sobota, 21 czerwca 2014

Z czym do ludzi?

~przychodzi: psKOCHAMCIĘ
psKOCHAMCIĘ: potrzebuje rozmowy i rady.. moj facet, chcial popelnic dzisiaj samobojstwo, przeze mnie,m jak sam stwierdzil... wacham sie czy go odiwedzic, czy bedzie chcial mnie wgl zobvaczyc... moze lepiej bedzie dla niego jezeli nigdy sie juz w jego zyciu nie pojawie?
___SZPILA___: nie pomogę Ci
wibrująca_mrówka: samo h.
___SZPILA___: od wahadła
psKOCHAMCIĘ: w ibrująca_mrówka o co chodzi? z samo h ?
CrowQuill: waHadło waHać
Sweet___revenge: w sensie WaHać, nie wachać
CrowQuill: serca nie mają
___SZPILA___: no
wibrująca_mrówka: od myślenia jest mózg..
Sweet___revenge: a myślałam że łokieć
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_eek.gif
CrowQuill: niektórzy piszą że serce
senodeszczu: ja zawsze stawialam na piete
CrowQuill: a ja myslę że wątroba bo często mnie boli
___SZPILA___: widzę że tu nic się nie zmieniło! Tylko nicki nowe
CrowQuill: w sensie że jest źle?
___SZPILA___: jak zawsze wesoło
CrowQuill: ja płaczę offline.

***

Uzasadnienie zaistniałej sytuacji braku pomocy ludziom na czacie:

nanai11: fajny pokoj psychologia
bezczapka: tu nie ma pokoju
nanai11: no a ta nazwa psychologia?
bezczapka: taki kamuflaz dla piekarzy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.