czwartek, 15 marca 2018

Polecamy się na wieczory kawalerskie, panieńskie, Walentynki oraz rocznice

kciukiem: jedna z moich wad jest, że "to nie twoja wina, tylko moja" XD
wibrująca_mrówka: tylko ja tu mam wysoką samoocenę? 
wibrująca_mrówka: good to know
Xetarcos: nie, połomy też majo

Xetarcos: kciukiem jak bita żona
kciukiem:
a wez. próba wyrwania komus z trzewi feedbacku to jakiś sport ekstremalny
wibrująca_mrówka: to się liczy jako sport?

kciukiem: chyba zacznie
wibrująca_mrówka:
jestem sportsmenem!

Agrrav: Ej, skroo jest pływanie synchroniczne, to wszystko może być sportem
Xetarcos: to po kij wybierasz takich nieogarów ?

kciukiem: nie wiem, to na koniec wychodzi, dammyt
Xetarcos:
- co było we mnie złego ?
Xetarcos: - eeee. ugh (z neandertalskim dialektem)

Xetarcos:
może odmóżdżasz facetów
Xetarcos: wysysasz z nich IQ
i przechodzisz do następnego
kciukiem: no tak, tak działam XD

wibrująca_mrówka:
najlepsze jest: -to po co ze mną byłeś skoro ci się nie podobam? -niewiem
wibrująca_mrówka: #po2latachrazem
kciukiem: no do bycia thx continuum było daleko
Xetarcos: tja, mrów
Xetarcos: skunś to znam
wibrująca_mrówka: życie
Xetarcos: rzycie
Xetarcos: kiedyś były rzycia, teraz niema rzyci
kciukiem:
Xetarcos: kciukem nie poddawaj się
Xetarcos: jesteś zwycięzcą
Xetarcos: zdobędziesz tę górę

kciukiem:
no dobra. oficjalnie nie mam wad
kciukiem: i mam na to żyjących świadków!
Agrrav: ...zatem to twoja wada
Agrrav: Brak wad to nuda

Wolfin: masz
kciukiem:
Wolfin <3

Wolfin: i nie mowie tu o twej orientacji
kciukiem:

kciukiem: nie mam

wibrująca_mrówka:
kciukiem miss czatu 2018

kciukiem: no k...
Xetarcos:
nie no jakieś-tam masz

Xetarcos: czatujesz
Xetarcos: a to znaczy, że nie masz życi
Xetarcos: kup w sklepie "u połoma"
wibrująca_mrówka:
brak rzyci i brak życia to dwa podstawowe problemy połomów
wibrująca_mrówka: trzecim jest ból rzyci
Xetarcos: a czwartym nadmiar oślepiającej za*ebistości
Agrrav: O, to o mnie
Xetarcos: przebacz mu mrów, gdyż nie wie co czyni

wibrująca_mrówka: Agrrav wybaczam ci
Agrrav: Mam uklęknąć do rozgrzeszenia?
wibrująca_mrówka: skoro ostatnio ustaliliśmy twoją rolę w tej relacji....
Agrrav:
Jetem chyba jedynym Ormianinem z apostazją. Musisz mnie przekonać do klękania

wibrująca_mrówka: jestem ateistą, kochaj mnie
Agrrav: No zasadnczo ja też, stąd chryja z apostazją
kciukiem:
XD
kciukiem: Agrrav wolisz palka czy nabojem?^^
Agrrav: obie opcje brzmią dobrze
kciukiem: hyhy

kciukiem: that's my boi
Agrrav: Wyczuwam tu kajdanki i pejcz, serio
Agrrav: Mogę ci mówić mamuśka?
kciukiem: sprobuj. raz.
Agrrav: A pożałuję? That's spirit!
kciukiem: drugi raz nie spróbujesz ^^
kciukiem: nie będziesz miał czym
Agrrav: Jak ty umiesz grać w tę grę!<3

Xetarcos: pałka jest z kolcem, uważaj
Xetarcos: już się raz nadziałem

Xetarcos:
nie wiem tylko jaki haczyk jest w naboju
Xetarcos: może literalny

wibrująca_mrówka: zdrowy rozsądek - smakuje jak wisienka
Xetarcos:
nie lubię wiśni...
wibrująca_mrówka: to dlatego się rozstaliśmy..
wibrująca_mrówka: to nie twoja wina, to coś we mnie

Xetarcos: ale co zrobiłem źle ? 
wibrująca_mrówka: dobrze napisałem? 
Xetarcos: czej, najpierw ja muszę o to spytać
kciukiem: wibrująca_mrówka idealnie
Agrrav: Jak ja uwielbiam tekst to nie twoja wina, to coś we mnie <3
wibrująca_mrówka: używam pierwszy raz i źle

