środa, 7 marca 2018

Część III - i kończy, i kończy, i kończy... (2)

Kontynuacja wpisu: Część III - Prawdziwego mężczyznę poznaje się po tym jak kończy

***

Barbiturany: bry wieczór wszystkim opróczJack.
Xetarcos: w ten sposób się właśnie nie zaczepia innych - "bry wieczór wszystkim opróczJack"
Tasha: Barbiturany czemu nie lubisz się z Jackiem?
Xetarcos: Tasha - uprzedziłaś mnie
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_lol.gif
NarkoRycerz: tak zwana agresja pasywna
Tasha: hyhy
_Jack_: Xetarcos, nie obchodzi mnie to
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_wink.gif
Barbiturany: Tasha no comment
Tasha: no weeeź
Tasha: powiedz
Xetarcos: see ?
Tasha: na bank to sie
odstawiło na ogóle wiec nie udawaj że to jakaś tajemnica
Xetarcos: "hej wszystkim oprócz Jacka, ale nie powiem dlaczego, chcę tylko, żebyście wiedzieli"
Tasha: ATTENTION WHORE
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_hmmm.gif
_Jack_: Tasha, on byl pijany, jak mnie znielubil
***
Barbiturany: najlepszym lekiem na wroga jest nowy wróg
Barbiturany: Friedrich Nietzsche
wibrująca_mrówka: mam wakat, wchodzisz?
Barbiturany: A ile można stracić
wibrująca_mrówka: szacunek ludzi ulicy
Barbiturany: ..... Brzydzę się patologią
wibrująca_mrówka: witaj na pokładzie
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_lol.gif
Barbiturany: mijamy góry lodowe? Czy płyniemy po Pacyfiku?
wibrująca_mrówka: po Pacyfiku, na Hawaje
Barbiturany: wibrująca_mrówka na oahu
Barbiturany: Pearl Harbor
Xetarcos: nie, Moana
wibrująca_mrówka: drobnostka
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_cool.gif
Słovacki: Dobry wieczór.
_Jack_: Słovacka, jak sie czujesz corko?
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_wink.gif
Słovacki: Jacku moje samopoczucie niestety zanika, a przyczyną jest rychła menstruacja. Choć nie do końca jestem przekonana, aby ktokolwiek chciał wysłuchiwać takiego lamentu.
wibrująca_mrówka: Słovacki #czika

Polecam:
czika: bossshe ile tu sie psycholu przewija
Weź udział w akcji: #tampondlacziki
Lista zakupów dla chorych ludzi: acodin, xanax

_Jack_: wibrująca_mrówka, idz juz pisac na blog, mam nadzieje ze zadlawisz sie kiedys swoim jadem.jestes zlym czlowiekiem i tyle.

wibrująca_mrówka:
_Jack_ nie pisz do mnie pół h po ''mrówko nie odzywaj się do mnie'', bo tracisz na wiarygodności...

kotwica:
re
_Jack_: wibrująca_mrówka, napisalem, bo mnie to boli, Jestes poprostu zepsuty.
Barbiturany: wibrująca_mrówka masz datę ważności?

wibrująca_mrówka: Barbiturany
Barbiturany: hihi
kotwica:
o, nowy konflikt?
kotwica: o co zaś poszło?
wibrująca_mrówka: kotwica Jack ci to wytłumaczy na priv przy okazji tego, jak zacznie cię przepraszać za nazwanie moim przydupasem
wibrująca_mrówka:
kotwica:
kotwica: przepraszam bardzo, ale jak cos to Ty jestes moim przydupasem
wibrująca_mrówka: kotwica
_Jack_: kotwica, nie sluchaj tej gnidy
kotwica: ja Ci sie nie oswiadczalam 
kotwica: oł fuck, taszka , cześc
wibrująca_mrówka:
kotwica: no co, prawde napisalam

_Jack_:
wibrująca_mrówka, proste, kto ci palec prosto w dupie trzyma nie patrzac na to jakim jestes gnojem, kto nie jest obiektywny...jest ciebie wart.
wibrująca_mrówka: _Jack_ kogo masz teraz na myśli?
Tasha: proszę trzymać palce z dala Mrówkowej dupy bo poupientralam 
kotwica:
kotwica: co wy macie z tymi zadkami?;x
Xetarcos: Tash a ja mogę ?
Tasha: nie
wibrująca_mrówka: kotwica Jack ma od godziny analny dyskomfort i projektuje swoje potrzeby na tu obecnych...
Tasha:
_Jack_: wibrująca_mrówka, wszyscy maja swoje sumienie....nikogo konkretnego nie mam na mysli, kto jest twoim przydupasem dobrze o tym wie...ale skoro ma sumienie trzymac sie z takim kims jak ty, to jego sprawa

Tasha:
_Jack_ to masz w końcu na myśli przydupasów czy wszystkich, którzy z Mrówkiem trzymają? bo chyba się przestaniemy lubić

Tasha:
bo mi się po prostu zaczyna wydawać, że po prostu odwagi nie masz powiedzieć tego w prost i teraz się będziesz wycofywał

wibrująca_mrówka:
_Jack_ yhym. wchodzimy w rejony ''nie chcę sobie przesrać bardziej u ludzi, których dziś tutaj potraktowałem jak gówno''
wibrująca_mrówka: przynajmniej wziąłeś sobie do serca moją radę.

