czwartek, 12 czerwca 2014

Wyrwane z kontekstu

Zerknięte jednym okiem, cytaty na dziś.
Ułóżmy losowe zdania w historie:


*** Jak damy to się bawimy, jak nie damy:
kasia1:: szybko obciaglas!
NormalnaInaczej~: nie mam majtek od tego trzeba zaczac
kasia1-21: gdybym nie miala Boga w sercu rozkochala bym Was wszystkich w sobie moi Panowie..
AudiGirl: lepiej zrob chlopu mizerie
bezczapka: ogol sobie nogi
zapoznam_inż.: to ja che takiego inzyniera. nie wiecie jak to jest i tylko szukacie ale to ja wiem jak sie szuka i jak to tak jest
Rosetta78: facet powinien mieć 3 hu je: jeden do drugi do dupki a trzeci do buzki

*** Konflikt interesów Niebo-Piekło:
kasia1-21: a budda sam w sobe tez jest Bogiem
"Jim_M": jedyna religia jestem JA

*** Zamiana ról:
Kubeł40: pedofile są OK - to dzieci są do dupy teraz
kasia1:: i co najgorsze tego sie urwa nie leczy! takich trzeba izolowac od soleczenstwa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.