piątek, 17 marca 2017

Another Drinking Post



20.02.17

Alkoholiczka24: był ktoś stąd na terapii zamknietej?
Rzeka: Nie, Al 24
wibrująca_mrówka: Rzeka, skąd wiesz? może ktoś był
Rzeka: (Wlasnie piszę, ze nie jestem tym kimś)
wibrująca_mrówka: nie, odpowiedziałaś inaczej
Rzeka: ..pisałam w drugiej linii..
Rzeka: Nie było kropki.
Alkoholiczka24: nie wiem czego się tam spodziewać :/
wibrująca_mrówka: elektrowstrząsów u-karen106
Tasha: braku alkoholu
Rzeka: Nie ma nic w internecie na temat?
Alkoholiczka24: nie
Tasha: na pewno jest cała masa
Rzeka: Hm.
Tasha: ale po co googlować
Tasha: jak mozna zapytać
Lord_Przedświt: Może jak na chińskich obozach dla graczy komputerowych.
Lord_Przedświt: ...wędrówki po lesie i ćwiczenia fizyczne!
Alkoholiczka24: Lord_Przedświt googlowalam
Alkoholiczka24: tfu
Alkoholiczka24: tasha
Rzeka: To byłoby miłe. Spacery i rozmowa. Spacery i ćwiczenia.
Tasha: no ale żeby tak pluć od razu
wibrująca_mrówka: po co pytać, gdy się wie, że robi się to tylko dla uwagi, aby kolejny raz o tym powiedzieć.. tylko tym razem nowej grupie osób.
Alkoholiczka24: wibrująca_mrówka no tak zapomniałam ze siedzisz w mojej głowie
wibrująca_mrówka: przedtem nie piłaś od czerwca, potem od lipca.. potem straciłem rachubę..
wibrująca_mrówka: ale za każdym razem ''ja nie piję, odwal się''
wibrująca_mrówka: teraz też nie pijesz?
Alkoholiczka24: pije
Alkoholiczka24: dlatego się zgłosiłam do poradnj
Alkoholiczka24: poradni*
Alkoholiczka24: bo.sama sobie nie daje rady
Instru: to mi odstaw reszte haha
wibrująca_mrówka: a było się zgłosić w czerwcu
wibrująca_mrówka: a nie kłamać że nie pijesz
Alkoholiczka24: mrówek nie piłam bo byłam u mamy
-Alfik-:*: Alko, kiedy idziesz?
Alkoholiczka24: dziś na9
-Alfik-:*: To masz jeszcze troche czasu
wibrująca_mrówka: a potem nie umiałaś określić ile dni nie piłaś, więc też kiedy byłaś lub nie byłaś ''u mamy''
wibrująca_mrówka: zabawne.
***
Do policzenia w notce: Robisz to dla siebie
***

Alkoholiczka24: za mało tego.czasu...
Alkoholiczka24: wibrująca_mrówka daj mi.spokój juz wystarczająco się denerwuje
wibrująca_mrówka: a co ty mi dasz?
Alkoholiczka24: nic
Alkoholiczka24: nie mam nic do zaoferowania
wibrująca_mrówka: to nie, dzięki, taka wymiana mnie nie interesuje
wibrująca_mrówka: ale kiedy się pije i kłamie to jednak ciężko jest policzyć dni..
wibrująca_mrówka: myślisz że w tym ośrodku mają jakiś lepszy kalendarz niż ty?
Alkoholiczka24: myślę że może mi.pomoga
wibrująca_mrówka: bardziej niż czat?
Instru: a czat wstał i zaczął klaskac
-Alfik-:*: Padl, wstal i znow padl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.