_Jack_:
Tasha, mam na mysli tych, co nie popieraja jego dzialan tu zbytnio...ale nie potrafia mu tego powiedziec

Tasha:
to ty chyba nie wiesz, kim jest przydupas 
_Jack_: wiem doskonale
Tasha: no chyba nie

niemiła_4:
a tu nadal to samo
kciukiem: popkorn się skończył
i wychlalam rycerzowi cala kole
gość_52339153:
_Jack_ o kim piszesz? O mrowce?
Tasha: on już sam nie wie, co pisze
Tasha: zupełnie się poplątał
_Jack_: gość_52339153 tak
gość_52339153: _Jack_ nie przekonuj ich. One wiedzą co on jest wart.
wibrująca_mrówka: Tasha przypomnę mu czerwonym flamastrem. może wtedy do niego dotrze.
Tasha: szczerze wątpię
_Jack_: Kto mnie tu lubi to lubi, i tyle.
Tasha: tja
wibrująca_mrówka: _Jack_ a woda jest mokra, Coelho
Słovacki: Streście mi biografię Mrówki, wyciągnę mankamenty jego dzieciństwa i zaszydzmy z niego/niej.
kotwica: ja Cie lubie i mrowka tyz
kotwica: moze tak byc?
_Jack_: kotwica

kotwica:

gość_52339153: _Jack_ a czy wszyscy muszą cie lubić

_Jack_: gość_52339153 pewnie ze nie
Barbiturany:
Kto mnie lubi Kto mnie nie lubi ludzie Co to przedszkole czy co

wibrująca_mrówka:
zgadłeś

Barbiturany:
A proszę panią bo on mi zabrał zabawkę

niemiła_4:
czat

**szuszu**: ja Pana Jacka ròwnież bardzo szanuję
_Jack_: **szuszu** ja ciebie tez, mam swoje zdanie i tyle
**szuszu**: _Jack_

Barbiturany:
A Jasiu uderzył Zbysia
kotwica: barbi, tu juz nie mozna nic napisac
Barbiturany: nic...

kotwica:
zostawmy przedszkole w spokoju
wibrująca_mrówka: teraz trzeba uważać kogo się lubi i z kim się wita
wibrująca_mrówka: jeszcze cię wyzwą od hołoty lub przydupasów
Barbiturany: Czatowe przedszkole Czy słońce czy deszcz

wibrująca_mrówka:
czatowe przedszkole, ignoruj kogo chcesz! 

gość_52339153:
_Jack_ w każdym pokoju jest szajka trzymająca władze. Tak im się wydaje. Towarzystwo wzajemnej adoracji i tego nie przeskoczysz. W skrócie hołota. Nie szukaj wśród nich przyjaciół.

wibrująca_mrówka:
gość_52339153 ZBIERAJĄ FEJM!

_Jack_:
wibrująca_mrówka, czlowieku, jaki z ciebie jest gnoj...masz w ogole w realu choc jednego prawdziwego przyjaciela?
_Jack_: gość_52339153 siedze tu rok, juz to wiem...ale mam to gdzies
wibrująca_mrówka: _Jack_ proszę, kontynuuj wymienianie, naprzemiennie z wyzwiskami, rzeczy, które masz gdzieś

Tasha: mam wrażenie, że Słovacki to Odurzona w nowej odsłonie

kciukiem: Tasha możliwe
Słovacki:
Tasha, jesteś kolejną osobą,, która stwierdza tę mylność.
Tasha: no cóż, macie podobny poziom nadęcia
kciukiem: "stwierdza mylnosc"?

Słovacki:
Najciekawsze jest to, że ja i osoba, której tożsamość mi narzucacie krążyła po tych samych pokojach.
Słovacki: Tasha, cóż podobieństwa zdarzają się również w matematyce, jednak po wnikliwej analizie, wniosek jest odmienny.
_Jack_: Słovacki