Agrrav:
Nie nie, jest dobrze. Trochę więcej zaangażowania i zrób taaakie duże oczy. Jakby łzawe.
Agrrav: I drżenie w głowie( drżenie ręi na klawiaturze, zeób literówkę)
Agrrav: Jak ja
kciukiem:

wibrująca_mrówka: Xetarcos to nie twoja wina, to coś we mnie
Xetarcos:
ale ja chcę
Xetarcos: lubię cię, już się przyzwyczaiłem
Xetarcos: nie przeszkadza mi, w końcu z tobą jestem
wibrująca_mrówka: moja piwnica jest za mała dla nas obu.. musisz się wyprowadzić
kciukiem:
kciukiem: za jasno!!!

wibrująca_mrówka: tak, za jasno, bo był światłem mojego życia
kciukiem: lol
Xetarcos:
nie bądź cham, nie zostawiaj mnie przez własne psychozy

Agrrav:
"nie, nie chcę cię ranić"
Agrrav: "to dal twojego dobra"
wibrująca_mrówka: ale wszystko się kiedyś kończy
wibrująca_mrówka: nie miej mi za złe

Xetarcos: będę miał za złe bo nie musi się kończyć
Xetarcos: a kończysz bez sensu i bez powodu

wibrująca_mrówka: będzie ci lepiej beze mnie
Agrrav:

Xetarcos:
co złego zrobiłem ? w którym punkcie jestem nieatrakcyjny fizycznie lub psychicznie ?
Xetarcos: nie, nie będzie mi lepiej

Xetarcos: nie jest mi dobrze samemu
Xetarcos: więc mi nie wmawiaj

wibrująca_mrówka:
to nie tak jak myślisz, nie zrozumiesz mnie
Xetarcos: więc pozwól mi cię zrozumieć

Xetarcos:
gdy dwoje ogarniętych ludzi jest ze sobą to znaczy, że jest między nimi jakaś chemia i potrafią to ułożyć

wibrująca_mrówka:
odpycham cię bo cię kocham!
Xetarcos: to mnie nie odpychaj
wibrująca_mrówka: nie, już dość słów!
Xetarcos: a jak uważasz, żeś toksyczny to mogę ci pomóc

Xetarcos: ja też nie jestem doskonały
kciukiem:
dlatego lubię ten pokoj

Agrrav:
Lubisz cudze cierpienie i dramat, tym się żywisz?
Agrrav: A nie, to ja w sumie :X

wibrująca_mrówka:
nie ufam sobie gdy jesteś blisko... proszę, odejdź!

Xetarcos:
czemu słów mi wzbraniasz, luby

Xetarcos:
czemuż obce serca śluby

Xetarcos:
nie niszcz pączków tego kwiecia
Xetarcos: pozwól dojrzeć nam stulecia

Xetarcos:
uczuć, które w nas pulsują

Xetarcos: nie niszcz serc, co w końcu czują
wibrująca_mrówka:
muszę podążać za swoim sercem.. ale jakaś część mnie zawsze będzie z tobą
wibrująca_mrówka: nie mogę tego dalej ciągnąć

Xetarcos:
skoro jesteś przy mnie sercem to wyjaśnij mi tak, żebym zrozumiał
Xetarcos: dlaczego odchodzisz
Xetarcos: jaki masz racjonalny powód ku temu

wibrująca_mrówka:
łzy zalewają mi oczy

wibrująca_mrówka: ciężko mi oddychać
Xetarcos:
mi ciężej, uwierz

kciukiem:
yeraz to ciii

Agrrav: Tak...cii
kciukiem: juz zepsułes final!!!
kciukiem: oddawaj za bilet!!!

Agrrav: Nie gadaj do mnie to ja będę cicho, fock
kciukiem:
i jeszcze mi ukradl focka

kciukiem:
szczyt szczytów

wibrująca_mrówka: X, od dawna chciałem ci to wyznać..
wibrująca_mrówka: ja..
wibrująca_mrówka: ja jestem połomem i nie umiem argumentować swoich decyzji

Xetarcos: to skoro jesteś taki to co ja mam zrobić ?
Xetarcos: bo jesteś 20-ty pod rząd

kciukiem: ej no, bez przesady z dwudziestym
Xetarcos:
co mogę w sobie zmienić, bo chcę być kimś więcej, ale chcę być też z kimś kto nie będzie się tego wzbraniał
Xetarcos: kto to doceni, stworzy przyjemną symbiozę

wibrująca_mrówka: odejść, jestem toksyczny, brzydzę się sobą!
wibrująca_mrówka: ah nie patrz na mnei! niie patrz!

