wtorek, 24 czerwca 2014

Pozytron: Patologia normalnie

Zacznijmy od kultowego cytatu:

Pozytron: Czyli rozpoczęła się znowu rozmowa na poziomie zero. Rozmowa osób bez żadnej wiedzy. Czyli o niczym.
wibrująca_mrówka: powiedział człowiek, który jedyne co mówi to różne wersje słów ''rozmowa tutaj jest beznadziejna''.

Potem tytuł:

Pozytron: Rozmowa patologii.

***

ŻonKa30....: miałam dosc zbokow
Pozytron: ŻonKa30.... , a lubisz sex?
ŻonKa30....: no i taka jest z wami rozmowa. żona na czacie= szybki seks połowa facetów na tym czacie , szuka taniej zdobyczy takie są fakty
Pozytron: No. My tu piszemy tylko o seksie non stop.
Amara92: to dlatego że w realu się wstydzimy Pozytron, wchodzisz na czat i zapominasz o wpojonym przez społeczeństwo wstydzie i zahamowaniach
Pozytron: ŻonKa30.... , tak. Każdy tu szuka tylko łatwej zdobyczy.
wibrująca_mrówka: rozumiem że to twoja rozmowa ''na poziomie powyżej zera, z człowiekiem z wiedzą, o czymś''?
Pozytron: nie zrozumiesz przekazu.
wibrująca_mrówka: wytłumacz mi.
wibrująca_mrówka: 1. Marudzisz za każdym razem że ''rozmowa jest o niczym''
wibrująca_mrówka: 2. Dowalasz się do mnie ''bo mrówka to, bo mrówka tamto''
wibrująca_mrówka: 3. Piszesz, że dzieci należy utylizować ''Cyklonem B''
wibrująca_mrówka: 4. Pytasz laskę z czatu ''czy lubi sex''
Pozytron: nie zrozumiesz.
wibrująca_mrówka: 5. Opowiadasz o rozstaniu z kobitką i próbach samobójczych
wibrująca_mrówka: Wytłumacz mi to bo ja NIE ROZUMIEM. Jojczysz odkąd tu wlazłeś że rozmowy nudne, ludzie głupi, tematy o niczym, a samemu jedynie trollujesz, wyśmiewasz albo się dowalasz. a kiedy ktoś cie prosi o wyjaśnienie tego zachowania, zachowujesz się jak buc.
Pozytron: Zaczęła? To ja kończę. Już rozumiesz?
wibrująca_mrówka: mógłbyś zacząć się zachowywać komunikatywnie?
Pozytron: mógłbyś zacząć być teochę inteligentniejszy?
wibrująca_mrówka: mógłbym, ale wtedy byś nie zrozumiał co do ciebie piszę.
Pozytron: przestań być taki niby dowcipny, bo to nie jest śmieszne, tylko żenujące i dalece prymitywne. I cieszy to tylko prymitywniejszą część osobową, tego pokoju.
wibrująca_mrówka: żenujące? żenujące było ''dzieci to parchy'', ''dzieciom powinno sie zakładać homonto''. powiedz mi, jaką część pokoju to bawiło?
Pozytron: dziewczęcą część. I nie miało to bawić, tylko wywołać myśli zaporowe, megamózgu.
wibrująca_mrówka: czy to ma coś wspólnego z obrzydzeniem, litością i odrazą, jakie czuję kiedy się wypowiadasz?
Pozytron: nie pisz do mnie, bo masz za niski poziom jak dla mnie.
wibrująca_mrówka: oh, ty się nie krępowałeś jakoś pisać obok mnie, o mnie.

