niedziela, 8 czerwca 2014

#Dragon #piwo i #durexy

wieniec_marzeń: kuniec romantyzmu czas na erotyki
ks._Urbino: czyli faza Druga: Miłość Fizyczna przez kable i przewody.

wibrująca_mrówka: Drogi Dragonie, wiesz że Cie chcę, będziemy się cmokać przez U-eS-Be.
wieniec_marzeń: Wchodź na priv Smoku i tam się pogzijmy, a w międzyczasie będę uczyć innych. Powiem im: ''w waszym życiu nie stanie się nic dobrego, ja mam kochanka - chociaż netowego''.
wibrująca_mrówka: Zamknęłam się szczelnie w swoim własnym świecie, mimo, że wszystkim opowiadam o seksach, to nic o mnie nie wiecie!
ks._Urbino: Włos mi sztywnieje nie tylko na głowie, gdy łączę się z Tobą Dragonie, w naszej wirtualnej mowie.
wieniec_marzeń: Mogą o mnie mówić, że jestem padalcem, lecz Ty mnie jedyny możesz dotknąć palcem. Dni mi mijają na ustach z modlitwą - proszę Dragonie, nie bądź dziewczynką.
ks._Urbino: Dragonie - Ty jesteś jak Joystick, zdolny ruszyć z posad Bryłę Świata Myszki mojej.
wibrująca_mrówka: O jak oral, A jak anal, K jak kamasutra, mogłabym Cię brać na żywca choćby, Dragonie, od jutra. Opinia ogółu to opinia miernoty, no chodźże Dragonie i pozbaw mnie cnoty! Dragonie, mam w dupie co plebs o nas powie! Chodźmy to zrobić przez Chrome - jak prawdziwi królowie! Gdybyś tylko miał internet nielimitowany, nasz pierwszy raz mógłby być niezapomniany. Dragonie, najdroższy o seksy Cię męczę, bo wszystko co w kam, wydaje się większe. Dragon, kochanie, bądź dziś namiętny, ponieważ szczytuję w systemie QWERTY. Krzyczałabym przy Tobie zawsze wniebogłosy, ale sąsiedzi ślą na mnie co noc donosy. Gdy jęczę do kompa, myśl mnie taka nachodzi: ''czy wkładanie w pi*dę myszki może zaszkodzić?''.
wieniec_marzeń: Słodki Dragonie, ponieważ nie mogę possać Twej pały, już oblizałam mikrofon cały, a teraz masażu przyszła tura, więc Twoim ciałem będzie klawiatura. Aby zastąpić Twoją pałkę, to w swoją dziurkę wkładam zapałkę. My tu gadu gadu, a czas leci, muszę zmienić czcionkę, by Cię podniecić. Zmienię kolor na róż i powiem, że majtki mam takie, może po tej sugestii łóżko nie będzie byle jakie. Zamienię styl pisania z grubego na kursywę, może twoje myśli o mnie nie będą parszywe.
wibrująca_mrówka: Ustawiłam w tle te same co Ty kolory, może wtedy będziesz bardziej do igraszek skory. Zawsze pociągał mnie Arial pogrubiony, lepszej, wierniejszej nie znajdziesz online żony. Myślę o Tobie przez wtyczkę U-eS-Be, wiedz że bardziej niż Neostrady pragnę dzisiaj Cię. Dragonie, mój seks z Tobą zawsze był tak szczery, bo bzykaliśmy się online godzin dwieście cztery.



wibrująca_mrówka: Za wielkim morzem, za wielkim lasem, Dragon przed kompem ze swym kutasem. Sili się bardzo, pręży, wygina, bo mu wysłała maila dziewczyna. Zaparował monitor, spacja stanęła, to Oak Dragona myszką kliknęła.
wibrująca_mrówka: Dragon do Oak: Ma Gołębico! Rzeżączka i grzybica jest nam niestraszna, wczoraj rano zainstalowałem nam Avasta! Wiem, że ornitologia zawsze Cię interesowała, wyślę Ci mą pałę w HD przez Skejpaja!

2 komentarze:

  1. L.
    Wysłany 08.06.2014 o 00:19

    Boskie, Boskie, Boskie!
    Aż zaniemówiłam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Izu
    Wysłany 08.06.2014 o 05:30

    Poeci :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.