poniedziałek, 20 marca 2017

Jakie czasy, taka królewna w wieży..

DZIDKA: wITAJCIE KOCHANI MAMPROBLEM
wibrująca_mrówka: DZIDKA OMG! JAKI?!
Wetyg: Jaki problem
DZIDKA: JUZ PISZE MOI DRODZY
**szuszu**: DZIDKA tylko bez kapsa
wibrująca_mrówka: łał.. zabrzmiałem aż tak wiarygodnie?
Tasha:
DZIDKA: SPRAWA JEST TAKA
DZIDKA: JA NAPRAWDE PISZE I NIE ZMYLAM
**szuszu**: wibrująca_mrówka jesteś bardzo przekonywujący
wibrująca_mrówka:

[a]: przekonujący/przekonywający*

DZIDKA:
JESTEM W SZPITALU PSYCHICZNYM W BOLESŁAWCU OD 4 LAT I CHCE WYJSC
DZIDKA: NWM JAKTO ZROBIC
wibrująca_mrówka: drzwiami
enigma_52: oknem
erin: chce ktos pogadac?
DZIDKA: SZYBKO PISZCIE BO MAM OGRANICZONY DOSTEPDO INTERNETU
DZIDKA: NIE MA KLAMEK

DZIDKA: A JA JESTEMZDROWA
enigma_52:
w psychiatryku?
internet?
DZIDKA: MAM 15 MINUT DZIENNIE ZEBY MIEC DOSTEP DO INTERNETU
**szuszu**:
DZIDKA wypisz się na własne rządanie

[a]: rządanie
wibrująca_mrówka: moje oczy! moje oczy!
DZIDKA: NIE MOGE
DZIDKA: JA JESTEM ZDROWA PSYCHICZNIE NAPRAWDE

DZIDKA: ZOSTALY MI 5 MINUT CZASU

wibrująca_mrówka: a mi 5 minut lodów truskawkowych
DZIDKA: PROSZE POTRAKTUJCIE MNIE POWAZNE

NarkoRycerz: KAZDY PSYCHOL PRZEKONUJE ZE JEST ZDROWY

AniaJJ: DZIDKA Jesli jestes zdrowa, to dlaczego tam jestes?
**szuszu**: [a]
[a]: szuszak nie widzi często napisu "Przystanek na żądanie" w pociągach

**szuszu**: w pociągach nima

[a]: w szynobusach bywa, jeśli jest się posłem Gosiewskim i przez Włoszczową jedzie

**szuszu**: ale ja tylko pendolino
[a]:
NarkoRycerz: Pedolono

DZIDKA:
LEKARSKA POMYLKA I MUSZE SIEDZIEC

rafciozberlina: w wiezieniach tez garuja niewinni
rafciozberlina:
skubana
erin: sluchaj DZIDKA
erin: podaj dane to zadzwonimy na policje
erin: podamy to do PANSTWO W PANSTWIE
wibrująca_mrówka: o, psycholog
DZIDKA: ALE JA MOGE PODAC TYLKO DANE DO SZPITALA W KTPRYM JESTEM
DZIDKA: ZABRALI NAM TELEFONY
DZIDKA: MAMY 15 MINUT DZIENNIE DOSTEPU DO INTERNETU

DZIDKA: I NA TELEFON 10 MINUT
Tasha: dobra, bierzcie samochod, jedziemy ją odbić

wibrująca_mrówka: podaj adres, nazwisko i numer celi. wyciągniemy cię.
[a]: Tworki?

**szuszu**: [a] Bolesławiec
Wetyg: DZIDKA do telewizji
Wetyg: Sa takue programy
Wetyg: Uwaga tvn
[a]: Nataszo, ale zrzutka od łebka po 20 PLN na wachę
wibrująca_mrówka: [a] ok, ale jedziemy twoim.
Tasha: pozek ma duzy samochod

Tasha: wezmiemy jego
wibrująca_mrówka: ''weźmy od pozka, każdy po jednym''
[a]: w "Drużynie A" w tym momencie następowało zbrojenie - spawanie i przeróbka aut, zatem włączamy tusz muzyczny i do dzieła!
**szuszu**: pojedziemy moim pendolino za friko
[a]: Hannibal zwykł mawiać z cygarem w ustach: "Nice!"
wibrująca_mrówka: [a]

Wetyg: DZIDKA tu sami durnie
erin: Boleskawiec, ktory szpital?

