czwartek, 26 czerwca 2014

Jak się piszesz, tak cię (niena)widzą

svdddd: pozytron zyjesz?
Pozytron: Tak.
Pozytron: Świetny blog.
svdddd: jaki? czyj?
wibrująca_mrówka: Pozytron yy...
Pozytron: pitoland blog pl
Pozytron: Mrówka, muszę ci pogratulować.
wibrująca_mrówka: ty? czego?
Pozytron: Naprawdę podoba mi się twój blog.
wibrująca_mrówka:
Pozytron: Pomysłu. Komentarzy.
wibrująca_mrówka: dziękuję. ale jestem zdezorientowany.
Pozytron: Bez powodu. Blog jest super. Piszę to całkiem poważnie.
wibrująca_mrówka: heh..
Mysliciel_Mysle: Pozytron pisze powaznie tylko jego slowa mozna traktowac jak slowa judasza
wibrująca_mrówka: dokładnie.
Pozytron: Nie tym razem.
svdddd: co za debil z tego mrowka ehhh
wibrująca_mrówka: i w tej chwili się zastanawiam ile srebrników ludzie proponują za moją głowę.
svdddd: nie jest taki akceptowany jak sam opisze o sobie. niejedna osdoodba go nie akceptuje za jego zachwoanie
Pozytron: Można się pośmiać z niektórych cytatów i komentarzy.
svdddd: moze i mozna\ale pozytron jakby ci ublizal ten pederasta to tez bys nie cieszyl sie takim blogiem
wibrująca_mrówka: ''pederasta''? ''ubliżał''?
Pozytron: svdddd , tym razem muszę przyznać, że miał dobry pomysł. Zaczytać się można.
svdddd: kawal z ciebie urwy mrowka pisz se o sobie pozytywnieale ty sam se pisz o sobie tak
wibrująca_mrówka: i przepraszam bardzo, ale kto tu komu ubliża..?
svdddd: hmm ale ja tylko mowie jak jest. kto zaczal ublizac co? juz za[pomniales aki swietoszku? akceptowany przez wszystkich?
wibrująca_mrówka: gdzie jest napisane że przez wszystkich?
svdddd: jak wyskoczyles do mnie z pyskiem? oni tego nie wiodzieli
wibrująca_mrówka: wyskoczyłem do ciebie z ''pyskiem'' kiedy kazałem ci nie rozkazywać mi i się odwalić.

I chętnie wam to pokażę:
Do wszystkich matołów

Przypowieść druga z ''Dziejów debilizmu czatowego''

~odchodzi: svdddd
Pozytron: svdddd , trzeba mu przyznać wytrwałość i dobry pomysł jednak w tym blogu.
wibrująca_mrówka: jak doczytasz dalej, to się dowiesz czemu svddd mnie nie lubi
~odchodzi: Pozytron
~przychodzi: svdddd
svdddd: no mrowka lubi jak sioe go nie lubi. on jest chory z pragnienia klocen ia sie z ludzmi nieraz to udowopdnil
~odchodzi: svdddd
~przychodzi: svdddd
svdddd: aa jeszce jednio mrowka jestes naprawde kanalia ze jeszce o tym [piszesz. choc myslalem zes ktos na poziomie
ale widac nie wszyscy psycholodzy mussza byc na poziomie
~odchodzi: svdddd
wibrująca_mrówka: więc mam nie pisać o tym że ludzie mnie lubią i nie pisać o tym, że mnie nie lubią?

***

Skończyło się podobnie jak w notce:

''Obgadują cię na Religii.'' czyli dedykacja dla onawśródgwiazd oraz reszty ODWAŻNYCH za czyimiś plecami plotkarzy


Podsumowanie i aktualizacja listy obelg:
- chory z pragnienia kłócenia się z ludźmi
- debil
- kanalia
- kawał kurwy
- pederasta
- świętoszek

Czy wypada być uprzejmym dla kogoś, kto postrzega mnie tylko przez pryzmat funkcji, zawodu, wykształcenia i faktu, że
w jego mniemaniu MUSZĘ pomagać każdemu, zawsze, wszędzie i przy każdym problemie? Muszę, bo wymaga tego zawód?

To dlaczego śmieciarze nie wynoszą śmieci swoich sąsiadów? Czemu taksówkarze po pracy nie podwożą za darmo ludzi swoimi prywatnymi autami? Dlaczego lekarze przyjmują w przychodni, a nie chodzą od domu do domu pytając czy ktoś ich potrzebuje? Czemu ludzie, którzy znają się na remontach, budowlance i innych takich, nie budują darmo ludziom domów,
albo na ochotników nie odnawiają budynków w miastach?

Można ocenić, że wszyscy śmieciarze śmierdzą, taksówkarze oszukują, lekarze biorą łapówki, a budowlańcy piją? Można powiedzieć, że każdy prezydent, nauczyciel czy niania to świetni, cudowni i szanowani ludzie? Bo taki mają zawód/funkcję?
Widocznie można.

Pozdrawiam,
Pederasta.
Mrówek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.