poniedziałek, 27 marca 2017

Jak to szło z tym odsetkiem samobójstw na wiosnę?

piny: jak powiedziec zonie ze przegrałem wszystko co mialem ?
wibrująca_mrówka: piny 'kochanie, przegrałem wszystko co miałem''
nurmurand: ostrożnie?
łopatologia: piny powiedz tak: "już nie zabierzesz mi nic w rozwodzie"
Lord_Przedświt: "Powinnaś była mocniej naciskać na rozdzielność majątkową".
piny: mamy rozdzielnosc :/
nurmurand: oj tak..te umowy międzymałżeńskie...
nurmurand: skąd ja to znam...
nurmurand: Neverending story
wibrująca_mrówka: piny no to twój problem a nie jej
zielona_wróżka.: po stresować żonę
zielona_wróżka.: co
wibrująca_mrówka: piny opowiedz nam jak to przegrałeś

No i nie opowiedział...

***

kropka22: witam czy jest tu moze jakąś dobrą duszyczka ktoś z dużym bagażem doświadczenia kto umie wysłuchac pocieszyć dać wskazówkę nadzieje na lepsze po rozstaniu ?
wibrująca_mrówka: kropka22 jak nie została ci po nim grzybica, to wszystko będzie ok!
***
wibrująca_mrówka: kropka22 już wyszła?
NatashaRomanova: no widać jej pomogłeś
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: komuś jeszcze pomóc?
NarkoRycerz: mi mozesz
wibrująca_mrówka: jaki masz problem?
NarkoRycerz: daj dwie dychy
wibrująca_mrówka: x4
NarkoRycerz: fajny chopok jesteś oddam na wyplate
wibrująca_mrówka: spoko. komuś jeszcze pomóc?
katharsys: Rodzyny byś mi z dupska powyciągał
krkon19: potrzebuję porozmawiać z psycholgien
wibrująca_mrówka: krkon19 to do jakiegoś idź

NarkoRycerz: krkon19 A czym ?
NarkoRycerz: psychialogiem ?
krkon19: NarkoRycerz mam pewien problem
krkon19: wibrująca_mrówka wybieram się ale dopiero w środę a chce dziś pogadać z jakims

wibrująca_mrówka: tutaj?
wibrująca_mrówka: a to z innym umówiłeś się na sex kamerkach czy co?
NatashaRomanova: tutaj sami pacjenci
squats&milk: no nie wiem - ja pobawiłbym się z jakąś w doktora
NatashaRomanova:
krkon19: wibrująca_mrówka o co Ci chodzi
wibrująca_mrówka: o dobro świata

I więcej nie wyjaśnił.


***
Magdalenkaaz: hej
Magdalenkaaz: pomoże Ktoś?
NatashaRomanova: rzuć go
enigma_52: obeton
krkon19: Magdalenkaaz hej co się dzieje ?
Magdalenkaaz: problem Z "kolegą "
wibrująca_mrówka: to idź z tym do seksuologa
wibrująca_mrówka: albo dermatologa
wibrująca_mrówka: no dopytujcie!
wibrująca_mrówka: bo przecież oni nigdy nie piszą wszystkiego w jednym zdaniu

Nikt nie dopytał...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.