***
Z wczoraj:
Pozytron: Mrówka, skończ w końcu bredzić, bo jesteś strasznie nudny.
Pozytron: Mrówka ma do wszystkich problem. On taki już jest.
Pozytron: Mrówka ma specyficzny sposób myślenia, który nic nie wnosi. Ciągle tylko marudzi.
Pozytron: Mrówka jest bardzo wrażliwy.
Pozytron: Mrówka jest taki, bo nie ma dziewczyny.
Pozytron: Mrówka jest lekko ograniczony.
***
mao_tao: urwa a tu znowu jad
Pozytron: mao_tao , odwieczna walka inteligencji z plebsem.
***

***Gosia**: ide umyć zubki i nie tylko i ide spać...
Kinder_Chocolate: a co jeszcze myjesz ? buzię i rączki ?
***Gosia**: wsio
Pozytron: Pewbie myślała o swoim odbycie.
Kinder_Chocolate: ja już umyłam
Pozytron: Typowe.
choleryczka.: ktoś mi kiedyś powiedział, że jeden dobry gest obkrąża cały świat i kopie nas w tyłek na szczęście
Kinder_Chocolate: się pod prysznicem
***Gosia**: choleryczka. to chyba przestane obdarzać innych dobrym gestem.... bo caly czas po d... dostaje
Pozytron: Bo nie umyłaś.
***Gosia**: Pozytron wlasnie ide... a ogolic też mam?
***Gosia**: w ibrująca_mrówka daje slowo ty to jednak przyciagasz facetó musisz sie nad tym zastanowić
wibrująca_mrówka: nie moja wina, że uznał ten pokój za swoje miejsce, mimo że wszystko mu tutaj przeszkadza. widziałaś, próbowałem wcześniej się porozumieć, ale to UFO nie odpowiada.
***Gosia**: ale ja nie pisze o pozytronie
wibrująca_mrówka:
a o kim? bo nikt więcej tutaj nie dowala sie do mnie
Pozytron: ***Gosia** , on wszędzie widzi mnie. Dostał obsesji.
Kinder_Chocolate: wszyscy macie obsesję
wibrująca_mrówka: powiedział koleś który wczoraj wtrącał się w rozmowę i pisał 6 tekstów: Mrówka jest ograniczony, Mrówka bredzi, marudzi, nic nie wnosi.. itd itd tak. zdecydowanie przyznaję się do mojej obsesji.
***Gosia**: mrowka... bo ty naprawde marudzisz
wibrująca_mrówka: wolisz porozmawiać jak wyżej, o odbycie?
***Gosia**: ooo tak... ale jutro bo teraz ide spać
wibrująca_mrówka: zachwyca mnie dobór waszych tematów. naprawdę.. <ironia>
Kinder_Chocolate: wibrująca_mrówka lubisz dyskusje, zagwozdki, walkę na słowa?
wibrująca_mrówka: nie, skąd, porozmawiajmy o odbycie. to taki wdzięczny temat.
Kinder_Chocolate: po prostu kogoś mi przypominasz a o odbycie nie powiedziałam ani słowa
wibrująca_mrówka: ja tylko próbuję podjąć konwersację na temat podrzucony przez inteligentniejszych ode mnie.
Kinder_Chocolate: stanowczo bardziej Ci do twarzy w tej drugiej wersji mrówka
wibrująca_mrówka: w jakiej?
Pozytron: Zgrywusa. To miała na myśli.
Kinder_Chocolate: w tej sympatycznej i takiej do pogadania
wibrująca_mrówka: masz na myśli ''w tej marudnej'' na którą wszyscy się skarżą.
wibrująca_mrówka: Pozytron znów się dowalasz. masz obsesję?
Pozytron: Ja tylko stwierdzam fakt. Z obserwacji.
Kinder_Chocolate: marudna to chyba jakiś kolejny dodatek
Kinder_Chocolate: Pozytron a Ty z biegiem lat wcale się nie zmieniasz
wibrująca_mrówka: Pozytron to może ja też stwierdzę fakt? mówiłem ci żebyś się odwalił. nie dotarło?
Pozytron: Kinder_Chocolate , działam tak, jak zaprogramował mnie Bóg.
Kinder_Chocolate: krótka odpowiedź prosto w temacie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.