poniedziałek, 6 marca 2017

Mam urojenia i widzę potrójnie


Oak_Bluffs: Pozytron dalej prowadzi bloga ta kaleka zyciowa?
Pozytron: Naqet nie wiem. Ale chyba tak. Ja tam nie wchodzę.
serce121: Oak_Bluffs tak prowadzi
Oak_Bluffs: jak mozna sie zajmowac takimi bzfdurami
Oak_Bluffs: musi byc mocno uposledzony psychicznie
Pozytron: Dokładnie.
Oak_Bluffs: wogole nie czytam zadfnych blogow
~przychodzi: wibrująca_mrówka
wibrująca_mrówka: no nikt o mnie nie gada jak mnie nie ma
wibrująca_mrówka: naprawdę nikt
wibrująca_mrówka: nigdy!
Tasha: masz paranoję
wibrująca_mrówka:
Pozytron: Mrówka, słyszałem że jak patrzysz w lustro, to ci staje.
Pozytron: Bo podobno nie ma takiej drugiej piz...y jak ty
wibrująca_mrówka: Pozytron zadziwiające, a od kogo tak słyszałeś?
Pozytron: Mrówka, nie interesuj się.

***



***

Ps. z 21:30

wibrująca_mrówka: 10 rano, 13, 21.. Oak na posterunku
wibrująca_mrówka: ah ci bezrobotni i kaleki
Bhbfc: wibrująca_mrówka ledwo wlazles
Bhbfc: I już oak
wibrująca_mrówka: i sprawdziłem listę, kogo by tu przywitać...
wibrująca_mrówka: ciebie na niej nie ma. nie zazdrość.
wibrująca_mrówka: wlazłem o 10:30 i pierwsze co zastałem to Pozka i oak gadających o mnie
wibrująca_mrówka: więc to nawet nie tak że ''ledwo wlazłem''
Oak_Bluffs: wibrująca_mrówka kogo ty interesujesz?
Oak_Bluffs: masz urojenia kaleko
Oak_Bluffs: za nudny jestes zeby kogos zainteresowac
wibrująca_mrówka:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.