piątek, 27 czerwca 2014

Porozmawiajmy o hipokryzji i skurwysyństwie raz jeszcze

sweet-anne_9: zblazowany na procejse idziesz?
Izumi3333: a Ty idziesz ?
sweet-anne_9: len ze mnie siedze w domu a ty?
Izumi3333: a ja nie mieszkam w Polsce ale nawet gdybym mieszkala tez bym nie poszla
sweet-anne_9: u nas są mieszane trasy procesji tak raz jest moim osiedlem a raz od koscioła. teraz akurat jest od strony koscioła to my mamy wolne
chinka: Izumi3333 ty jestes zalosna wyjechalas z swojego kraju i zatracilas pszucie narodowej przyleznosci i juz proujesz japonca udawac zdradzajac wlasny kraj prorzodkow i narod jestes zwyklym emigrantem a zdaje ci sie ze juz nalezysz do obcego narodu i jestes jego czescia jak mozna byc takim czyms co zatraca wlasna przynalesnosc
low-profile: piepszyć poczucie narodowej przynależności. patriotyzm to stek bzdur
chinka: najbardziej zlaosna rzecz uciec za granice do pracy, byc tam niewiem pare lat i juz udawac ze sie urodzilo pochodzi i traktowac jak walsna ojczyzxzne co za zal
low-profile: gowno prawda, chinolko żalem jest czepianie się innych. niech robi co chce
Izumi3333: chinka sama jestes z Chin a mieszkasz w Polsce , dla ideii ?
chinka: ale ja sie uwazam za chinke. znam moje pochodzenie. znam moje korzenie. niewyrzekam sie mojego narodu a ty tak. jak napisalas mi 'zrobimy ci nowy nanking", zrobimy "MY" nie jestes japoncem zeby pisac MY. jestes jak co sie sprzedala gdzie jej kase dali. zapominajac o wlasnym pochodzeniu i sie wyrzekajac czy to nie zalosne?
Izumi3333: tak my bo jestem czescia tego kraju , mieszkam tu zyje wiec mam tu rodzine i bliskich wiec bede go bronic jak bedzie trzeba a Ty co , zyjeszw Polsce , masz polskie wyksztalcenie a srasz na Polakow
chinka: do kraju narodu itp nalezysz tylko jeslu rodzisz sie w nim z conajmniej 2 pokolej obywateli
Izumi3333: to wypad z Polski
chinka: i wyjazd za granice i mieszkanie za granicas sprawi ze jestes tylko emigranem. nie masz prawa obwolywac sie japoncem tak samo jak ja nie ma prawa polka sie obwolywac. zreszta nigdy bym tego nei zrobila. szanuje moja ojczyzne i sie jej nie wyrzekam jak sprzedajjna mozna powiedziec ze LUBI sie kraj w ktoym sie mieszka. nawet jesli na stale i ma rodzine ale NIGDY nie bedziesz jego cescia tak samo twoje dzieci nie beda dopiero dzieci twoich dzieci beda
Izumi3333: chinka to twoi rodzice przyjechali wydoic biedna Polske abys ty maiala co jesc bo w twoich kochanych chinach nie dalo sie
chinka: a jesli uwazasz inaczej to jestes scierwem ktore nie ma szacunku dla walsnego narodu i przodkow. to samo robisz w japoni i to samo beda japonskie dzieci twoim dziecia mowic. dobra a teraz z innej beki - jaka masz prace tam. pytam z czystej ciekawosci nie bede krytykowac tego. poprostu ciekawi mnie co polak moze w japoni robic
Izumi3333: ja przynajmniej szanuje kraj i ludzi w ,ktorym mieszkam i nie wyrzekam sie swojej narodowosci
chinka: no ok ale gdzie pracujesz. nie skrytykuje tego badz spokojna. czysta ciekawosc. nie bede naskakiwac na to
Izumi3333: w malej firmie , praca biurowa
chinka: miedzynarodowa firma ?
Izumi3333: nie , japonska
chinka: po co im polakow zatrudniac skkoro moga japonczykow zreszta niewazne w sumie
kriss802: I zumi3333 to musisz doskonale zna jezyk i pisownie japonska ktora nie jest wcale prosta i latwa
chinka: japonski jest latwy
Izumi3333: znam ale nie doskonale
chinka: i co wsiadlas w samolot lece do japoni i pobieglas szukac pracy?
Izumi3333: ja tu juz jest ponad 12 lat
chinka: 12 lat i nie mowisz plynnie po japonsku ?
kriss802: chinka taaa i odrazu ja zatrudnili bo przyjechala bidulka z polski
chinka: o kurde ja po 2 - 3 latach mowilam po polsku plynnie. zreszta moja ortografia miazdzy ortografie niejednego polaka. dodam jeszcze ze ogolnie mowie 7 jezykami
