sobota, 7 czerwca 2014

#dziffki #dzieci #tumanexy

ks._Urbino: oficjalnie otwieram Konkurs na Poezję Milosną Oak i Dragona

wieniec_marzeń: "Pan Smokeusz."
wieniec_marzeń: Czacie ojczyzno moja, ty jesteś jak zdrowie,

wieniec_marzeń:
jaki mam do ciebie stosunek ten tylko się dowie, kto mnie czyta.
wibrująca_mrówka: Dziś plebs twój ogarniam, w całej miernocie i bluzgi swe rzucam wygłodniałej hołocie.
wibrująca_mrówka: By miłość twą, moją, uczcić dosadnie, niechaj na ten cyrk wielki ignor spadnie.

ks._Urbino: Wpis do księgi pamiątkowej czatu.

Wyznanie Oak:
wieniec_marzeń: Moje serce płonie, kiedy jestem przy Dragonie.
ks._Urbino: Dragon - mężczyzna mój prawie idealny. Ma wielki intelekt i zmysł oralny.

ks._Urbino:
Nie chodzę na privy, ani na jagody w internecie, zamkniętam bowiem z Dragonem w naszym wewnętrznym świecie.
Gdy Dragon ogniem swych rąk dotknął mej d... [duszy], przeszyły mnie strzały miłosnej kuszy.
ks._Urbino:
Rzekłam mu wtedy iście poetycko (bom dziewczyna równa) - mój jesteś Ty daunie i kupo gówna.

Wyznanie Dragona:
ks._Urbino: Oak bądź moją Kur...sywą, a ja będę twą Czcionką - jestem Twój na wieki, moje Słonko.
wibrująca_mrówka: Kochana Oak, me serce ku Tobie ucieka, dostrzeż we mnie, proszę, nie no-life'a a człowieka!
wieniec_marzeń: Moja Ewo, życia karo, czemu jestem Twą ofiarą?
wibrująca_mrówka: Odpowiedź Oak: Oh mój drogi, to jest proste, tylko Ty mnie intelektem nie przerosłeś!
wibrująca_mrówka: Wysłałbym Ci serce w dowód uznania, ale tych gifów jest tu od zajebania.

wibrująca_mrówka:
Droga Oak, tyś jedna godna mej osoby, zróbmy dla plebsu w bluzganiu zawody!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.