kotwica: ja myslalam ze odurzona to Tomasz
kciukiem:
Tasha: kotwica :d
kotwica: powaznie
kotwica: kiedys
Tasha: no cóż
wibrująca_mrówka: kotwica nie, to była taka panna której się wydawało że jak przywita ludzi ''siema głupki'' to jest fajna
kciukiem: miała też inne momenty
wibrująca_mrówka: widać nie trafiłem NIGDY na te dobre dni
Słovacki: Widzisz Jacku, posądzają mnie o bycie dziewką z predyspozycjami do wyniosłości.
_Jack_: Słovacki, nie przejmoj sie
wibrująca_mrówka: nie przejmuj się, oni mają trudne charaktery
wibrująca_mrówka:
Tasha:
Tasha: bosz, wypowiedzi jak jakiejś słabo napisanej postaci
incognito37: Tasha czyje?
Tasha: poczytaj, może ci ktoś podpasuje
incognito37: Barbiturany mi zawsze pasuje ale nie wiem jaki ty masz gust literacki Tasha 
Słovacki: Pewnie ma na myli mnie. ; (((
incognito37: Słovacki nie no jak ciebie
wibrująca_mrówka: Słovacki pewnie tak
incognito37: ciebie za bardzo polubiłem mozesz se pisac co chcesz 
Słovacki: Widzicie mam czterech przyjaciół na tym pokoju, a więc każdy kto posłuży się złośliwością, będzie miał do czynienia z ową CZWÓRKĄ.
wibrująca_mrówka: Słovacki masz przydupasów?
_Jack_: Słovacki
wibrująca_mrówka:
_Jack_: wibrująca_mrówka
_Jack_: wibrująca_mrówka, juz sie spusciles?
Słovacki: wibrująca_mrówka, skądże. Takie określeń nie użyję wobec szlachetnych dusz.
wibrująca_mrówka: Słovacki
_Jack_: wibrująca_mrówka, blog ci jutro peknie....od jadu
joasia,,,: w realu sytuację rozluźnia mordobicie
Barbiturany: wibrująca_mrówka blog 27
Barbiturany: hihi
Słovacki: Btw. zrobiłam za mocną herbatę i nie zdzierżę jej smaku.
wibrująca_mrówka: _Jack_ prędzej szczęka ze śmiechu
_Jack_: czekasz tu, aby dopieralac....kazdemu kto ci nie podpasuje, dowartosciowujesz sie tym.zalosny czlowieku.
wibrująca_mrówka: każdemu? wymień innych.
_Jack_: wielu tu takich bylo
wibrująca_mrówka: więc nie sprawi ci to problemu. wymieniaj.
_Jack_: kipisz zloscia, niechecia, zlosliwoscia...do ludzi
wibrująca_mrówka: to jak, wymieniasz?
_Jack_: jad wylewa sie z ciebie kazda czescia ciala

wibrująca_mrówka:
spoko, poczekam. pewnie masz lukę w pamięci..

_Jack_:
pielegnuj swoje blond wloski zarozumialy posrancu

wibrująca_mrówka:
czyli nie podasz innych z tych ''wielu''?

_Jack_:
nie prowadze zapiskow jak ty
wibrująca_mrówka: ale powołujesz się na ''wielu'' ludzi i ''wiele'' przypadków.
i nie umiesz ani jednego podać
_Jack_:
widzialem przez rok co tu wyrabiasz i jak odnosisz sie do ludzi, jak nimi gardzisz...bo myslisz ze jestes niewiadomo kim
_Jack_: koncze z toba, tylko ze wzgledu na prosbe osoby na ktorej mi tu zalezy.
wibrująca_mrówka: fajnie, że ktoś ci poradził skończyć robić szopkę w której się ośmieszasz..
wibrująca_mrówka: ups. to byłem ja.
wibrująca_mrówka: godzinę temu. 

Barbiturany:
wibrująca_mrówka skończył z tobą

wibrująca_mrówka:
Barbiturany ta, 4 raz w ciągu 2 h.
Słovacki: Ale ja jestem juz zmęczona, ech.
wibrująca_mrówka: w sumie ja też.. i nie wiem czy czekać na bis czy iść spać

gość_52339153:
_Jack_ mrówka. A. Tasza. Kotwica. Kciuk. I jeszcze kilka satelit to zamknięty krąg osób. Z zasady odrzucają i tepia pozostałych. Dlatego ja uznaje ich za swoich nieszkodliwych wrogów
_Jack_: gość_52339153, zlewam to, od tej chwili
wibrująca_mrówka: podobno zlewasz to już od paru tygodni  i od 2 h
gość_52339153: wibrująca_mrówka nie obawiaj się nie przysporzysz mu nieprzyjaciół. To samo robisz z rafciem i duszkiem. Na ciebie skuteczny ignor. Kopa w dupe. Tak samo ta cała wasza reszta
wibrująca_mrówka: i dlatego, że najskuteczniejsze jest ignorowanie - wpitalasz się w tę dyskusję co najmniej 2 raz...
wibrująca_mrówka: i dlatego co rano jesteś tu obecny wyzywając ludzi od hołoty..
wibrująca_mrówka: aha. wszystko jasne. twój plan działa.
***

Słovacki:
A więc, mrówka jest złym charakterem tego pokoju?

kciukiem:
jest tylko jeden zły i tu co dzisiaj nie ma

kciukiem:
chociaż każdy ma swój znielubiony nick pewnie

Barbiturany:
Słovacki czarny charakter coś jak połączenie bandy mansona z hulkiem.

Słovacki:
Barbiturany, a Halk był przystojny i rozmiary jego sylwetki nie pasują do wspomnianego nicku.
***

Słovacki: Sprowokujmy mrówekę do syscji, tak aby sączył się jad. Dobrowolnie nie pożyczy swojej substancji, a jest mi potrzebna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.