecież ci mówiłem że nie wiesz co wybieram
wibrująca_mrówka: bo nie wiesz jakim jestem człowiekiem, bo cię to nie obchodzi
wibrująca_mrówka: to tak jakbym ja zgadywał jaki dżem lubisz najbardziej
Oak_Bluffs: fakt mnie to nie obchodzi kim ty jestes
Oak_Bluffs: jestes nickiem i nixczym wiecej
wibrująca_mrówka: więc skoro się nie przywiązałaś i cię nie obchodzi, skąd te interpretacje? i skąd te pomysły?
Oak_Bluffs: jakie znowu pomysly ?
[a]:
wibrująca_mrówka: no na inne hobby dla mnie
wibrująca_mrówka: bo wg ciebie nie powinienem robić tego co lubię
wibrująca_mrówka: tylko to co ty uważasz za sensowne
wibrująca_mrówka: troszczysz się o mnie?
~odchodzi: Oak
wibrująca_mrówka:

Nie martwcie się - wróciła chwilę później.
A mrówka idzie spać.

8 komentarzy:

  1. Polecam zabawę w konsoli przeglądarki.
    Wciskasz F12 - wchodzisz w konsolę i wpisujesz:
    $('.m-msg-item:contains("TU_WPISZ_NICK_DO_IGNOROWANIA")').css('float', 'right').css('font-size', 5);
    I jak masz typa, którego nie chcesz słuchać, ale chcesz wiedzieć co pisze to wszystkie jego teksty są po prawej czcionką o rozmiarze 5...
    Pobawię się jeszcze trochę to zrobię, żeby samo się odświeżało i, żeby teksty lądowały w ogóle poza chatem w jakimś okienku w rogu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A umiesz zrobić tak żeby ludzie zmądrzeli? :P Co trzeba nacisnąć? Kogo trzeba przelecieć? :D

      Usuń
  2. Wersja 2.0 - wywala reklamy :D
    $('#mainHeader').css('display', 'none');
    $('.vjs-tech').css('display', 'none');
    $('.video-js').css('display', 'none');
    $('.m-messagesTextArea').bind("DOMSubtreeModified",function()
    {
    $('.m-msg-item-user-login:contains("NICK_DO_IGNOROWANIA")').parent().css('font-size', 7).css('font-weight', 'lighter').css('float', 'right');
    });

    A co do tego, żeby ludzie zmądrzeli - niestety nie mam do tego uprawnień :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ShadowSocratex skrypty do javy na czacie już nie obowiązują. Przeminęło z wiatrem

      Usuń
    2. To ciekawe jakim cudem to działa.
      Java a JavaScript to jak Car i Carpet ;)

      Usuń
  3. Wersja 3:0
    Wklejasz skrypt w konsolę i enter.
    W konsoli:
    dodajDebila("nazwa"); - dodaje do listy debili
    zdejmijDebila("nazwa"); - analogicznie
    setDebilSize(10); - ustawia debilowi rozmiar czcionki na 10
    usunReklame(); - wiadomo

    $('#mainHeader').css('display', 'none');
    usunReklame();
    $('.m-messagesTextArea').css('height', '130%');
    var debils = [];
    var debilSize = 7;
    $('.m-messagesTextArea').bind("DOMSubtreeModified", function() {
    console.log("Debili na chacie: " + debils.length);
    obslugaDebili();
    });

    function obslugaDebili() {
    for (var i = 0; i < debils.length; i++) {
    debil = debils[i];
    var debilParent = $('.m-msg-item-user-login:contains('+debil+')').parent();
    debilParent.css('float', 'right');
    debilParent.css('font-size', debilSize);
    debilParent.css('font-weight', 'lighter');
    }
    return debils;
    }

    function dodajDebila(debil) {
    debils.push(debil);
    obslugaDebili();
    return debils;
    }

    function zdejmijDebila(debil) {
    debils.pop(debil);
    var debilParent = $('.m-msg-item-user-login:contains('+debil+')').parent();
    debilParent.css('float', 'none');
    debilParent.css('font-size', 12);
    debilParent.css('font-weight', 'normal');
    obslugaDebili();
    return debils;
    }

    function setDebilSize(size) {
    debilSize = size;
    obslugaDebili();
    return size;
    }

    function usunReklame()
    {
    $('.vjs-tech').css('display', 'none');
    $('.video-js').css('display', 'none');
    }

    OdpowiedzUsuń
  4. Wkręciłem się :D

    //WKLEJ TO WSZYSTKO W KONSOLĘ:
    //========================================================
    // Instrukcja:
    // Wersja 4:0
    // Wklejasz skrypt w konsolę i enter.
    // W konsoli:
    // dodajDebila("nazwa"); - dodaje do listy debili
    // zdejmijDebila("nazwa"); - analogicznie
    // setDebilSize(10); - ustawia debilowi rozmiar czcionki na 10
    // usunReklame(); - wiadomo
    // modyfikujNick("nazwa", "RED", "GREEN", 2); - zmienia wygląd czyjegoś nicku
    // - RED - kolor nicku będzie czerwony (większość kolorów obsłużona, można podać też w hexie)
    // - GREEN - kolor tekstu nicku będzie zielony
    // - 2 - nick będzie większy, 1 - nick normalny, 0 - nick mniejszy
    // wklej("tekst"); - wkleja tekst w pole do pisania
    // wklejwww("tekst") - wkleja adres strony w pole do pisania tak, żeby dało się to wysłać

    function obslugaDebili(){for(var a=0;a0&&console.log("Debili na chacie: "+debils.length),obslugaDebili(),konfiguracjaNickow()});

    //========================================================

    OdpowiedzUsuń
  5. Skrypt za długi - nie da się wkleić bo ma ponad 4096 znaków :D
    Wysłałem Ci mailem :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.