Izumi3333: czy ja powiedzialam ,ze nie biegle , napisalam ,ze nie doskonale a to roznica
chinka: bieglosc a doskonalosc to to samo. w CV piszesz BIEGLE a nie DOSKONALE. w podaniu o prace czyli jednym z wazniejszych opisow znajomosci jezykow BIEGLE = doskonale. jedyny wyzszy stopien to natywny
dont_blink!: polski jest łatwiejszy od japońskiego czy chińskiego
chinka: chinski ponoc najtrudniejszy na swiecie a polski niedaleko za nim
kriss802: dont_blink! zwlaszcza pisownia liter
Izumi3333: widzisz , nie znam jezyka doskonale ale mam dobra prace i zyje
chinka: polski jest trudny tylko z 1 powodu z odmiany przypadkow PSA PSOWI PSEM PSU itp na jakiej zasazdzie dostalas sie do japoni? wsiadasz w samolot lecisz i szukasz pracy na slepo ? ja slyszalam ze w japoni ciezko obcokrajowcowi prace znalesc. nawet amerykanie nie moga znalesc jako nauczyciele angielskiego
Izumi3333: znajdz sobie ogloszenia w necie co mam ci ulatwiac
chinka: RERNING INGRISZ IN JAPAN
dont_blink!: no widzisz a jej sie udało głupio ci teraz?
chinka: ogloszenia ze szukaja do pracyw biurze osoby bez jezyka dziwne no chyba zes sie uczyla w polsce. w necie sa oglosznia le szukaja inzynierow specjalistow w konstrukcji tankowcow i inne tkaie prace a nie zwyklych "roboli:
Izumi3333: nie pracuje w tej firmie od tylu lat
chinka: i masz meza japonca?
dont_blink!: bez roboli nic by nie zrobili
chinka: maja swoich roboli po co im cudzy jak japonce zapieerdalaja 24/7
Izumi3333: bez odpowiedzi
chinka: mozesz powiedziec przeciez nie bede sie smiac ze masz meza azjate bo sama jestem azjatka i nie mam nic do azjatow. znaczy mam do japoncow wiele ae nie bede sie smiac ze ma malego kuutasa czy cos
dont_blink!: ale azjaci mają małe
chinka: to jakbys ty sie smiala ze polki maja krzywe mordy albo ze biali smierdza albo ze biale wyglaaja jak cfaceci najtrudniejsza zagadka swiata - rozroznic bialego faceta obcietego na lyso i biala babe ocieta na lyso. baba bedzie miala szersze bary i szczeke szwarcenegera. taka podpowiedz a i nogi owlosione bardozej od niego jesli nie zgoli
dont_blink!: azjaci wszyscy wyglądają tak samo
Izumi3333: jestes strasznie wulgarna dziewczyna a o moim zmarlym mezu rozmawiac nie bede
chinka: zmarlym napisala bym chamstwo w stylu ze penwi tir go rozjechal i zyletka z asfaltu skroalas jego smierdzace flaki do woreczka foliowego ale sie powstrzymam ni bede az tak chamska bo i w sumie nie ma z czego sie smiac. tragedia to tragedia
dont_blink!: jesteś chamska
Izumi3333: ludzie czasami umieraja coz w tym smiesznego ? ale nie ma co sie dziwic takiej osobie jak ty
chinka: nie smieje sie. nawet mi cie zal no bo kto ci teraz chuuja w ciipe ma pchac. pewnie nikt dobra juz sie uspokajam sory w sumie niefajnie. ja bym nie chciala zeby mi maz umarl
Izumi3333: ja niedaje kazdemu jak ty
chinka: ale jako ze meza nie mam.. ale teraz powiem ci cos n pocieszenie. w symie chyba japonce lubia biale. znaczy ludzie ogolnie lubia "egzotyke" to co dla nich inne
chinka: no i typowe poleciec po admina

juwerwqer: a to jak się zachowalas powinnas dostac globala
chinka: no to dostane globala zreszta ja bana umiem ominac moge wam powiedziec jak
juwerwqer: a nie lepiej się kulturalnie zachowywać ? nie lamac czatykiety ?
TimeWarios: c hinka złamałaś czatykietke
Izumi3333: zegnam wszytskich. na dzisz koniec szopki

3 komentarze:


  1. Wysłany 27.06.2014 o 09:28

    Brak slów…

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolezanka z czatu
    Wysłany 30.06.2014 o 09:52

    chinka pokazała swoja cala klasę , wulgarna , głupia dziewucha …..

    OdpowiedzUsuń
  3. lucas
    Wysłany 30.06.2014 o 10:28

    admin powinien miec guzik „detonuj komputer uzytkownika” …

    wielka bitwa o miske ryzu mozna by rzec :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.