Xetarcos:
to na kogo mam patrzeć ? na ciebie patrzę przychylnie
Xetarcos: czemu to odrzucasz ?
Xetarcos: czemu nie możesz zaufać, że będzie dobrze
Xetarcos: skoro dotychczas było
wibrująca_mrówka: przepraszam, ale nie mogę
Agrrav: No nie pękaj
Xetarcos: sry, kciukiem, rand()%50

Xetarcos: czas na reklamę
Xetarcos: masz ból dupy ? weź spi*rdalaj
Xetarcos:
spi*rdalaj to kompleks ziół leczniczych, który ukoi świerzbienie
Xetarcos: masz ból dupy ? weź spientralaj
Xetarcos: Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą, gdyż każdy lek niewłaściwie stosowany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu

kciukiem:
no dobra. czuje się opientrolona
Xetarcos: to nie był dis
wibrująca_mrówka: to były nasze skrywane uczucia
Xetarcos: do siebie nawzajem D:
Xetarcos:
kciukiem: nie no. misie podobalo ^^
Xetarcos: misie <3
wibrująca_mrówka: dzieci lubią misie, misie jedzą dzieci
Xetarcos: dobra, dzieci, a teraz pocałujcie misia...
Agrrav: Powinniście przyjść do mnie na oddział i zrobić warsztaty, tak myślę
wibrująca_mrówka: dla kogo? ludzi po zawałach?

Agrrav: Choćby dla pań z depresją pozwiazkową, przezwiązkową i tak dalej. Pani która próbowała się zabić 8 tabletkami paracetamolu. Ja biorę więcej jak mam grypę
kciukiem: ale z przerwą na pięć minut muzyki poważnej

Agrrav: Tudzież pobranie klonazepamu
kciukiem: "zwalnianie łóżek w szpitalu." kurs dla zaawansowanych
Agrrav: Taak! <3
wibrująca_mrówka: nawet nasza widownia nie wyrabia, a też są na psychotropach i przywykli do nas
Agrrav: Aj tam
Xetarcos: metoda 1 - "przez okno"
Xetarcos: (zwalniania łóżek)
kciukiem: nie no. to podstawowy
wibrująca_mrówka: przez okno czatu
wibrująca_mrówka: gorzej jak jest w nim szyba

Agrrav: Jeden nam przez okno z szybą. Pancerną. No ale pizza, czat stop

Xetarcos: metoda 2 - przez "nie zasługuję na to łóżko, odchodzę"

Agrrav: Czekajcie, odbiorę pizze
wibrująca_mrówka: CZAT STOP
kciukiem: nie oddychac!
Xetarcos: du... szę... się
wibrująca_mrówka: Xetarcos <chucha w twoją stronę>
kciukiem: no dobra
kciukiem: oddychaj ale powoli
kciukiem: bo się skapnie
Xetarcos: player Xetarcos has suffocated
Xetarcos: respawn in 1:00
wibrująca_mrówka: RATOWNIK! USTA USTA!
kciukiem:
kciukiem: nigdy go nie ma jak trzeba
wibrująca_mrówka: love of my life umjera!
kciukiem: pizza odebrala tyle niwinnych istnien [*]
Xetarcos: respawn in 0:30
Agrrav: Zaintubować od razu?
Agrrav: Rura do gardła?
wibrująca_mrówka: pizzą
wibrująca_mrówka: pizza do gardła!

Agrrav: Najlepsza intubacja i reanimacja <3
Xetarcos: hello world
wibrująca_mrówka: Xetarcos wróciłeś!
kciukiem: it's ALIVE!
Xetarcos: nah
Xetarcos: just not dead

Agrrav:
Zombie, znaczy.
Xetarcos: nah, AI

wibrująca_mrówka: takiego cię lubię najbardziej

kciukiem: Agrrav a szczym masz pizze?

Agrrav:
Z kaparami, jalapeno, boczkiem, na ostro
kciukiem: byle bez salaty
Agrrav: Bez.
kciukiem: dej.

Agrrav: Cho, podzielę się. Najwyżej zamówimy jeszcze kebsa
wibrująca_mrówka: na zielone to krowy srajo
Agrrav: Ej, ale ja lubię zielone. I przyznam się- błem kiedyś wegetarianinem
Ale mi przeszło
wibrująca_mrówka:
jestem weganinem!

Agrrav: No i smacznego

wibrująca_mrówka: tzn. nie jestem ale lubię to pisać
Agrrav: A jesteś prawnikiem?
wibrująca_mrówka: studiuję prawo i uprawiam crossfit
Agrrav: <3 Za to cię kocham

Xetarcos: prawnikiem, prawakiem, prawiczkiem

Xetarcos: wszystko czym jest mrówek

wibrująca_mrówka: tobie też sie zawsze myli?
Xetarcos: też
Agrrav:
wibrująca_mrówka: przegrywem, z piwnicą
wibrująca_mrówka: #mądresłowanaP

Agrrav: penis?
Agrrav:

wibrująca_mrówka: penis.
kciukiem:
przegryw z piwnica

kciukiem: za to bez życia poza czatem
Xetarcos: ży-co poza czatem ?
Xetarcos: poza czatem coś jest w ogóle ?
wibrująca_mrówka: co to znaczy ''poza''?

1 komentarz:

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.