**szuszu**: erin psychiatryczny
Wetyg: DZIDKA a ci ti więzienie czy szpital
DZIDKA: DOSTAŁAM OSTRZEZENIE ZE MAM2 MINUTY
DZIDKA: CZEKAJCIE PODAMADRES TYLKO ZAPYTAM SIE OPIEKUNKI
enigma_52: erin duszka zapytaj!!!!! on wie!!!!
Tasha: razem siedzą?
Wetyg: Ja oglądam milionerów
Wetyg: Nue jestem w temacie
DZIDKA: ALEJA TYSIACLECIA 30
DZIDKA: BOLESLAWIEC DOLNYSLASK
Wetyg: A ci durnue to tylko namieszaja
[a]: skoro o "Drużynie A" mowa (z mojej strony przynajmniej), to z wariatkowa wyciągnie ją Murdock

rafciozberlina: jakas akcja bedzie
Tasha:
o nie na slask to ja nie jade
wibrująca_mrówka: Tasha ale tam mamy garaż

Tasha: eh

wibrująca_mrówka: chyba że szuszu porwie pociąg..

DZIDKA: NAZYWAM SIE ZDZISŁAWA KONARSKA
DZIDKA: PROSZE
[a]:
a ja Danuta Konefał

erin:
Dolny Slask Boleslawiec Aleja Tysiaclecia 30, imie?
Wetyg: erin Zdzisława
duszek_poeta_:
co mam wiedziec???
erin: dzwonic na Policje?

rafciozberlina: DZIDKA a jak wygladasz ?
Wetyg: rafciozberlina zamknij się
rafciozberlina: uroda ormianska ?

DZIDKA: WOJEWODZKI SZPITAL DLA NERWOWO I PSYCHICZNIE CHORYCH
DZIDKA: PAPAPTKI LICZE NA POMOC BO OPIEKUNKA JUZ CZYTA WIADOMOSCI
erin: Wetyg, dzieki, zaraz zadzwonie do Panstwa w Panstwie

erin: Wetyg to program o takich sprawach
[a]: a ja skrzyżuję nogi i zadzwonię do "Sprawy dla reportera"
wibrująca_mrówka: a ja dobiorę podkład muzyczny

Tasha: a ja
Tasha: yyy

Tasha: co mam robić?
erin: dzwonic
[a]: Nataszo, ty będziesz przekręcała literki hasła

erin:
 1 1 2
Tasha: ok
wibrująca_mrówka: Tasha wciskać za mnie pedały

Tasha:

duszek_poeta_:
tam w boleslawcu w tym szpitalu centralne ogrzewanie robilem kiedys
 powaga
Wetyg:
erin czyli gdzie

enigma_52: duszek_poeta_
duszek_poeta_: zreszta rodzine mam w boleslawcu
wibrująca_mrówka: duszek_poeta_ nawet znamy adres
**szuszu**: duszek_poeta_ w szpitalu ?
Tasha:
duszek_poeta_: nie znasz adresu nawet ja nie znam
[a]: znamienne...
duszek_poeta_: ciotka tam pielegniarka byla
wibrująca_mrówka: nie załapał.
duszek_poeta_: ale zbieg okolicznosci
duszek_poeta_: hahahah
duszek_poeta_: dobra ide spac bo 21 wybila
[a]: na olejkach do e-papierosów winny być umieszczane zdjęcia dzieci z przejmująco smutnymi oczami oraz z napisami:
"Z każdym buchem robię się coraz bardziej głodna, tatusiu"
duszek_poeta_: kolorowego czatowania
duszek_poeta_: dobranoc
wibrująca_mrówka: o, i w tej sprawie mogę nawet maila napisać!
Wetyg: [a] jak chce rzucić palenie to przerzucil się na takie
Wetyg: To chory człowiek
Wetyg: Nie możesz tego zrozumieć
Wetyg: Dziecko ma pecha
wibrująca_mrówka: logiczne. jak będę chciał mniej słodzić herbatę to zacznę ją solić.
Wetyg: wibrująca_mrówka możesz pieprzyc
wibrująca_mrówka: Wetyg cóż, podobnie jak ja, jego córka wolałaby dostawać współczucie w pięćdziesiątkach i setkach..
[a]: ja bym mógł i w dwudziestkach
[a]: ...byle nie w pieprzonym bilonie!
wibrująca_mrówka:

Tasha:

***

ZagubionyPomocy: HEJ
wibrująca_mrówka: oho
wibrująca_mrówka: ZagubionyPomocy gdzie cię zamknięto biedaku?
**szuszu**: wibrująca_mrówka
rafciozberlina: tez w szpitalu..
rafciozberlina: same ciezkie ptzypadki
**szuszu**: tylko nie w Bolesławcu
AniaJJ: Zjazd szukajacych pomocy na czacie
wibrująca_mrówka: jak co dzień..

AniaJJ:
Klhn: AniaJJ w szpitalu jest mrówek

AniaJJ: Klhn Tego jeszcze nie bylo, ze na wozku to juz slyszalam, ale, zeby w szpitalu
Klhn: AniaJJ każdy moze iść
wibrująca_mrówka: AniaJJ lol, dowiedziałem się minutę po tobie
AniaJJ: wibrująca_mrówka

Tasha: smutni i nudni
ziemiajestpłaska: Smutni i nudni

[a]: "Fast & Furious" vs. "Sad &Tedious"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.