środa, 18 czerwca 2014

Kącik redakcyjny

Motto:

Droga Basiu...
Nadal zbieram szczękę.

Z poważaniem,
Dr_Mrówek

***


~przychodzi: panibasia_45
panibasia_45: Witam. Mam problem z moim synem. od 3 tygodni siedzi zamknięty w swoim pokoju i wypisuje idiotyczne komentarze w internecie. czy mam podejrzewac ze moj syn cierpi na tzw. dysmózgię? proszę znawców o wypowiedź w temacie

wibrująca_mrówka:
a czy syn czasem podaje się za matkę po to by szukać ludzi którzy mogą mu dać więcej rozrywki?
panibasia_45: zidiociała Pani ? ja pytam o opinie psychologów, wiem że tutaj siedzą bo slyszalam o pojeciu dysmózgia i PS czy jeśli wypije sobie piwko raz na tydzien jestem alkoholiczką ?
wibrująca_mrówka: nie siedzą. to 1. jestem facetem, to 2. nie zidiociałem tylko znam realia tego miejsca. to 3. a 4. wiele razy używałem tego terminu.. i patrząc na panią, ta przypadłość jest dziedziczna.
Ender_W: Dziedziczna To troll prawdopodobnie
panibasia_45: w ibrująca_mrówka dziedziczna to jest pańska skłonność do podszywania się pod kobiete, a to jest choroba psychiczna zwana transseksualizmem
wibrująca_mrówka: E nder_W możemy szukać przyczyn zachowania syna w genach matki.
panibasia_45: wibrująca_mrówka ja jestem mądrą, wykształconą kobietą, nie wiem jak Pan
Solange*: wibrująca_mrówka kiedyś Ty był babą? W innym wcieleniu?
wibrująca_mrówka: panibasia_45 informuję panią, że po prawo znajduje się lista osób, mężczyźni mają kolor niebieski, kobiety różowe. po najechaniu na osobę pokazuje się jej profil, w moim pisze (przypis autora: tak, wiem, JEST NAPISANE): mężczyzna. gdyby poczytała pani regulamin serwisu i inne zakładki o tematyce ''użytkowanie czatu'' wiedziałaby pani o tym.
panibasia_45: czyli jest pan transseksualistą, logiczny wniosek. był Pan kobietą i zamiłowanie do żeńskich nicków pozostało. po drugie: czemu wibrująca? czyżby lubił Pan w dalszym ciągu onanizować się wibratorami ?
wibrująca_mrówka: co mam rozumieć przez ''w dalszym ciągu''?
Solange*: wibrująca_mrówka i czemu wibratorami
Ender_W:
wibrująca_mrówka: p anibasia_45 mrówka to nazwa gatunku. tak jak fretka, surokatka czy foka. wiadomo że istnieją także samce. a wibrująca - cóż, można tego użyć w odniesieniu do wibrującej struny gitary. czy miewa pani częste skojarzenia o charakterze erotycznym?
panibasia_45: HAHAHAHAHAHHAHAHAH SRAJ OBIADEM GUWNOZERCO xDDDD JESTEM DYSMUZGIEM DEBILEM SRAC MI SIE CHCE
wibrująca_mrówka: W tym momencie mogę już zdiagnozować u ''pani'' dysmózgię. niestety.. choroba bardziej przeszkadza innym. wiec proszę sie nie przejmować i rozgościć.
panibasia_45: IDE UMYC TEZ PISIORA BO MAM CZARNEGO OD WKLADANIA SE GO W WENGIEL
~odchodzi: panibasia_45

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.