niedziela, 8 czerwca 2014

''Szaleństwa Panny Ewy"

wieniec_marzeń: Tutaj Romanse może pisać Oak.

wieniec_marzeń: O jak Okrutna, A jak analna, K jak Kanalia to moja charakterystyka niepodważalna.
wibrująca_mrówka: Tumanex się do mnie znów dowala jeszcze jeden, bo miesięcznie godzin na czacie spędzam ponad 147. Zrobiłam z psychologii fakultet bardzo drogi, bo myłam na uniwerku przez dwa lata podłogi.
wieniec_marzeń: Nie trzeba mi bogaczy, nie zdobędzie mnie nikt, jestem twoja Dragonie, gdy zapukasz do mnie na priv.
wibrująca_mrówka: Dragonie najdroższy, nowy aplet odpalam, codziennie coraz większą miłością ku Twej osobie pałam!
Solange*: Patrz Dragonie mój kochany.. tu same tEMpe barany. Dam każdemu po ignorze i niech sapią przy monitorze. Wieniec, sybir, Solange i ten [a] .. od nich mi się wręcz czka. Dam każdemu po stałym i niech ssą pały.
wibrująca_mrówka: Bycie prostaczką wam imponuje, bo wy dzieciaki to zwykłe chuje!
ks._Urbino: Dla mnie mężczyźni na czacie to same "plebsy", ciebie kocham szalenie Dragonie - bo jesteś od nich lepszy. Piękny Dragonie z czatu Interia, Ty jesteś moja mała fanaberia. Gdy Cię widzę na moim monitorze, wypływam na miłości morze. Jesteś najlepszy, zdecydowanie, ze wszystkich mężczyzn największy masz mUzg. Kocham tylko ciebie Dragonie, innych ''daunów" z priva gonię.
wibrująca_mrówka: Siabada siabada.. Monitor, Ty i ja... Kliiiknij mnieee, wiesz jak bardzo tego chcę..
wieniec_marzeń: Mój Dragonie, o mój Boże, cały czat mam na ignorze. Dragonie pierdolę te wszystkie gnidy, tylko z Tobą będę chodziła na privy. Dotykam namiętnie enter oraz spację, tylko tak razem możemy zjeść kolację.
wibrująca_mrówka: Żadna ruszofffa dzifffa mi ciebie nie odbierze, kochajmy się dalej przy włączonym ruterze. Wyślę Ci gifa w dowód mej miłości - tak pokonamy barierę naszej samotności!
wieniec_marzeń: Wiesz mój Dragonie, że mam gdzieś ortografię. Wyślę Ci tego gifa, to moje wyznanie. Boję się, że zobaczysz jaka dla mnie pisanie to sztuka i uwierzysz ludziom, co mówią, że jestem głupia.

ks._Urbino: Była Liryka: czas na prozę i dramat

wieniec_marzeń: Pojaw się - o zaproszenie, bo jak nie to oniemieję. Codziennie pragnę przy tobie sapać, po twoich sutkach Cię drapać. No, ale od rana do wieczora sapię do monitora. Chciałabym dla Ciebie tańczyć na rurze, a mogę tańczyć palcami na klawiaturze. Nie myślę o tych dzielących nas kilometrach, gdy jesteś na czacie całuję ekran.
wibrująca_mrówka: Jesteś dla mnie tym, czym enter dla klawiatury, nigdy się nie spotkamy, bo wolimy w necie pisywać bzdury. Kochany mój, chcę skończyć jako Twoja żona, ale nie pozwala mi na to klawiatura piwem sklejona. Płoną mi palce, płonę ja cała, szkoda, że kam się dziś nie odpala. Przeglądałam na Allegro suknie piękne, białe, ale od siedzenia przed kompem tyłek mi rośnie stale. Jednak dzielą nas kilometry, ciągle, nieprzerwanie, dlatego zostało nam seksu online uprawianie. Dragonie, chuj Twój pisany czcionką siódemką. Mimo to Cię kocham, choć musisz własną ręką...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.